Årsmøte i Norsk CX-klubb 20.april.

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Post Reply
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Årsmøte i Norsk CX-klubb 20.april.

Post by rundgren »

Innkalling til årsmøte 2013

Årsmøte for CX-klubben avholdes lørdag 20.april klokken 12 i Nydalen allé 37a.

Ta kontakt på joar.rasmussen@gmail.com eller 45853493 om det er spørsmål. Innkalling vil bli sendt ut til medlemmene per e-post.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
n10516
Posts: 484
Joined: Sat 21 Aug, 2004 22:37
Location: Aurskog
Contact:

Re: Årsmøte i Norsk CX-klubb 20.april.

Post by n10516 »

Ja men.... På planen for treffet i Dalen står det på lørdag. Men dette er sikkert mye lurere!


Vidar
Hvorfor riste avgårde i en vanlig bil når en kan sveve i en Citroën!

Eier av: CX Break TGD Turbo2 1990 (I drift)
CX 20 Pallas 1984
og CX Break TRD 1986 (prosjekt....)

***
XM 2,1 TD 1996 (varebilen min...)
Austin Allegro 1750 1977 (Snart på veien)
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Årsmøte i Norsk CX-klubb 20.april.

Post by rundgren »

n10516 wrote:Ja men.... På planen for treffet i Dalen står det på lørdag. Men dette er sikkert mye lurere!
Det er dessverre feil, tror det har blitt satt opp av gammel vane. Fra og med forrige landstreff kjører vi ikke årsmøte samtidig...
Har bedt Frank endre programmet..

Vi besluttet å ta årsmøtet utenom landstreff av flere årsaker, de jeg husker er:
* Travelt på treffet, og man er der primært for å ha det hyggelig og være sosial.
* Hvis man er medlem i flere klubber (som jo mange er), blir det fort konflikt om hvilke(t) årsmøte man skal møte opp på
* Hvis vi har årsmøtet utenom, kan vi bruke den tiden vi faktisk trenger i stedet for å banke gjennom saker for å rekke neste post på treffprogrammet.
* På landstreffet for tre år siden var det ikke godt nok oppmøte til å være vedtaksdyktige, og vi måtte avvikle ekstraordinært.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
n10516
Posts: 484
Joined: Sat 21 Aug, 2004 22:37
Location: Aurskog
Contact:

Re: Årsmøte i Norsk CX-klubb 20.april.

Post by n10516 »

Jeg tenkte meg noe slikt! Alle de argumentene som listes opp holder vann!

Som jeg skrev, er jeg sikker på at dette er en langt bedre løsning. Også sett i lys av at det virker som om i det minste antallet CX-biler på det siste treffet var heller labert. Om dette er et uttrykk for at klubbmedlemmene ikke drar på treffet eller om det betyr at de med flere medlemsskap velger å prioritere andre modeller vet jeg ikke, jeg hører med blant de som ikke har vært på treffet tidligere.

Men årsmøte i en landsdekkende klubb vil nødvendigvis alltid være litt ugreit for noen!



Vidar
Hvorfor riste avgårde i en vanlig bil når en kan sveve i en Citroën!

Eier av: CX Break TGD Turbo2 1990 (I drift)
CX 20 Pallas 1984
og CX Break TRD 1986 (prosjekt....)

***
XM 2,1 TD 1996 (varebilen min...)
Austin Allegro 1750 1977 (Snart på veien)
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Årsmøte i Norsk CX-klubb 20.april.

Post by rundgren »

n10516 wrote:Jeg tenkte meg noe slikt! Alle de argumentene som listes opp holder vann!

Som jeg skrev, er jeg sikker på at dette er en langt bedre løsning. Også sett i lys av at det virker som om i det minste antallet CX-biler på det siste treffet var heller labert. Om dette er et uttrykk for at klubbmedlemmene ikke drar på treffet eller om det betyr at de med flere medlemsskap velger å prioritere andre modeller vet jeg ikke, jeg hører med blant de som ikke har vært på treffet tidligere.
Da er vi enige.
Tror og håper det blir litt flere CX i år, siden indre Telemark er en god del enklere tilgjengelig for majoriteten av Norges innbyggere enn Mo i Rana.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Årsmøte i Norsk CX-klubb 20.april.

Post by rundgren »

Fått spørsmål om parkering: Jeg fikser gratis parkering i Fernanda Nissens gate 3 - altså på baksida av PST-bygget, gammelt kontor/industri-bygg ved en byggeplass. Til venstre ned bakken ut fra rundkjøringen ved Plantasjen hvis du kommer fra Storo/Nycomed-området. Til høyre hvis du kommer ned Sandakerveien med Ring3 i ryggen. Så første til venstre ved byggeplassen (b.l.a metall-tunnell for fotgjengere.) Kommer du nedefra (fra Ring 2 opp mot Storo) skal du altså til høyre like før du kommer til rundkjøringen ved Plantasjen.
Fint om folk som vil ha gratis parkering kan møte opp litt før.
Ellers er det t-bane stopp like ved, EuroPark betalingsplasser inne i Nydalen-området og div. gateparkering i området rundt.

Sees i morra!
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: Årsmøte i Norsk CX-klubb 20.april.

Post by rundgren »

Da er årsmøtet gjennomført!
Ordentlig referat kommer på nettsidene etterhvert, men uformelt oppsummert:
* Ny leder er valgt: Jon Storløkken (jonsto her på forumet), ellers ingen endringer på personell.
* Vi har laga regnskap og greier, og økonomien er ikke så aller verst.
* Vi har vedtatt å ta inn BX i klubben formelt, Vidar S blir ansvarlig.
* Vi skal "starte på nytt" med registrering i Brønnøysund og ny bankkonto registrert på klubben.
+++

Hyggelig og produktivt møte. Tusen takk til de som møtte opp!
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
n10516
Posts: 484
Joined: Sat 21 Aug, 2004 22:37
Location: Aurskog
Contact:

Re: Årsmøte i Norsk CX-klubb 20.april.

Post by n10516 »

Jeg må bare slutte meg til det Joar har skrevet. :D Et meget positivt og konstruktivt møte som gir meg stor tro på fremtiden... Jeg svevde nesten på en sky (uten LHM og gasskuler) etterpå... :D Riktig nok er det mange utfordringer fremover, men det må vi klare - sammen! :D

Men litt malurt i begeret. Vi var ikke all verdens mange på møtet og jeg er egentlig ikke den rette til å kommentere dette, jeg har tross alt vært litt av og på med medlemskapet og ikke akkurat tråkket ned dørene på årsmøtene :oops: :? , men tillater meg likevel: Hvorfor i all verden ble ikke møterommet vi brukte for lite??? :cry:

At BX nå er en modell som er en del av klubben formelt, synes jeg er en naturlig utvikling og positiv for modellen. Jeg ser frem til å være ansvarlig for den delen! :D

Nå er det bare å se frem til treffet i Dalen i Telemark. Jeg stiller i CX og håper det blir riktig mange slike der, men det hadde jo vært gøy å se noen av klubbens øvrige modeller, altså GS(A) og BX der.... :P 8) 8)


Vidar
Hvorfor riste avgårde i en vanlig bil når en kan sveve i en Citroën!

Eier av: CX Break TGD Turbo2 1990 (I drift)
CX 20 Pallas 1984
og CX Break TRD 1986 (prosjekt....)

***
XM 2,1 TD 1996 (varebilen min...)
Austin Allegro 1750 1977 (Snart på veien)
Post Reply