LHM-flodbølgje

Her kan du prate/spørre om Hydraulikk.

Moderator: moderator

Post Reply
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

LHM-flodbølgje

Post by ArneH »

Først ei lita tsunami-historie frå i går kveld: Skifta bakre gasskuler, og ved trykktesting skjedde følgjande: Først på normal kjørehøgd: Alt ok. Høg stilling: Alt OK. Så i toppstilling: Heile Vøringsfossen kom opp gjennom den tjukkaste returslangen med resultat at slangen hoppa ut av T-stykket under bilen og garasjen var erklært katastrofeområde. Hadde altså ikkje skifta anna enn kula.
I dag har eg dissikert dyret og funne ut at sylinderen er ok, noko som ikkje overraska meg. Svaret låg i mellombolten sitt endeledd, altså det som er festa i berearmen: Det var knekt, og bolten hadde gått ut gjennom gummibelgen, og då gjekk stempelet ut av sylinderen.
Skjer dette ofte? Er dette ein reservedel å ha med på tur??
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Post by pål »

Har aldri jeg hørt om før! Skal man være sikker må man jo ha en ekstra bil på henger bak!! :wink:
har masse Citroèn:-)
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

pål wrote:Har aldri jeg hørt om før! Skal man være sikker må man jo ha en ekstra bil på henger bak!! :wink:
Og du har jo litt å velge blant :)
1988 CX TRI (endelig stasjonsvogn) - AUT ABS AC
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

må man jo ha en ekstra bil på henger bak!!
Problemet blir da lovligheten. :wink: man kan ikke kjøre CX med en CX på henger bak. Blir for tungt iflg. vognkortet. :cry:
Mvh
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

jonsto wrote:
må man jo ha en ekstra bil på henger bak!!
Problemet blir da lovligheten. :wink: man kan ikke kjøre CX med en CX på henger bak. Blir for tungt iflg. vognkortet. :cry:
Mvh
Man har da Break. Da plukker man motor og gear ut av delebilen og slenger det i bagasjerommet :)
1988 CX TRI (endelig stasjonsvogn) - AUT ABS AC
Post Reply