16 ICCCR

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Post Reply
jamag
Posts: 142
Joined: Sat 08 Jul, 2006 00:02
Location: Stavanger
Contact:

16 ICCCR

Post by jamag »

Hei gode Citroënister

Bent Inge Ask har tatt initiativet til en tidlig felles booking av hotell for neste års 16ICCCR http://icccr2016.nl/web/home-2/.

En god gjeng fra Rogalandsgjengen +noen andre glade Citroenister med og uten følge har allerede booket rom på Sandton Hotel Rheden.

Vi oppfordrer alle andre som tenker seg til verdenstreffet i Nederland neste år å henge seg på- Det hadde vært artig & sosialt med et norsk hotell på ICCCR :D

Den enkelte kan ta kontakt med hotellet direkte. Når dere evt bestiller, kan dere benytte mailadressen rheden@sandton.eu eller Tel: +31 (0)26 497 12 77 http://www.sandton.eu/sandton-hotel-de-roskam/en/#hotel

Send gjerne det glade budskap videre til andre som kan være interessert i å henge seg på.

Edit 05.06: Har fjernet tilbudsprisen og bookingkode, se melding under.

Mvh
Jan Magne
Last edited by jamag on Fri 26 Jun, 2015 11:03, edited 1 time in total.
____________

Litt for mange CX'er..

____________
jamag
Posts: 142
Joined: Sat 08 Jul, 2006 00:02
Location: Stavanger
Contact:

Re: 16 ICCCR

Post by jamag »

-Da var vårt antall reserverte rom til fremforhandlet rate fullbooket, og det gikk raskere enn antatt for å si det slik.. :shock:

Hotellet er nå tydeligvis oppmerksom på hva som skjer i området i august neste år, så prisene er på full fart opp. Andre hoteller i omådet er også i ferd med å fylles, så den som vil være med må nesten både sale og ri litt brennfort for å si det slik. Der er fremdeles ledige rom på hotellet "vårt", men ingen vet hvor lenge..

Status per i dag er at 22 av hotellets 58 rom er fylt opp av frankofile vikinger med Citroensk legning :D

-Jan Magne
____________

Litt for mange CX'er..

____________
rundgren
Posts: 1162
Joined: Mon 13 Aug, 2007 20:45
Location: Oslo

Re: 16 ICCCR

Post by rundgren »

Skal si rogalendingene er tidlig ute!
Blir nesten helt sikkert tur på meg og har også konspirert med andre som jeg håper å få med på felles kjøretur nedover.. Men er ikke helt klar for hotellbooking enda, så vi får la det stå til og satse på AirBnB e.l.
Sees i Nederland!
* '86 CX Turbo2
* '94 Xantia 2,0i VSX
* '85 BX Sport

Eks: '96 XM TCT
Eks: '96 Xantia 1,8i
Eks: '95 Xantia 1,9TD
Eks: '88 CX 22TRS
Eks: '93 Xantia 2.0i
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Re: 16 ICCCR

Post by pigland »

Har skaffet billett til treffet og har booket overnatting på campen de tilbyr. Regner med det blir GS dit, det er ihvertfall den som er påmeldt og den som er i best form av mine gamle biler for tida. Kanskje blir en Andrè Jamet med, får se vær og føre litt an. Dette er min første icccr, men har jo fått med meg noen 2cv verdenstreff oppigjennom så helt ukjent er jo ikke dette :)
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
Post Reply