Varsel lampe lyser.....

Her kan du prate/spørre om motor og drivverk.

Moderator: moderator

CarlT
Posts: 651
Joined: Tue 21 Sep, 2004 14:55
Location: Kr.Sand

Post by CarlT »

Børre wrote: Takk for mange fine innspill!
Men la oss nå en gang for alle akseptere at noen liker mora, noen liker dattra, mens andre igjen liker mora, dattra, venninna til dattra, og dattra til naboen! :? Vi må tåle at vi ikke har samme oppfatning eller "religion". Samtidig må vi tåle godslig "mobbing" og knuffing.
Og det hadde vært hyggelig om CarlT, Citroencx, citro1cx, citroengen og Finnemann var på deltagerlista til årsmøtet i mai! :D
Vi sees?
Ja nå syntes jeg at alle må skjerpe seg bittelite grand. Trekk pusten og tell til 100 før man poster... :?

Du glemte å inkuldere all Børre, noen liker også sønnen til mora... :)

Ja jeg skal se om jeg for til å komme på ars møte i Mai. Det hadde vært veldig moro å møte alle dere galninger/likesinnede hehehehe :) :lol:
Deilig med Gassfylte Kuler...
---//\\---
97 XM 2,1 TDT Vare
87 CX GTI Turbo 2 ABS - snart...
88 CX GTI Turbo 2 ABS - "Murphy" - Solgt
88 CX TRS vip - "Rustine" Solgt
non Fransk
2017 MS 100D,2009 730D,2000 728i,2000 LR Disco V8
Göran W
Posts: 1043
Joined: Wed 12 Nov, 2003 07:29
Location: Sverige

Post by Göran W »

Vill bara konstatera att jag har för tillfället 5 Cx. ALLA har funktionen med lysande templampa upp till ca 50C - däremot är det inte i mer än en av dessa som det fungerar. :( Är ganska säker på att alla serie2 har den funktionen i original!? Lampan kan även släckas manuellt genom en lätt tryckning på kontrollknappen till höger - se bilden med fingret i citro1cx inlägg ovan.
Børre
Posts: 639
Joined: Tue 02 Mar, 2004 11:29
Location: Skjetten

Post by Børre »

Takk Carl!
Bra du husket det, var jo ikke meninga å glemme noen....... :lol:
Har nå kortslutta kontakten på føleren, og lampa slukket.
Takker folkens! :D
Børre.
`97 XM Break 2,1 aut
`95 Fiat Uno
75/76 CX 2200 super
Post Reply