EURO RALLY.

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Post Reply
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

EURO RALLY.

Post by jonsto »

Hei er det noen som har lyst til å dra på tur i Europa?
Gå inn på: http://www.euro-rally.com
IngolfC6
Posts: 52
Joined: Thu 02 Jun, 2011 00:34

Re: EURO RALLY.

Post by IngolfC6 »

Hva i alle dager er dette for slags arrangement tro? Reiseruten ser jo fristende ut, men det var i grunnen sparsomt med informasjon om hvem som egentlig står bak, og hva slags opplegg det er. Noen som vet mer?
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: EURO RALLY.

Post by mads »

Det står man daglig skal kjøre 3-6 timer 90% (av tiden/distansen, antar jeg..) på firefelts motorvei, kjøre tanks og skyte med automatvåpen. For meg sier det mer enn rikelig. (Sånn. Da skulle jeg fremstå som sur og grinete en stund fremover :P )
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: EURO RALLY.

Post by jonsto »

jeg vet egentlig ikke mer enn dere. Men skulle selvfølgelig ha lagt med dokumentet som fulgte mailen. Får se om jeg klarer å lime den inn her. Her står navnet på de to som har startet dette, men ingen adresse.

Eurorally
Hei!
Vi er to nordmenn som har startet et gumball lignende løp bare med normal kostnad, kortere kjørerute og gjøremål langs veien. Bl.a. Test av egen bil på bane, stopp hos Special cars Berlin, taxi tanks kjøring, DB konkurranse og AK-47 test skyting!
I den forbindelse ønsker vi å informere alle motorinteresserte før vi sender ut pressemelding. Pga. vi har 100 biler maks så får dere muligheten litt før andre til å melde seg på.
Ruten går fra Kolding i Danmark til Sunny Beach i Bulgaria fra mandag 15-søndag 21 juni 2015 og er ca 2800km.
Hver etappe består av kjøring mellom 3-6 timer daglig i fartsgrensen.
Hver by vi stopper i er det arrangert fest på utesteder og overnatting på førsteklasses hotell med sikker parkering.
Ruten er: Kolding – Szczecin – Praha – Budapest – Beograd – Sofia – Sunny Beach!
For å lese mer om dette kan du gå inn på: www.euro-rally.com

Med vennlig hilsen
Steffen Ersdal og Alexander Grytten
IngolfC6
Posts: 52
Joined: Thu 02 Jun, 2011 00:34

Re: EURO RALLY.

Post by IngolfC6 »

Prismessig ser det ikke ille ut, men noe sier meg at dette er appellerer mest til den kategorien kjøretøy man vil finne på type gatebil-eventer. Kunne nok vært interessant å se hvor mange deltakere som ville vært kjørbare, og klare til å dra allerede klokka 12, etter den 3. dagen med intens festing. :)

Å bare kjøre motorvei, vil nok bli nokså ensformig i lengden, selv om reiseruta forsåvidt er spennende.

Konklusjonen er nok at vi Citroënister ville være i sterkt mindretall og på siden av målgruppen for dette opplegget.
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: EURO RALLY.

Post by rundgren »

IngolfC6 wrote:Prismessig ser det ikke ille ut, men noe sier meg at dette er appellerer mest til den kategorien kjøretøy man vil finne på type gatebil-eventer.
Spikeren-på-hodet... Dette lukter harryhelvete lang, lang vei - bare det at destinasjonen er Sunny Beach sier det aller meste. Kommer ikke til å delta en eneste bil uten subwoofer og senkesett, er min spådom.
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: EURO RALLY.

Post by jonsto »

rundgren wrote: Kommer ikke til å delta en eneste bil uten subwoofer og senkesett, er min spådom.
Og senkesett er jo standardutstyr på CX. :-)
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: EURO RALLY.

Post by pål »

Er det noe galt med subwoofer ??
har masse Citroèn:-)
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: EURO RALLY.

Post by mads »

Funker best med lilla lys i hjulbuene. ompf - ompf - ompf..

Spørs om en Berlingo Dangel i matt grå-grønn-flekkete utførelse med rock-slides og kanskje vinsj hadde passa inn :P
Post Reply