Jaggu er den hard på fjæringene

Her kan du prate/spørre om Hydraulikk.

Moderator: moderator

Post Reply
cx25turbo2 - 89

Jaggu er den hard på fjæringene

Post by cx25turbo2 - 89 »

JAGGU ER DEN HARD!
Hadde lekkasje i et rør. Fikk den byttet på et verksted. Fylte på ny LHM i og med at systemet var tømt for dette under reparasjon. Gud hjelpe meg hvor stiv den er på fjæringene!!!! Svevefølelsen er totalt fraværende. Har luftet og luftet og luftet, men jaggu er den hard!! Har prøvd de fleste kjærringråd uten hjelp. Cxn er sta gitt. Ser ut som at det er luft i systemet. flytter seg fra forhjulene og til bakhjulene. Etter lang parkering så har fronten satt seg, men ræva står i topp stilling. Tar imot gode råd fra dere! Vil gjerne ha min gamle "svever" tilbake. Den er nå like hard på fjærdingene som en Toyota corolla. *grøss og gru*. Kanskje jeg må kjøre hele cx,n til spikerforhandleren(???) og gå til anskaffelse av en japansk moped. For nå begynner tålmodigheten å ta slutt.
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

ræva står i topp stilling
Får du kjørt den opp og ned når du bruker bryteren for høyderegulering?
Går den ikke ned bak når du setter den i laveste stilling er det høydereguleringsventilen bak det er noe galt med. Enten har staget hoppet av(sklidd ut) eller den må rengjøres. Skulle gjerne visst litt mer. Vi kan jo ta en prat på telefon. Send en mail med ditt telefonnr. så ringer jeg deg i morgen kveld.
Mvh
Post Reply