Gavepakke fra Veng.

Her kan du prate/spørre om Hydraulikk.

Moderator: moderator

Glamo
Posts: 7
Joined: Mon 09 Jan, 2006 09:50

Gavepakke fra Veng.

Post by Glamo »

Har noen Epoxy bremserørsett og hydraulikrørsett, delenr CI E 154 og CI E 203. Disse er helt gratis til en entusiast som trenger dem. Dette er helt nye orginaldeler som skal passe til CX lang type. Må da vel være en eller annen gærning her inne som trenger disse :wink: 8)








Hilsen Terje Glamo
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

jeg står ganske langt fram i køen av gærninger her inne på formet, så vil du gi bort noe er ikke det noe problem :wink: ser du bor i Oslo...??
Glamo
Posts: 7
Joined: Mon 09 Jan, 2006 09:50

Post by Glamo »

det er vel ikke så lett og se, men det stemmer at det er oslo, ja de kan hentes her hos veng i gladengveien...men du må trenge dem...
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

Glamo wrote:det er vel ikke så lett og se, men det stemmer at det er oslo, ja de kan hentes her hos veng i gladengveien...men du må trenge dem...
det høres fint ut, bare det at jeg bor 500 km unna.Da kan vel noen i Oslo området stikke innom Veng og slå til på dette? om ikke annet enn å frakte dette til klubbens delelager? der får vi garantert bruk for det. :wink:
Citroencx
Posts: 1712
Joined: Sun 24 Oct, 2004 15:21

Re: Gavepakke fra Veng.

Post by Citroencx »

Glamo wrote:Har noen Epoxy bremserørsett og hydraulikrørsett, delenr CI E 154 og CI E 203. Disse er helt gratis til en entusiast som trenger dem. Dette er helt nye orginaldeler som skal passe til CX lang type. Må da vel være en eller annen gærning her inne som trenger disse :wink: 8)

Hilsen Terje Glamo
Få er gærnere en meg. Her inne (med et par unntak da) :lol:
Men jeg har ikke muligheter før Fredag. Da fyrer jeg opp damen som har hydraulikk rør stikkende ut fra alle veier og henter de om det er mulig...
Glamo
Posts: 7
Joined: Mon 09 Jan, 2006 09:50

Post by Glamo »

Det er helt i orden for meg om du henter disse på fredag, eller om de havner i klubbens delelager. Bare noen kommer og henter de snart. Og at dere her inne fortsatt er venner 8)








Hilsen Terje Glamo

å Veng forøvrig 8)
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

da blir det prinsippet førstemann til mølla som gjelder :wink:
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

citro1cx wrote:da blir det prinsippet førstemann til mølla som gjelder :wink:
Og dere andre får sende en mail til meg. :wink: De er jo bare "nesten gratis", men så ruster de heller ikke! Ikke en gang innenfra. :wink: :D
Mvh
Citroencx
Posts: 1712
Joined: Sun 24 Oct, 2004 15:21

Post by Citroencx »

Om rørøne bli mine.
Og om styret får ny kaptein.
Og jeg blir da self medlem.
Da går rørene til klubben. (med unntak av et par.)
Om jeg får de på Fredag.

Men jeg skal ikke være vrien om noen er før meg. :wink:
Glamo
Posts: 7
Joined: Mon 09 Jan, 2006 09:50

Post by Glamo »

I utgangspunktet var jo citro1cx som var først. Men jeg holder til i oslo og du i trondheim. Det viktigste for meg er at noen henter dem og har brukt for dem, kansje mest et restaureringsprosjekt. Hvor liksom alt skal byttes. Men uansett er vi glade bare noen får glede av de. 8)
Fredrik
Posts: 271
Joined: Tue 04 Nov, 2003 19:19

Hyggellig tone!!

Post by Fredrik »

Jeg ville bare benytte anledningen til å takke Veng for det gode humøret og vennskapeligheten.
Jeg var nemlig en tur på Skårer i dag, hos norske Citroën sitt hovedlager som legges ned i dag. De hadde tilfeldigvis pælma mange "ukurante" deler for et par uker siden.
For meg er det bare nok et tilfelle av tåpelighet fra den norske importøren som jeg vet også andre har et middels forhold til.

Fredrik
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

De hadde tilfeldigvis pælma mange "ukurante" deler for et par uker siden.
:evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Og ifølge Helge har de gjort dette gang på gang! :twisted: :twisted:
Mvh
Glamo
Posts: 7
Joined: Mon 09 Jan, 2006 09:50

Post by Glamo »

Takk for det Fredrik. Bare hyggelig og kunne hjelpe til litt. men du sa at de hadde kastet masse ukurante deler? Dårlig gjort, men så kom jeg også til å tenke... Hmm, da må de jo ha kastet alt 8)

:lol:
Tog du an....
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

ja, hva er egentlig en ukurant del på en cx :shock: :?:
steinarsv
Posts: 451
Joined: Fri 07 Nov, 2003 19:37
Location: Eidsvoll
Contact:

Post by steinarsv »

citro1cx wrote:ja, hva er egentlig en ukurant del på en cx :shock: :?:
For eksempel bremseklosser!

Noe som Citroen Norge iallefall ikke har på lager. Jeg kunne få telefonnummeret til en forhandler i Grimstad som vistnok skulle ha disse på lager.

Frakten fra Grimstad til Oslo er vel fort like mye som klossene koster...
1988 CX TRI (endelig stasjonsvogn) - AUT ABS AC
Post Reply