CX Break 25D -84

Store og små CX prosjekter.

Moderator: moderator

radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Takk, Helge! No skal eg ta fjøsstellet og så er det vel mørkt etterpå, men før eller seinare må eg til pers igjen. :) :)
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Ein må jo halde trykket oppe! :D
Måtte ein tur til Sykkylven på tirsdag for å hente eit kjøleskåp og då måtte eg bruke Sølvpilen (ja, har fått namn :) ) fordi det regna og eg ikkje gadd å bruke hengar med presenning som berre bles av og rivnar. Turen var gjennomført med termodress, kalde tær og varmeapparatet på full kuldeblås.

I går fekk eg tid til å løyse dei to skruane Helge gjorde meg merksam på, fekk ut hanskerommet og sida på midtkonsollen. Ein ting er iallfall sikkert og det er at det er lekkasje allereie der kjølevasslangane går inn på varmeapparatet. Så der kjem dammen i golvet framme på høgre sida frå. Sannsynlegvis er det berre slangeklemmene som strammar for lite, men før eg gjer noko meir skal eg starte bilen og la han gå ei stund slik at eg får studert det i detalj. Tvilar på at all dampen opp på ruta kjem derfrå, rett nok... :(
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Fekk to minutt til overs igjen, så eg starta bilen og let motoren gå seg god og varm. Når eg slår på vifta kjem det berre kald luft, men når eg gjev gass og får opp motorturtalet blir lufta varm. Når eg går av gassen igjen blir lufta kald.

Dette har jo ikkje mykje med det opprinneleg problemet å gjere, men er det vanleg? Får ein ikkje skikkeleg sirkulasjon på tomgong? Dårleg vasspumpe? Ser ut til at kjølevasstempen er fin, rettnok.

Det kan jo og vere årsaka til at då eg prøvde Martins Super Sealer virka det som alt var tett og fint. Sidan bilen berre sto og gjekk på tomgong ei god stund kom det sikkert berre kaldluft ut.
Erling Brendefur
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by hl »

Du kann jo prøva å spyla registeret (båe vegar, frå motorrommet).
Får berre håpa at det dermed ikkje blir enno våtare inni kupeen. :wink:
Göran W
Posts: 1043
Joined: Wed 12 Nov, 2003 07:29
Location: Sverige

Re: CX Break 25D -84

Post by Göran W »

Har du möjligen en bild på motorrummet där man kan se slangarnas väg till/från registret?
Cx 25 Prestige 1987, 2st Cx 25 Prestige 1986, Cx 25 Gti T2 1989, Cx 25 Gti 1986, Xm V6 -95, B11-objekt
Image
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Bilde0322.1.jpg
Bilde0322.1.jpg (79.81 KiB) Viewed 3509 times
Kanskje ikkje heilt lett å sjå, blir litt forvirra av den kranen som eg sette på den høgre slangen (sett i bilens køyreretning).
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Bilde0321.1.jpg
Bilde0321.1.jpg (77.34 KiB) Viewed 3509 times
Bilde0320.1.jpg
Bilde0320.1.jpg (83.66 KiB) Viewed 3509 times
Bilde0319.1.jpg
Bilde0319.1.jpg (89.18 KiB) Viewed 3509 times
Erling Brendefur
Göran W
Posts: 1043
Joined: Wed 12 Nov, 2003 07:29
Location: Sverige

Re: CX Break 25D -84

Post by Göran W »

Tycker mig se hårda veck på slangen från den kranen!? Det får det absolut inte vara.
Cx 25 Prestige 1987, 2st Cx 25 Prestige 1986, Cx 25 Gti T2 1989, Cx 25 Gti 1986, Xm V6 -95, B11-objekt
Image
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

Tror nok Gøran har rett. Ventilen sitter på returen fra varmeapparatet, og er det innsnevringer her så klarer ikke vannet å sirkulere. Husk det er omtrent ikke trykk på vannet gjennom apparatet. Spesielt ikke når termostaten på motoren åpner. Foreslår at du fjerner den ventilen. Om du vil ha en mulighet for å stenge av vannet gjennom varmeapparatet så sett ventilen på tilførselslangen.
Og vannet bør gå gjennom den runde beholderen som er før eksp. tanken. Den er der for å separere ut eventuell luft i vannet.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Det er ein "brett" på slangen no, men det er til ære for fotografen. Slangen ligg ikkje slik normalt sett. Men skal sjekke at alt er korrekt og prøve igjen.
Kranen var jo montert for å hindre sirkulasjon i varmeapparatet sidan problemet nettopp var at der var lekkasje ein stad. Ingenting anna er endra i kjølesystemet. Men er det slik å forstå at kranen no står på ut-slangen? (Har ikkje kontemplert mykje over det, men det var meininga å plassere han på inn-slangen. Hadde dårleg tid og lite entusiasme igjen då eg sette han på...)
Erling Brendefur
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by hl »

Image
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Aha! :D
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

Kan se ut som om jeg så feil på bildet ja. (Har i grunnen ikke spekulert særlig mye på retningen heller). ;-)
Har ellers vert inne på tanken om en liten ekstra vannpumpe på varmeapparat sløyfa. Men har landet på "Grilltrekk" i stedet.
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by hl »

jonsto wrote:Har ellers vert inne på tanken om en liten ekstra vannpumpe på varmeapparat sløyfa.
Og eg hev vore inne på tanken om å fjerna reservehjuli og montera inn eitt ekstra komplett luftinntak med vifte frå deleCX-en der. Og sameleis skjera ut luftinntaket frå panseret på deleCX-en og flytta over. Då burde eg få skikkeleg luftstraum inn i kupeen. :mrgreen:
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Vel, har fjerna kranen og slangane er no heilt som originalt. No får eg varme og på tomgong, så det er mogeleg kranen i seg sjølv hindrar litt? Synest han ser meir enn trang nok ut, ein kulekran hadde sikkert vore betre. Sidan varmen ikkje lar seg regulere heller må eg sikkert ha ein kran på slangen ein stad sjølv når eg har fått ordna fuktproblemet.

Tok ein liten køyretur og kan berre konstatere at det er like mykje væte på ruta enno. Det dampar dessutan i overgongen mellom golvet og midtkonsollen.
Det er nok lite anna å gjere enn å operere ut registeret, får sjå om eg får begynt på det seinare i dag.
Erling Brendefur
Post Reply