Tyrigrava French Open søndag 28. september

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

Effektfullt fargespill i den V6'n din, Ztil!
Ztil
Posts: 54
Joined: Thu 29 May, 2008 10:12

Post by Ztil »

Robert wrote:Effektfullt fargespill i den V6'n din, Ztil!
den funker bra! :D
Bilen var opprinnelig metallic grønn. Det artige er at den fargen også finnes i den nye lakken. Så under spesielle lysforhold/vinkler så ser man knapt forskjell på lakkerte og ulakkerte områder (dørkarmer)
Fargen er Standox Monte Carlo Magic. Har vokset med Autoglym High Definition wax, men må ta en ordentlig runde med clay og polering for å få den tipp topp....så det får bli til våren. La også merke til den flotte lakken på den sølvfarga SMen (din?). Fikk en sitte-på-tur i SM og må si jeg fikk veldig lyst på en :D. Får se hvor lang tid det tar før jeg blir lei av xmen først hehe :wink:
XM V6 Excl. s2 Musketier
Black Lemon
Posts: 1635
Joined: Thu 13 Nov, 2003 12:19
Location: Oslo

Post by Black Lemon »

Flotte XMer. Ut fra reg.nr. antar jeg at begge er bruktimportert? Det koster vel en god del å bruktimportere i alle fall en V6 vil jeg tro?
ImageImage
O Mantor, Oslo 1007 CX Klubben
86 CX GTi T1 S2 DE55298
98 XM Break TCT aut. DJ21880 005 XM Klubben
07 C6 2,7 HDi Exclusive ZZ16498
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Post by pigland »

Black Lemon wrote:Flotte XMer. Ut fra reg.nr. antar jeg at begge er bruktimportert? Det koster vel en god del å bruktimportere i alle fall en V6 vil jeg tro?
Alternativ tolling er stikkordet, og veldokumenterte utgifter. Da trenger det ikke å bli såå dyrt. Eller, bil er jo aldri billig her til lands med mindre man kjører "vrakpantbil" :D
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
Post Reply