Fransk bildag 2011

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

wiggo
Posts: 104
Joined: Wed 08 Nov, 2006 12:36
Location: Fredrikstad

Re: Fransk bildag 2011

Post by wiggo »

Trivelig treff! Kunne vært noen fler og kunne hatt litt varmere vær, dog ble det ikke regn før under hjemturen. Men har vel blitt litt bortskjemt etter flere bra allianser med værgudene de siste årene :lol:
Ser jeg bør bytte reflektoren i ene ekstralyset også...
Børre
Posts: 639
Joined: Tue 02 Mar, 2004 11:29
Location: Skjetten

Re: Fransk bildag 2011

Post by Børre »

Halloys!
Takk for et hyggelig treff!!
Ser at det ble ramset opp mange biler medlemmer og hva slags bil de stilte med.... Noen glemte nok fatters Xantia Break i oppramsinga.... :wink: Det er vel det som er greia, de fleste av oss har fler varianter av Citroën, og man lider av og til valgets kval. Bra at vi tar litt forskjellige biler til treff av og til. At ingen i leinga kom i CX er så sin sak, men jeg tror faktisk ikke det er et krav å eie en CX for å være med i klubben. Jeg stilte med CX, men burde kanskje stilt med XM break i steden ettersom det ikke var noen av dem på treffet ( Bortsett fra en selger som hadde en) :D . Været var ganske dårlig, men faktisk bedre enn det som var spådd, så sånn sett var det vel et greit oppmøte. Hadde ikke vi hatt fler ting vi skulle i Horten er det ikke sikkert vi hadde dukket opp heller, og jeg forstår de som ble hjemme.
Takk for i år! Vi sees sikkert i mellomtiden, og drømmer om flott vær på FBD 2012!
Og tusen takk for strålende innsats fra arrangørene :D
Børre.
`97 XM Break 2,1 aut
`95 Fiat Uno
75/76 CX 2200 super
Post Reply