Skifte indre styreledd

Her kan du prate/spørre om Hydraulikk.

Moderator: moderator

Post Reply
Håvard
Posts: 39
Joined: Tue 15 Jun, 2004 18:08
Location: Stord, Sunnhordland

Skifte indre styreledd

Post by Håvard »

Hei

Eg hadde min CX på EU-kontroll her ein dag, og fekk ein merknad: "2.3 slitasje i indre endeledd, h.s.". Er det denne det er snakk om:

http://cp.xlnx.net/zoom.htm?276750%3Bst ... e%29%3B650

Korleis er det å skifte dette leddet? Er det omfattande og/eller vanskeleg? Kva gjer eg for å få det ut/inn? Noko spesielt eg må tenkje på?

Vennleg helsing
Håvard
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Det beste er å ta ut hele armen med det indre leddet på. Det er skrudd fast i tannstanga. Det er låst med ei blikklåsing som du må ta av. For å komme til denne forskruingen må du dytte inn mansjetten på tannstanga. Det er dette leddet som mansjetten tetter mot. Når du har tatt av låsingen bruker du en 17mm nøkkel for å skru opp. Lønner seg å ha en kort nøkkel. Når du har armen ute setter du den i skrustikka og skrur av leddet uten å flytte kontra mutteren. Så skrur du det nye leddet på plass på armen. Nå skulle ikke lengden på armen være forandret og forhjulskontroll skulle være unødvendig.
Før du skrur av leddet kan du låse kontramutteren med maskeringstape.
her er noen bilder.
Armen (staget) demontert.
Image
Endeleddet
Image
Endeleddet demontert
Image
Her vises låseblikket og den skruen du må¨bruke 17mm nøkkel på godt. (Den går rundt i leddet).
Image
Lykke til
Mvh
Håvard
Posts: 39
Joined: Tue 15 Jun, 2004 18:08
Location: Stord, Sunnhordland

Post by Håvard »

Hei!

Tusen takk for framgonsmåte og bilete! No står det berre att å sjå om det er like enkelt som det høyres ut som. Om det skulle oppstå komplikasjonar så høyrer eg frå meg att.

Vennleg helsing
Håvard
ArneH
Posts: 110
Joined: Mon 10 May, 2004 22:03
Location: Førde

Post by ArneH »

Har to gongar fått pålegg om å skifte indre styreledd pga slakk. Begge gongane viste det seg at leddet var ok, men at låseskiva svikta og leddet var i ferd med å gjenge seg ut. Dette merka eg også ved at styringa vart skeiv, bilen drog til sides. Så sjekk låseringen ved skeivdraging! Og ikkje kjøp inn styreledd før dette er sjekka.
Arne Håberg
------------------
-86 Prestige Turbo http://www.cxprestigeturbo.blogspot.com/
bruksbil: -03 C5 2,2 HDI
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Post by pål »

Dette kan jeg bekrefte, har skjedd flere ganger!! Låseblekket bør gjøres på en annen måte. :?:
har masse Citroèn:-)
Post Reply