Landstreff 2006 Stavanger

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Post Reply
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Landstreff 2006 Stavanger

Post by Robert »

For ein tur! For ei helg! Eg skal ikkje referere alt i detalj, det reknar eg med referenten ordnar på heimesida til klubben - og i Gasskula, men eg nemner berre:

Elgkarbonade med speilegg på ærverdige Dalen Hotel.
Suleskard i alt frå solskin, via regn til snøbyger.
D-modellar og CX'ar å kvile augene på både framom og i speglane.
Jæren i solskin.
Garasjebar m/parkering ved bardisken og live musikk frå scenekanten.
Og ikkje minst god stemning og trivelege citroenistar.

Eg gler meg alt til neste landstreff.

Nokre bilete har eg lagt ut her:

http://cx.zapto.org/gallery/Landstreff-CX-DS-2006

Tursjefen i fint driv på veg opp frå Dalen:

Image

Bergsaker's jagar Wahlin ned på andre sida, mens det ryk friskt frå bremsene... :) Det var nok fleire enn meg som var "høge" på ein eim av brende Ferodo-klossar. :lol:

Image

DS-klubben's redaktør "gir havre" på ei rettstrekke i sin fine DS 21:

Image

...mens Raddum "purla" på tomgong i leBastard for å halde fylgje med Schibsted's DS 23 Pallas:

Image

Ein kort stopp før siste "kneika":

Image

Schibsted nytta høvet til å fikle med nyinstallert elektronisk tenning:

Image

Eg har prøvd å disse ein Turbodiesel T2 før (Pål, eg håpar du hadde flatt jarn ned frå Oppdal i fjor... :wink: ), så eg heldt meg klokeleg bak Raddum.

Image

Vel over kulen hadde eg nok med å halde unna for disse:

Image

Vaulen var startpunkt for Jær-utflukt på fredagen. Oppstilling og fotografering av bilar før ein rundtur i vakkert landskap, og denne gong meiner eg at to av dei mest strøkne bilane var CX serie 2. Landmark og Barstads fine eksemplar får tale for seg sjølv. Dei har begge hatt bilane sidan dei var nye:

Image

Andre kuriositetar var til dømes Rasmussen's 1957 DS 19:

Image

Image

Livet som CX-pilot er til tider fordømt komfortabelt, eller kva - Raddum? :D :

Image

Tursjef Sandem's Prestige og Storløkkens Break kappast om å bleinkje mest i solskinet ute på Orre:

Image

Fredagen vart runda av med garasjefest til 20 i stil:

Image

At eg var mindre flink med kameraet i regnveret på laurdag gjer ikkje noko i grunn, for Bent Inge (arr.) har knipsa vilt heile helga og synte fram byrjinga på ein DVD etter festmiddagen i går. Det blir årets film for min del! Vakkert! Vakkert!!! Er nok fleire med meg som gler seg til ein kopi av den dukkar opp i postkassa. Utruleg bra tiltak og svært bra utført! Vel blåst, Stavanger!

...og Prestigen? 1. klasses transport tur/retur Oslo/Stavanger. Trur ikkje dei hadde det stort betre i DS :)
Last edited by Robert on Sun 28 May, 2006 22:36, edited 2 times in total.
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

Andre deltakarar kan sikkert supplere med fleire detaljar og foto. :)
s.bjelke
Posts: 932
Joined: Tue 24 Feb, 2004 20:33
Location: Oslo

Re: Bilder fra landstreff

Post by s.bjelke »

Robert wrote: ...og Prestigen? 1. klasses transport tur/retur Oslo/Stavanger. Trur ikkje dei hadde det stort betre i DS :)
Skriver du altid på dialekt? Har liksom bare aldri merket det før.... :P


Uansett, virker som en utrolig fin tur! Dalen hotell er absolutt en av norges vakreste hoteller, er ganske misunnelig nå....
Gleder meg til flere bilder og detlajert beskrivelse.
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Re: Bilder fra landstreff

Post by Robert »

s.bjelke wrote: Skriver du altid på dialekt?
Det er nok ikkje dialekt, men nynorsk - som eigentleg er mitt skriftspråk. Men etter 12 år i Oslo har det vorte meir og meir bokmål. :wink:
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Post by pål »

Jeg gremmes for ikke å ha vært delaktig, detta så skikkelig ålreit ut. Får komme sterkere tilbake senere.
Eg har prøvd å disse ein Turbodiesel T2 før (Pål, eg håpar du hadde flatt jarn ned frå Oppdal i fjor... Wink ), så eg heldt meg klokeleg bak Raddum.
Må nok dessverre skuffe deg der, har nok litt mer :wink:
Selv "disset" jeg en MB250TD sør for Hamar idag (2-felt oppoverbakke) han klarte ikke å henge på når jeg nærmet meg 180kmt, blei nok snurt for han kjørtre helt idiot etterpå med den ene hasardiøse forbikjøringen etter den andre. Nei, man gjør nok lurt i å ikke "disse" en frisk TRD T2 om en ikke vet hva man har selv og hva som bor i den gamle franske :wink:
har masse Citroèn:-)
skeken
Posts: 388
Joined: Fri 03 Mar, 2006 14:38
Location: Fjellhamar
Contact:

Post by skeken »

Takk for flott beskriving og über-flotte bilder, makan! :o :D Image
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Eg har lagt merke til at du skriv på dialekt au, somme tider Robert.(MSN) :wink:

Det var ulikeleg mykje fint å sjå og eg håper det kjem fleire bilete og info i frå treffet.
Last edited by Citrusen on Mon 29 May, 2006 15:09, edited 1 time in total.
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
Black Lemon
Posts: 1635
Joined: Thu 13 Nov, 2003 12:19
Location: Oslo

Post by Black Lemon »

For et syn. DSene tar kaka. Der skulle vi ha vøri, men vi hadde visning på leiligheten vår i helgen og kunne ikke komme i fra det.

Hekken på DS er et designikon!
ImageImage
O Mantor, Oslo 1007 CX Klubben
86 CX GTi T1 S2 DE55298
98 XM Break TCT aut. DJ21880 005 XM Klubben
07 C6 2,7 HDi Exclusive ZZ16498
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Som Robert skriver: Vel blåst Stavanger. Siden det er CX Klubben som skal være arrangør til neste år hørte jeg Kristian mumle noe om at "det blir som å hoppe etter Wirkola". :D En utfordring som bør taes på strak arm.
Ellers så hadde jeg selv en fantastisk tur tilbake. Har aldri sett så mye Norge fra innsiden. Kjørt minst 10 mil i tunell. :wink: :D Var hjemme i kveld i 2100 tiden.
Mvh
Post Reply