Landstreff 2009 Bergen

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Skal vi arrangere landstreff i Bergen 2009 (se tekst)?

Ja!
12
75%
Utsett det!
4
25%
 
Total votes: 16

RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

FrodeM wrote:Scher'ke all verdens; det viktigste er på plass. Campingplassene ville ikke ha oss, men på hotellet var de veldig hyggelige. Trivelig også at du er positiv til at XM-folket skal delta; vi jobber med saken! Kanskje! Alle froskeklubber på ett treff synes i alle fall jeg hadde vært artig! Dersom andre har sterke meninger om dette, kan de gjerne lufte det her. Men jeg lover ikke at vi tar hensyn til det!

Forresten: Dersom dere har savnet noe på tidligere treff, evt. har sterke ønsker om noe som bør repeteres/absolutt unngås på 2009-treffet, er det bare å komme med innspill! Hvis dere ikke vil poste det her, send en pm. Samme reservasjon som over må dog påregnes!


Mvh.
Frode.
Synes dette er glitrende. For mitt vedkommende er det kun en utfordring med å ha med XM-klubben, og det er at jeg får enda vanskeligere for å velge hvilken bil jeg skal reise i.... Men det kan jeg leve med. :wink:

En ting som kunne ha vært bedre enn sist treff: Arrangørene hadde vært greie nok til å få tak i rabattkuponger til vaskeanlegget, men det viste seg å være til MASKINvask. For ordens skyld kjører jeg ikke kornettene på en DS gjennom børstevask, og de fleste ønsker vel å selvvaske også CX. Derfor var det litt synd at selvvaskeanlegget på bensinstasjonen ved hotellet på Vågå var av svært dårlig standard. Dette kan jo selvsagt ikke arrangørene lastes for, men jeg tenker at det kan jo uansett være greit å sjekke nøye ut mulighetene for vasking ved hotellet. Noen av oss ville jo ikke sagt nei takk til en utendørs vannslange heller. 8)
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

jonsto wrote:Gleder meg allerede! har begynt å sette av fond. :wink: :D
Tenkte jeg skulle vente med å ferdigstille bad eller kjøkken i huset hehe
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
FrodeM
Posts: 89
Joined: Fri 18 Aug, 2006 15:51
Location: Bergen

Post by FrodeM »

Vi i Bergen har gleden av å invitere deg/dere til landstreff for DS-, SM- og CX-klubbene i Bergen 2009!

Treffet vil være på Quality Hotel Edward Grieg fra 21. til 24. mai 2009, samtidig med de årlige Festspillene i Bergen. Hotellet ligger i rolige og landlige omgivelser i enden av en blindvei og passer utmerket til vårt arrangement. Det har også meget høy standard med store 35kvm suiter og bl.a. egen gratis parkeringsplass til våre kjære biler. Sjekk gjerne hotellets hjemmeside: www.choicehotels.no/hotels/no023
Vi håper og tror dette blir en fin ramme rundt DS-klubbens 25års jubileum og vi legger opp til et tradisjonelt treff med rebusløp, utstilling, festmiddag osv.
Vi har klart å forhandle veldig gode priser på overnattingen og håper så mange som mulig vil komme til Bergen!

Priser:
-Treffavgift: kr 300,- pr ekvipasje
-Festmiddag: kr 400,- pr person
-Hotellrom Quality Hotel Edvard Grieg: -Pris pr person pr døgn i enkeltrom: 810,-
-Pris pr person pr døgn i dobbeltrom: 505,-
Det er mulig å få opptil 2 ekstra senger mot tillegg i pris: 270,- pr. seng/person

Påmelding og overnatting:
- Bestilling av overnatting gjøres direkte til hotellet fortrinnsvis per E-post: anne-marte.bakken@choice.no
- Bestilling kan også til nøds gjøres pr telefon: (+47) 55 98 01 17
- Referansenummer 51786 må oppgis ved bestilling.
- Kredittkortnummer må oppgis, dersom du ikke vil oppgi dette på e-post, legg igjen et telefonnummer så hotellet kan kontakte deg.
- Avbestillingsfrist: 6 uker før.

Påmelding til treffet gjøres ved å sende en mail til Cato Alvær: ralvaer@online.no
Hvis du ikke har mail eller har spørsmål, kan du også ringe Cato på 55193231 el 95249114

Du må opplyse følgende ved påmelding:

-Navn på bileier og alle deltagere
-Biltype, årsmodell, registreringsnummer og farge
-Antall kjørte km for å komme på treffet
-Antall deltagere på festmiddag og om du/dere skal ha kjøtt eller fisk. Dersom noen har allergier i forhold til middagen må du opplyse om dette.

Treffavgift og festmiddag(er) må betales inn til Cato Alvær: kontonummer: 1202.29.67329
NB: Husk å skrive navn på alle deltagere i meldingsfeltet på betalingen!!

Påmeldingsfrist er 1. April

Mer informasjon kommer etterhvert her:
http://home.broadpark.no/~citro09/

Velkommen til Bergen!
Hilsen arrangementskomiteen.
Frode
DSuper, 1970
DS 23 IEH Pallas, 1973
XM TCT, 1998
FrodeM
Posts: 89
Joined: Fri 18 Aug, 2006 15:51
Location: Bergen

Post by FrodeM »

Jepp, jepp: Så hvem kommer? Og i hva?

Om jeg så skal dytte min DSuper fra mekkelokalet og til hotellet så SKAL den på treffet!

Mvh.
Frode.
Frode
DSuper, 1970
DS 23 IEH Pallas, 1973
XM TCT, 1998
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

JEG kommer! Mest sannsynlig i DS; CX'en har allerede vært i Bergen... Skal få ordnet påmelding og alt det praktiske i løpet av uken, men ja, j'arrive, j'arrive... :wink:
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
FrodeM
Posts: 89
Joined: Fri 18 Aug, 2006 15:51
Location: Bergen

Post by FrodeM »

Da er det kun et par uker til fristens utløp! I tillegg til de vanlige aktiviteter som rebusløp i flotte omgivelser og utstilling i Bergen sentrum, kan Bergen friste med Festspill, Nattjazz, Akvariet og Vil Vite-senteret, for å nevne noe.

Festspillprogrammet kan sees her (fredag 22. er forhåndsvalgt).

http://www.fib.no/ticketno/display.aspx?menuid=822

Nattjazz-programmet er her (torsdag 21. er forhåndsvalgt)

http://www.nattjazz.no/index.php?Dag=2

Akvariet er jo alltid en attraksjon:

http://www.akvariet.no/

Vil Vite-senteret er noe helt for seg selv (kanskje noe å ta med ungene på på lørdagen under utstillingen?)

http://www.vilvite.no/

Velkommen skal dere alle være! Men fort dere; etter påmeldingsfristen tar hotellet vanlige priser...

Mvh.
Frode.
Frode
DSuper, 1970
DS 23 IEH Pallas, 1973
XM TCT, 1998
FrodeM
Posts: 89
Joined: Fri 18 Aug, 2006 15:51
Location: Bergen

Post by FrodeM »

Da er fristen for påmelding ute.

Ble du nervøs nå?

Vi har forlenget fristen for etternølere, angrende og folk med dårlig hukommelse til 9. april! Meld dere helst på innen 8., da 9. jo er en helligdag.

Hotellet begynner å gå tom for ordinære rom (ikke reservert av oss). Etter 9. april er det ingen bønn: Normal rompris (ganske mye høyere enn vår treff-pris) og slettes ikke sikkert at det i det hele tatt er rom å oppdrive.

I mai viser for øvrig Bergen seg fra sin beste side! Meld dere på i dag!

Mvh.
Frode.
Frode
DSuper, 1970
DS 23 IEH Pallas, 1973
XM TCT, 1998
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Hadde vært morro og visst hvor mange påmerldte du har.
mvh
FrodeM
Posts: 89
Joined: Fri 18 Aug, 2006 15:51
Location: Bergen

Post by FrodeM »

Vi må vel innrømme at påmeldingene hittil ikke helt har stått til forventningene, men bra treff skal vi få til uansett!

Per nå:
48 personer
Rundt 20 biler

Vi ser at flere sentrale navn mangler på deltagerlisten. Vi håper i det lengste at det retter seg og at det delvis er på grunn av en e-post vi fikk sendt ut til østlandsgjengen før fristen hvor vi opplyste om utsettelse av påmeldingsfristen.

Mvh.
Frode.
Frode
DSuper, 1970
DS 23 IEH Pallas, 1973
XM TCT, 1998
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

Ai! Pinlig, faktisk glemt å melde meg på... :oops: :oops: :oops:

Men nå er det gjort - Nettbank, mail til Cato Alvær, mail til hotellet med bestilling - the works...

Så da er dere oppe i 49 personer og 21 biler. Jeg kunne ha tatt med flere biler, men ingen av dem kan trekke de andre på henger, så....

Jonsto, skal vi lage kortesje? :wink:
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
FrodeM
Posts: 89
Joined: Fri 18 Aug, 2006 15:51
Location: Bergen

Post by FrodeM »

Da er det én fattig dag igjen til påmeldingsfristen er ute! Ingen flere utsettelser! Vil du være med på årets treff, være sikker på å få hotellrom og få treffprisene, må du nå skynde deg å melde deg på! Du trenger ikke rote frem Citrophille - nødvendig informasjon står lenger opp i denne tråd!

God påske!
Mvh.
Frode.
Frode
DSuper, 1970
DS 23 IEH Pallas, 1973
XM TCT, 1998
FrodeM
Posts: 89
Joined: Fri 18 Aug, 2006 15:51
Location: Bergen

Post by FrodeM »

Til de som vurderer å komme på treffet, men ennå ikke har meldt seg på, evt. har meldt seg på, men ikke betalt:

1. Torsdag 14. mai klokken 16.00 må pengene være inne på kontoen vår og påmelding sendt på e-post for at vi skal inkludere dere i festmiddagsbestillingen.

2. Etter denne fristen må dere selv ringe hotellet for å høre hvilke muligheter det er for likevel å kunne delta på treffmiddagen, og betaling foregår da direkte til hotellet. Litt slingringsmonn vil det sikkert være, men dersom mange gjør det på den måten, kan man risikere å ikke kunne delta på festmiddagen. Og det er jo litt trist...

Mvh.
Frode.
Frode
DSuper, 1970
DS 23 IEH Pallas, 1973
XM TCT, 1998
Post Reply