Invitasjon til lagerdag med innlagt årsmøte Lørdag 09/06

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Post Reply
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Invitasjon til lagerdag med innlagt årsmøte Lørdag 09/06

Post by rundgren »

Lørdag 09/06 skjer det på Gran:

* Lagerdugnad/rydding og mulighet for delekjøp. Vi tenker også litt på hva vi skal gjøre med klubbens biler... Det blir aktivitet fra "nokså tidlig til nokså seint." Kjernetida blir vel kanskje 11-15, men det blir helt sikkert folk å finne også før og etter dette.

* Årsmøte avholdes kl.15.
Vi har jo ligget litt bakpå på årsmøter og regnskap. Derfor er det litt kort tid siden sist men f.o.m dette skal vi være tilbake i normal rytme.
Som vanlig ved et årsmøte er styret på valg, og jeg, Børre og Trond utgjør valgkomiteen. Vi har ingen innstilling klar enda, så det er enda tid for å komme med forslag. Ta i så fall kontakt med undertegnede innen torsdag.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
n10516
Posts: 484
Joined: Sat 21 Aug, 2004 22:37
Location: Aurskog
Contact:

Re: Invitasjon til lagerdag med innlagt årsmøte Lørdag 09/06

Post by n10516 »

Hei!

Jeg er ikke sikker på om kontingenten er betalt for i år, men det skulle vært gjort... Jeg synes at denne innkallingen kom lovlig sent, jeg har ikke en sjanse i havet for å komme meg til Gran i tide for det årsmøtet, da er jeg helt andre steder. Er det ikke noe med tre uker før - og sakspapirer i god tid?


Vidar
Hvorfor riste avgårde i en vanlig bil når en kan sveve i en Citroën!

Eier av: CX Break TGD Turbo2 1990 (I drift)
CX 20 Pallas 1984
og CX Break TRD 1986 (prosjekt....)

***
XM 2,1 TD 1996 (varebilen min...)
Austin Allegro 1750 1977 (Snart på veien)
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Invitasjon til lagerdag med innlagt årsmøte Lørdag 09/06

Post by rundgren »

n10516 wrote:Hei!

Jeg er ikke sikker på om kontingenten er betalt for i år, men det skulle vært gjort... Jeg synes at denne innkallingen kom lovlig sent, jeg har ikke en sjanse i havet for å komme meg til Gran i tide for det årsmøtet, da er jeg helt andre steder. Er det ikke noe med tre uker før - og sakspapirer i god tid?
Hei

Det ble sendt ut innkalling per e-post.11.mai og påminnelse 6.juni i tillegg til annonsering her på forumet. Hvis du ikke har fått, så er det nok fordi klubben ikke har riktig e-post adresse til deg. Foreslår at du sender en e-post eller PM til Mads med denne. (Oppfordrer også alle andre som ikke er helt sikre på at klubben har riktig e-post adresse til å gjøre det samme.)

Skal prøve å være tidligere ute med annonsering her på forumet neste gang, men siden brevpost er uaktuelt p.g.a pris, er det e-post som er "offisiell kanal" for innkallinger til medlemmene.

//Joar
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Invitasjon til lagerdag med innlagt årsmøte Lørdag 09/06

Post by rundgren »

rundgren wrote: Som vanlig ved et årsmøte er styret på valg, og jeg, Børre og Trond utgjør valgkomiteen. Vi har ingen innstilling klar enda, så det er enda tid for å komme med forslag. Ta i så fall kontakt med undertegnede innen torsdag.
Har ikke fått noen innspill, og siden jeg heller ikke har fått signaler om at styremedlemmer vil trekke seg, innstilles det på gjenvalg av sittende styre (som tross alt bare har sittet noen måneder).
Det er selvfølgelig mulig med benkeforslag, men da må man møte opp personlig og fremme dette.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: Invitasjon til lagerdag med innlagt årsmøte Lørdag 09/06

Post by mads »

n10516 wrote:Jeg er ikke sikker på om kontingenten er betalt for i år
Det kan du se på medlemslistene som er lenket fra klubbens side: http://www.citroencx.no/1-Klubben/2-Med ... dlemsliste Eller i kontoutskriften din ;)
rundgren wrote:Det ble sendt ut innkalling per e-post.11.mai og påminnelse 6.juni i tillegg til annonsering her på forumet. Hvis du ikke har fått, så er det nok fordi klubben ikke har riktig e-post adresse til deg.
Eller fordi du ikke var medlem verken i år eller i fjor. E-posten ble sendt til medlemmer i 2011 og 2012.

I tillegg ble det sendt en hurtigkule til medlemmer uten e-post adresse de siste fire årene. Det koster 10,- pr stk som B-post så vi foretrekker e-post...
n10516
Posts: 484
Joined: Sat 21 Aug, 2004 22:37
Location: Aurskog
Contact:

Re: Invitasjon til lagerdag med innlagt årsmøte Lørdag 09/06

Post by n10516 »

Vi kan legge den ballen død... 8) Mads sendte meg en PM og jeg har svart...

Det er ting som tyder på at jeg ikke har betalt for 2012 :oops: :cry: , men derimot for 2011. Dette vil "bli rettet i næd fremtid". :wink:

Som jeg har skrevet tidligere, ble jeg oppmerksom på innkallingen til årsmøtet for få dager siden - og det ble nok litt for kort frist for meg, ja. Men de som kommer får ha et hyggelig årsmøte - og en god dag med lagerjobbing. :P :D :mrgreen:


Vidar
Hvorfor riste avgårde i en vanlig bil når en kan sveve i en Citroën!

Eier av: CX Break TGD Turbo2 1990 (I drift)
CX 20 Pallas 1984
og CX Break TRD 1986 (prosjekt....)

***
XM 2,1 TD 1996 (varebilen min...)
Austin Allegro 1750 1977 (Snart på veien)
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Invitasjon til lagerdag med innlagt årsmøte Lørdag 09/06

Post by jonsto »

Da er jeg tilbake etter en weekend på Gran. han som styrer med været valgte lørdagen til å ha storrengjøring og badedag, så det ble ikke mye gjort. Vannet sto etterhvert så høyt utenfor lageret at båt hadde vært det beste fremkomstmiddlet. Bråket inne under tak var så formidabelt at selv jeg som er vant til skipsmaskinrom syntes et var i meste laget. Men vi fikk da på et vis gjennomført et årsmøte. Ryddingen ble det en smule mindre med. Men det får vi vel ta igjen. Litt langt å kjøre for meg (50 mil hver vei), men jeg håper å ta minst en tur til i løpet av sommeren og høsten. Vi må få ryddet såpass at vi får satt opp et bord og noen stoler til en kaffekrok. :wink: Tror det er viktig å ha en slik. Ellers så jeg så absolutt potensialet til å få til et bra og fungerende lager etter hvert.
Det positive var at det kom såpass mange som det gjorde. Trort vi ble 9 stk. etterhvert.

Mvh
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: Invitasjon til lagerdag med innlagt årsmøte Lørdag 09/06

Post by givretto »

Ja, jeg skulle også veldig gjerne ha vært med, men en kombinasjon av feber/Xantia med ødelagt plaststag til høydereguleringa (= veldig stiv fjæring = japansk(?)) gjorde at sofaen ble mer attraktiv. Jeg håper på bedre lykke neste gang. Staget ble kjøpt inn i dag hos Autovie på Lørenskog for kr 41,50 og montert hos AutoParts på Kløfta (de har noe som ikke jeg har; garasje med løftebukk) for noen hundrelapper. 8)
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
Post Reply