Landstreff 2011 i Trondheim.

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by RolandM »

Og vi er nå oppe i om lag 40 påmeldte biler (med adskillig flere mennesker i dem)!

Imidlertid er det bare 5 CX'er som er påmeldt så langt. Det er like mange CX som SM - og jeg vet det kommer flere av sistnevnte kategori. Så hva gjør dere med det? 8)
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by citro1cx »

RolandM wrote:Og vi er nå oppe i om lag 40 påmeldte biler (med adskillig flere mennesker i dem)!

Imidlertid er det bare 5 CX'er som er påmeldt så langt. Det er like mange CX som SM - og jeg vet det kommer flere av sistnevnte kategori. Så hva gjør dere med det? 8)

Skulle gjerne stilt opp med CX....men...Nå er det slik at det nesten ikke er CX å få kjøpt lenger, så dere som sitter på mange biler må snart begynne å selge unna.. :P Selv sitter jeg og venter, og det føles som om jeg venter på Godot... :(
Litt over middels interessert i Citroën cx!
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by RolandM »

Var det et hint til meg som har tre? :wink: Jeg kan vel alltids selge unna en Break, har jo to. Men Prestigen forblir i mitt eie. 8)

Ellers kan vi jo dra på shoppingtur til Frankrike; det er mye lekkert der.
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
TransMedia Int.
Posts: 106
Joined: Fri 29 Dec, 2006 00:53
Location: Skiptvet

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by TransMedia Int. »

Sandmoen B&B ble fullbooket for den helgen igår ihvertfall, 19 minutter før jeg skulle hive meg på... men regner med jeg kommer oppover.
At det ikke melder seg på noen BX kan jo ha noe med å gjøre at det står temmelig tydelig hvilke biler treffet er for da:
LANDSTREFFET 2011
for CITROËN DS (1955-75), SM (1970-75), GS (1970-84), CX (1974-91) og XM (1989-99)


:wink: Heller ikke Xantia, C5 eller C6 nevnes jo...
CX22TRS VIP
Citroënminner: CX20 Athena, CX22TRS VIP, CX24IE Pallas C-matic, CX25TRI, CX25GTiT, CX25 Prestige, CX25D Limo, CX20RE, BX19GTi, BX19GTi, BX19GT, BX16TRS, BX16TRS Auto, GSA, GSA Pallas, AX14TRS, ZX14, XM20, Jumper19, Jumper25
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by jonsto »

Nei, det er jo klubbene som står som arrangør. Det er ønskelig, men ikke nødvendigvis påkrevet at en er medlem i en av klubbene. Hvilken bil en kommer i er mer opp til den enkelte. Men det er jo ønskelig at kjøredoningen har tilhørighet til en av klubbene. Men litt avvik tollereres. Men kommer noen i Opel eller noe så må de nok parkere et stykke unna. :wink: :)
Og, TransMedia Int., vi har gode priser på Quality Hotel Panorama som er like i nærheten også. Se her for bookingdetaljer: http://www.citrotreff.com/overnatting_2011.html
Kommer nok til å bli flere der. Bl. annet meg selv.
Mvh
TransMedia Int.
Posts: 106
Joined: Fri 29 Dec, 2006 00:53
Location: Skiptvet

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by TransMedia Int. »

Med fare for å virke kverulerende, noe som jo aldri har skjedd før :roll: , vil jeg påstå det står relativt tydelig hvilke biler treffet er for (til og med årstallene er nevnt selvom de er innlysende, men da skjønner ihvertfall GSA-eiere at de ikke ekskluderes... :wink: ), så at ingen utenfor foraene melder seg på med en BX eller Xantia har jeg full forståelse for. Klubb-navnene som arrangerer treffet står jo nevnt som et tillegg under den modellrekka jeg siterte. Ergo vil vel de fleste enkelt tolke hvilke modeller som gjelder for påmelding, om man ikke kjenner noen i miljøet fra før kanskje. 8)

Kanskje skifte navn til f.eks. AtmoSfærisk Citroen-treff om man ønsker alle hydraulicitroëner skal kunne møtes på tvers av modellnavn? :D
CX22TRS VIP
Citroënminner: CX20 Athena, CX22TRS VIP, CX24IE Pallas C-matic, CX25TRI, CX25GTiT, CX25 Prestige, CX25D Limo, CX20RE, BX19GTi, BX19GTi, BX19GT, BX16TRS, BX16TRS Auto, GSA, GSA Pallas, AX14TRS, ZX14, XM20, Jumper19, Jumper25
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by RolandM »

Jeg var faktisk ikke klar over at denne tekstlinjen var lagt inn - her tror jeg det må ha vært noe privat initiativ. Den sto ikke i teksten som jeg har utarbeidet; tvert imot har vi vært nøye med å understreke at det er landstreff for de og de klubbene, ikke for den og den modellen. Og CX-klubben dekker jo også GS(A), BX og Xantia). Dette vil du også se om du ser på informasjonse-postene som har gått ut (og som jeg håper at alle klubbene har videresendt, da får vi jo samtidig en test på det...).

Og kommer det f.eks en Visa er den også hjertelig velkommen! 8)

Vi blir nok flere på Hotel Panorama, ja! :)
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by RolandM »

Da er den nevnte tekstlinjen rettet - og det har meldt seg på et par fine CX'er til! Men fortsatt er det flere XM'er, og SM'ene puster også CX i nakken... 8)

Vi seiler nå for øvrig med stø kurs mot 50 biler - når var det sist så mange biler på landstreffet? :!:
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by RolandM »

TransMedia Int. wrote:Sandmoen B&B ble fullbooket for den helgen igår ihvertfall, 19 minutter før jeg skulle hive meg på... men regner med jeg kommer oppover.
Vi har sjekket dette, og det er fortsatt brukbart med plasser igjen på Sandmoen. Men hele stedet er reservert for Citroentreffet, så det kan ha vært en misforståelse når du ringte, f.eks hvis de ikke skjønte at du hørte til en av Citroen-klubbene. Nå vet jeg ikke hva du sa ved bestilling, men jeg tror for eksempel ikke de skjønner seg på at "CX-klubb" har noe med Citroen å gjøre. :)

Til orientering nærmer vi oss nå 50 påmeldte biler! :D Og enda er det over en måned igjen til siste påmeldingsfrist, og jeg er kjent med at det er flere som skal være med som ikke er påmeldt så langt. Vi har dermed godt håp om mer enn 60 biler. Det tror jeg ikke det har vært på noen treff de siste årene.
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
TransMedia Int.
Posts: 106
Joined: Fri 29 Dec, 2006 00:53
Location: Skiptvet

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by TransMedia Int. »

Å ringe folk er da så 2009...

http://www.booking.com/hotel/no/sandmoe ... nth=2011-6

Eventuelt prøve selv her: http://www.booking.com/hotel/no/sandmoe ... ity_target

Men fullt mulig dette er en teknisk løsning på Audi-nivå...
CX22TRS VIP
Citroënminner: CX20 Athena, CX22TRS VIP, CX24IE Pallas C-matic, CX25TRI, CX25GTiT, CX25 Prestige, CX25D Limo, CX20RE, BX19GTi, BX19GTi, BX19GT, BX16TRS, BX16TRS Auto, GSA, GSA Pallas, AX14TRS, ZX14, XM20, Jumper19, Jumper25
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by jonsto »

Var det den veien du gikk skjønner jeg at du fikk beskjed om at det var fullbooket. Vi har reservert hele hotelet for Citroentreffet den helga. Så du må nok ned på et nivå så du får fortalt at du er deltager på tereffet, samt at du må oppgi den bestillingskoden som står her: http://www.citrotreff.com/overnatting_2011.html
Vi ville jo ikke at plassen utenfor skulle fylles opp med andre bilmerker.
Men om en ikke vil ringe skulle det gå bra med E-post.

Mvh
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by RolandM »

Minner om påmelding til landstreffet; per nå er vi oppe i over 50 biler og nær det dobbelte antall hoder. Av type CX er det imidlertid kun ni vogner, dog en relativt celeber liste med GTi Turbo II, Prestige, Pallas og VIP'er.... XM har like mange, og det ryktes at antall SM også vil komme opp på noe slikt. Så da synes jeg flere CX'er er på sin plass - og ikke minst GS! :)

(og har man 2CV eller Visa GT er det også bare å melde seg på...) 8)

Påmelding her: http://www.citroenxm.no/paamelding-lands/add/add.html
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by dagmatti »

jonsto wrote:
Göran W wrote:Jon! Jag har ingen möjlighet att planera så här långt i förväg men hoppas kunna närvara en eller möjligen två dagar. Är det något problem om man bara kommer? (INTE aktuellt med mat eller bokad övernattning!)
Og dukke opp som tilskuer er jo helt greit Gøran. Vil du være med på noe av det organiserte opplegget gjelder vel dette: Det er mulig å kjøpe dagpass til kr 150,- for en dags besøkende, inkludert treff T skjorte. Du er nødt til å ha enten ordinær deltagelse eller dagpass for å være med på aktivitetene under treffet.


Men om du kommer så skal vi vel altids få til noe for deg. Vi er ganske fleksible. :wink: :D

Mvh
Bare så jeg har det klart, kjøper jeg dagspass på forhånd eller kan jeg kjøpe det når jeg kommer? Jeg vet helt sikkert at jeg kommer to dager, men det blir enten med cx 2000 eller gti t2. :) Hvilke dager er heller ikke 100% avklart enda. Hvilken av dagene tenker cx-klubben å ha generalforsamling (eller skal det være det under treffet?)?



-m
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by jonsto »

dagmatti wrote:
jonsto wrote:
Göran W wrote:Jon! Jag har ingen möjlighet att planera så här långt i förväg men hoppas kunna närvara en eller möjligen två dagar. Är det något problem om man bara kommer? (INTE aktuellt med mat eller bokad övernattning!)
Og dukke opp som tilskuer er jo helt greit Gøran. Vil du være med på noe av det organiserte opplegget gjelder vel dette: Det er mulig å kjøpe dagpass til kr 150,- for en dags besøkende, inkludert treff T skjorte. Du er nødt til å ha enten ordinær deltagelse eller dagpass for å være med på aktivitetene under treffet.


Men om du kommer så skal vi vel altids få til noe for deg. Vi er ganske fleksible. :wink: :D

Mvh
Bare så jeg har det klart, kjøper jeg dagspass på forhånd eller kan jeg kjøpe det når jeg kommer? Jeg vet helt sikkert at jeg kommer to dager, men det blir enten med cx 2000 eller gti t2. :) Hvilke dager er heller ikke 100% avklart enda. Hvilken av dagene tenker cx-klubben å ha generalforsamling (eller skal det være det under treffet?)?



-m
Dagspass kjøpes når du kommer om du vil delta i aktivitetene den dagen. Men ønsker du å delta på festmiddagen må denne betales på forhånd. Dette på grunn av bestillingen. Programmet finner du her: http://www.citrotreff.com/Trondheim_2011_Program.html slik at du kan bestemme deg for hvilke dag/dager du vil delta.
Mvh
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

Re: Landstreff 2011 i Trondheim.

Post by dagmatti »

takker! :D


-m
Post Reply