CX Break 25D -84

Store og små CX prosjekter.

Moderator: moderator

jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

radovan wrote:Er ikkje drivstoffslange oljebestandig? Trudde det var to sider av same sak. :o
Ikke alle. Dieselslanger kanskje men ikke alle som er beregnet på bensin. Men hvis det er en slik slange som jeg tror det kan være så er den bare ca. 3mm innvendig. Og da blir vanlige drivstoffslanger for store. Men lokaliser lekasjen først nå, så finnes det nok en måte og løse problemet på.
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by dagmatti »

Hei,

jeg byttet ut selve sugeslangen fra tanken til pumpa med en drivstoffslange fra biltema, dette var en ganske grov slange. Slangen er beregnet for diesel. Ser ut til å gå bra, det er flere år siden nå. Men det kan jo likevel hende at holdbarheten totalt sett ikke er like god som den gamle. :)


-m
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Har fått slengt bilen opp på bukkar og tatt av v. framhjul. Lenger er eg ikkje komen, og før eg skal sjå meir på det, er det noko triks for å kome betre til?
unnamed (1).jpg
unnamed (1).jpg (70.97 KiB) Viewed 3920 times

Synest det er veldig vanskeleg å få sett kvar slangar og rør går og skulle gjerne hatt litt meir lebensraum.
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

radovan wrote:Har fått slengt bilen opp på bukkar og tatt av v. framhjul. Lenger er eg ikkje komen, og før eg skal sjå meir på det, er det noko triks for å kome betre til?

Synest det er veldig vanskeleg å få sett kvar slangar og rør går og skulle gjerne hatt litt meir lebensraum.
Du har nok rett i at det kan være både trangt og vanskelig. Men du må ta ut reservehjulet og også "dekslet" på innerskjermen innenfor venstre hjul. Et godt lys er nødvendig. Kan være vanskelig å se lekkasjen i alle fall. Men prøv å tørk av der du ser noe søl, og så se om det kommer fram noe etterhvert. Ser ut som om det er litt LHM på den slange til rør koblingen med "fransk" slangeklemme du viser på bildet. Dette er returen fra forre høyde korektør. En av de plassene jeg har sett flest lekasjer er på den største av slangene som går inn på sentrifugalregulatoren. En annen plass er de såkalte "blekksprutene". Om du har en liten lekasje på DIRAVI tilkoblingene vil du også få dråper på den slangen du viser på bildet.
Lykke til, og om du trenger litt moralsk støtte så ring meg gjerne på tlf. 952 18 701.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Takk for støtte og tips! :D

Hadde allereie tatt vekk reservehjulet og v. framhjul + den innerskjermlurva, men synest likevel det er håplaust å få orden på kva som er oppunder der. Har nok litt med manglande rutine å gjere, hydraulikk er litt nytt enno. :wink:
Det er sannsynlegvis den gummislangen du nemner som har lekkasje. Det ser iallfall slik ut og det er ikkje noko høgare opp (langt høgare iallfall) som dryp. Skal prøve å få tørka av litt og observere kvar det kjem ny LHM fram. Men det ser ut som den slangen går rett til venstre og forsvinn ut av syne, så eg veit ikkje heilt korleis eg skal gripe det fatt.

Blekksprutane mine trur eg er erstatta av nokre andre gummisamledingsar, der slangane kjem inn på rekke.
Kva er sentrifugalregulatoren? Kan ikkje hugse at eg har sett på noko som svarer til eit slikt pent namn... :oops:
Erling Brendefur
Göran W
Posts: 1043
Joined: Wed 12 Nov, 2003 07:29
Location: Sverige

Re: CX Break 25D -84

Post by Göran W »

Tänk på att det kan vara omöjligt att se en läcka om du har bilen på bockar. Detta då hjulen blir avlastade och trycket faller till 0 eller kanske under 0......
Cx 25 Prestige 1987, 2st Cx 25 Prestige 1986, Cx 25 Gti T2 1989, Cx 25 Gti 1986, Xm V6 -95, B11-objekt
Image
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Ja, har tenkt på det, men håpar at om eg startar bilen og set hydraulikken i hevestilling vil det kanskje vise noko?
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

Hvis det er den slangen som du ser på bildet får du ikke LHM i den før hjulene går opp da dette som sagt er returen fra forre høydekorektør. Du kan jo ta den av og inspisere slangen om det er noe sprekk i den. Og så kan du bytte ut den "fransk klemma" med ei vanelig slangeklemme.
Sentrifugalregulatoren er den hvite klokka som sitter bak øvre del av ramma. Mellom ramma og torpedoveggen. Har med den progresive styringen å gjøre.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Etter nøye inspeksjon med lommelykt kom eg fram til at lekkasjen sikkert kom frå lenger oppe og at det draup ned på den før mistenkte slangen. Ikkje for det, kan jo godt hende at den framleis er suspekt, men det meste måtte kome annanstads frå.

Så viste det seg at det er ein blekksprut her likevel. Hugsar ikkje kva eg har sett på før og kva eg har tenkt, men eg innbilte meg at den var erstatta av ein annan konstruksjon. Lite rutinert som eg er veit eg jo enno ikkje heilt kva eg snakkar om, men det var altså ein gummidings som samla ei rekke gummislangar .

Den eine slangen, etter det eg kunne sjå var det muligens ein som enda på toppen av LHM- "krukka", hadde fleire sprekker som sveitta ut LHM. Sprekkene og lekkasjen var snedig skjult på undersida av ein bøy fram mot torpedoveggen. Uråd å sjå noko før ein starta motoren og stod og studerte det ei lang stund med lommelykt. Sjølv då måtte ein helst sjå det gjennom innerskjermen. Dråpane rann så nedover det som eg trudde var den lekke slangen og samla seg ved skøyten der ein endeleg kunne sjå noko konkret.

No er det reparert, eg skar bort den utette slangedelen og bøyde til ein bit med bremserør som eg stakk inn i endane. To slangeklemmer held røret på plass og eg håpar det held ei stund. Dessverre er ikkje resten av blekkspruten veldig tillitsvekkande, men det får halde no.
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

Ikke ukjent at disse blekksprutene sprekker. Er jo en stund siden de var nye. Står gjerne litt i bend også. Det er stort sett lekkolje som kommer gjennom disse. 4-5 slanger som går sammen til en som går opp på LHM tanken. Vet jeg har sett en plass hva de forskjellige slangene går til. Skal se om jeg finner det igjen.
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by citro1cx »

jonsto wrote: Vet jeg har sett en plass hva de forskjellige slangene går til. skal se om jeg finner det igjen.
du finner den i denne manualen side 318+319: https://www.dropbox.com/sh/wrb1qqsgwwse ... l%20S2.pdf
Litt over middels interessert i Citroën cx!
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Takk for den! :D
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Har vore på "langtur" med bilen i dag, dvs eitparogtjue mil pluss småkøyring fram og tilbake i mellomtida.
Har kjøpt to liter med RedLine MT-90 og har allereie tappa av giroljen. Kan eg fylle på ved å skru ut ryggelysbrytaren og fylle der? Den pluggen som skal brukast ser så trang og mødeleg ut.

Blekksprutlekkasjen ser ut til å halde seg reparert, men den hersens bilen har begynt å svette LHM ved pumpa. Forbanna drit.
Nokon som har ei billeg pumpe til sals?
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Ser på HL-sida at eg kan fylle oljen via ryggelysbrytaren. Det gjer det nok lettare.

Kan eg håpe på at pumpa let seg tette med Omega 917? Har hatt nytte av det tidlegare ved oljelekkasjar.
Kva tetting er det som er brukt ved akslingen?
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

Ser ut for at det er en vanlig simmering. Omega 917 er det stoffet som mykner gummien i tetningene? I så fall kan du jo prøve, Bare ikke gummien sveller og blir for trang.
Post Reply