Farlig bremseakkumulator

Her kan du prate/spørre om Hydraulikk.

Moderator: moderator

Post Reply
Håvard
Posts: 39
Joined: Tue 15 Jun, 2004 18:08
Location: Stord, Sunnhordland

Farlig bremseakkumulator

Post by Håvard »

Førre gang eg skrudde hydraulikkrøra ut av bremseakkumulatoren på bilen min, fekk eg eit heise trykk midt i ansiktet mitt. Det traff eine augo mi, og det einaste eg såg var svart. Eg blei sendt til augespesialist, der eg fekk diagnosen indre blødnngar i auge. Eg hadde vore helding så ikkje hadde mista synet, sa han. Så det var med andre ord ikkje småtteri som kom ut av akkumulatoren.

Så her for nokre dagar sidan, så skulle eg til å skifte alle kulene på bilen. Eg tok av alt av trykk, og skrudde på skruen på regulatoren. Eg tok av fjøringskulene bak, det gjekk fint. Eg tok av fjøringskulene framme, det gjekk fint. Eg tok av hovudakkumulatorkula, det gjekk fint.

Så var det bremseakkumulatoren igjen. Eg var spent på korleis det ville gå når eg skrudde ut røra denne gangen. Eg hadde lese litt om demontering av bremseakkumulatoren i Haynes. Denne gangen hadde eg på meg vernebriller, samt at eg hadde trykka på bremsepedalen fleire gangar for å kvitte meg med litt trykk. I og med at eg hadde følgt boka denne gangen, tenkte eg det skulle gå bra. Men kva skjedde? Jo, det same som sist gang. Eg hadde ikkje anletet mitt retta mor akkumulatoren denne gangen. Denne gangen fekk eg sjå kva d et var eg hadde fått på augo. Det var som ein fontene. Det blei vått i heile mottorommet, og ein meter rundt bilen.

Kva er årsaka til dette? Trykte eg ikkje mange nok gangar på bremsepedalen, eller er det noko gale med bremseventilen?

Vennleg helsing
Håvard
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Post by hl »

Takk for innlegget! Har akkurat kjøpt inn ny hovudakkumulator og bremseakkumulator, og hadde tenkt å skifta dei til helga. Men no trur eg at eg skal venta litt...
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Post by pål »

Trykte eg ikkje mange nok gangar på bremsepedalen, eller er det noko gale med bremseventilen?
Fin anledning til å lufte bremser?? Hold bremsepedalen inne og løsne lufteskruer la det renne til det ikke er igjen trykk. Ved "bare" å trykke inn/ut pedal vil jo i all hovedsak lhm'n gå frem og tilbake, noe trykk mister man kanskje men slipp det løs så er du sikker.
har masse Citroèn:-)
jank
Posts: 324
Joined: Mon 21 Jun, 2004 14:32
Location: Sykkylven

Post by jank »

Mye av vitsen med bremseacc.er vel at den skal være en sikkerhet
ved et plutselig trykkbortfall i hyd.systemet.Bremsene på framhjulene
blir det siste som mister trykket.Biler med flat bremse acc. har ergo ikke
denne sikkerheten.Vet når sant skal sies ikke hvordan dette systemet
virker.Det er tre rør i sokkel på denne acc.Et kommer fra trykkregulator,
et går til bremseventilen og et går til sikkerhetsventilen med gren til
sentrifugalreg. til styringen.Er det slik at sikkerhetsventilen stenger ved
trykkbortfall og sørger for reserven til bremsene?Da må det vel også være en ventil som stenger for røret fra trykkreg. i sokkelen på bremseacc.?
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

På "klossen" som bremseaccen sitter på er det som du sier tre rør. Det ene kommer fra pumpa. Det går rett igjennom til sikkerhetsventilen. Inne i "klossen" er det en fjærbelastet ventil som stenger for trykk tilbake fra bremsesystemet og ut i det andre systemet. Derfor har du bremser på forhjulene en stund selv om det ryker et rør i ett av de andre systemene. Ble dette forståelig?
Mvh
Sturla
Posts: 880
Joined: Thu 06 Nov, 2003 13:57
Location: Nordnes, Bergen
Contact:

Post by Sturla »

Dersom bremseakkumulatorkulen ikke er flat må du trykke på pedalen minst 30-40ggr. Men må du det er det vel heller ikke nødvendig å skifte kulen... Har hatt samme "sprut", men i liten målestokk, siden kulen var så og si helt flat.
Image
-85 GTI T1, -78 gti og -74 DS Pallas
Post Reply