CX Break 25D -84

Store og små CX prosjekter.

Moderator: moderator

radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Jepp, reine vindunderstoffet. Dyrt, men om det ikkje manglar bitar med gummi kan det fungere. Det har det iallfall gjort før på andre ting. :)

Sjekka Citroënakuten (http://citroenakuten.com/viewtopic.php?f=34&t=51325) der det står at det går fint på LHM-bilar, men er katastrofalt på LHS-bilar, kva det no er slags.
Kan hende det ikkje er så dumt med ein slant med 917 på systemet uansett?

Kor mange liter LHM kan ein rekne med det er på ein Break?
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

radovan wrote:
Kor mange liter LHM kan ein rekne med det er på ein Break?
4 liter.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Då har LHM-tanken fått ein dæsj med 917 (ei smekkfull 177ml-flaske, så det var sikkert nærmare 2 dl), og det skal bli artig å sjå om det fungerer.

Girkassa fekk to flasker med RedLine MT-90, dvs nesten 1,9 liter, men eg kunne ikkje seie eg merka noko større skildnad på giringa etterpå. Håpar fungerer betre etterkvart, men det er jo ikkje godt å vite. Snart kjem vel placeboeffekten. :wink:
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

Har du verkstedmanualen til bilen? Hvis ikke finner du den her: http://www.citrotech.se/
Gå inn på CX og Manuals og last ned repair Manual no. 818. Det er ellers mye snaks her.
Anbefaler også at du tar en titt på Pictures og pictures of my CX after the crash. Kona krabbet helt uskadd ut av vraket, og selv ble han ikke veldig skadd, men det ser du på bildet. Årsaken til smellet var en Mercedes drosje som kom over i feil kjørebane. (Litt utenom tema dette siste her, men dog). :-)
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Og ikkje berre bileta... den sursøte historia om kræsjet og tida etterpå på sjukehuset er jo interessant lesnad. Kan vere greitt å hugse på når ein set seg i bilen.
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Hadde nettopp ein liten tur igjen. Deprimerande nok kunne det virke som at det var meir skraping i kassa enn det var før. Men må jo gje det nokre km til før eg konkluderer.
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Kvar kjøper ein gassdempar til bakluka? Er lei av å støtte sjølv.
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Er begynt å lure på om eg skal gjere noko med girkassa. Kona kan ikkje køyre bilen utan at det skrapar noko heilt forferdeleg, og då er han i praksis ubrukeleg som familiebil.
Er det nokon som har linkar som kan hjelpe meg i gong? Motoren må vel ut?

Idéelt sett burde eg sikkert overhale kassa sjølv, men om nokon har ei god femtrinnskasse eg kan bruke tek eg gjerne imot tips. :) Bør vel bytte kløtsjen med det same?

Men først skal bilen på PKK i morgon og det vil nok avgjere vidare skjebne her på bruket. Veit at eg får påpakning for parkeringsbrems og bremselys, men kva anna kan skjule seg under overflata? :shock:
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Fasit: 8 stk 2'ar feil, og ein einar.
Dessverre fekk eg ikkje snakka med mekanikaren, så eg veit ikkje meir enn det som stod på papiret.

Einaren var sliten dørhengsel, burde vere lett å fikse.


Toarane var mykje rart:

1.1.1 Bremsepedal dødgang
1.1.1 Bremsepedal unormal vandring på bil med automatisk etterstilling
-Desse feila trur eg er resultat av kontrollør som ikkje er kjend med CX. Det er ingenting som tyder på at bremsepedalen min er noko annleis enn kva han skal vere på ein slik bil, men viss kontrollmennesket ikkje har vore fram i slike greier før kan det nok framstå som at noko er feil.
Men korleis få overbevist kontrolløren?

1.1.10 Farlige sprekker i bremseslange - Foran
-Grei skuring, enkelt å bytte.

1.2.1 Forskjell i bremsekraft mellom hjul på samme aksel større enn 30% av høyeste verdi - Foran
-Muligens berre å lufte, faktisk. Dreiv og surra med noko LHM for ei stund sidan og det vart aldri lufta etterpå. Fanst ikkje bremser på bilen framme rett etterpå, men då dei kom etterkvart ved å flytte bilen på tunet vart det ikkje gjort meir med det. Viss det ikkje blir bra nok må eg kanskje til med nye kaliperar?

1.2.3 Parkbrems for dårlig bremsevirkning
-Ikkje rart sidan det manglar ein wire. Har nye liggande.

4.5 Retningslys feil farge - Bak
-Skikkeleg falma farge på høgresida bak, og ikkje heilt topp på venstre heller. Får ein tak i nye glas ein stad?

4.5 Retningslys defekter -Høyre foran
-Gåen pære. Elementært, Watson.

5.2 Slitt bærekule øvre høgre foran
- Kvar kjøper ein ei slik, og "må" ein ta nedre med det same?


Alt i alt ikkje verken dyre eller vanskelege ting håpar eg, men eg håpar nokon kan svare på spørsmåla mine. :D
Erling Brendefur
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: CX Break 25D -84

Post by jonsto »

Det første må du få en bedre forklaring på.
Om det ikke hjelper å lufte, så trenger du ikke skifte calipperne. De er jo en del av forhjulstillingen. Men å ta ut stemplene og tettningene og gjøre rent bak dem er nok en idé. Om du vil ha litt veiledning i det så ring meg. Bør gjøres før du skifter bremseslangene.
Glass til baklyktene er ikke å få. De er limt på. Så du må nok skifte lyktene. Skal se om vi ikke har på lagret på Gran. Skal dit i helga.
Øvre bærekule mener jeg skal være å få enda. Se litt på nettet. Meca, Mekonomen eller Classic Parts. Hvis ikke har jeg. Du trenger ikke skifte den nedre samtidig. (Den nedre er så enkel å skifte at det tar du når det er behov). Den øvre er litt mer arbeidsom, men gir deg gjerne gode råd.
Dette så ikke gærnt ut det egentlig.
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: CX Break 25D -84

Post by tronde »

Feil farge på blinklys kan fikses med gul pære. Eller med lakk for formålet, feks. fra Biltema.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

tronde wrote:Feil farge på blinklys kan fikses med gul pære. Eller med lakk for formålet, feks. fra Biltema.
Kult! Nokon som har testa lakken og veit om den fungerer?
Erling Brendefur
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

jonsto wrote:Det første må du få en bedre forklaring på.
Om det ikke hjelper å lufte, så trenger du ikke skifte calipperne. De er jo en del av forhjulstillingen. Men å ta ut stemplene og tettningene og gjøre rent bak dem er nok en idé. Om du vil ha litt veiledning i det så ring meg. Bør gjøres før du skifter bremseslangene.
Glass til baklyktene er ikke å få. De er limt på. Så du må nok skifte lyktene. Skal se om vi ikke har på lagret på Gran. Skal dit i helga.
Øvre bærekule mener jeg skal være å få enda. Se litt på nettet. Meca, Mekonomen eller Classic Parts. Hvis ikke har jeg. Du trenger ikke skifte den nedre samtidig. (Den nedre er så enkel å skifte at det tar du når det er behov). Den øvre er litt mer arbeidsom, men gir deg gjerne gode råd.
Dette så ikke gærnt ut det egentlig.
Eg har leita litt på diverse nettsider og det ser ut som at det er grei skuring å få tak i bærekule og bremseslangar. Det er noko mange nettsider kan tilby, tydelegvis.
Baklykter finn eg berre på CX-Basis, og til ein absurd pris. (Dvs absurd ut frå det eg er van til å betale for deler til mine engelske bilar frå engelske nettbutikkar.) Kjekt om du ser om du finn nokre brukbare til meg, men strengt tatt er eg ikkje medlem enno (det blir eg nok i løpet av kort tid) så eg forventar ingenting.

Sidan eg ikkje har hatt andre CX enn denne er eg usikker på korleis bremsene skal kjennast ut, men etter det eg har fått forklart tidlegare skal dei vere slik som dette, altså nesten utan rørsle. Kan ikkje skjønne anna enn at mekanikaren ikkje har kjennskap til dei og derfor trur det må vere noko gale. Men korleis skal eg overbevise han om det?
Erling Brendefur
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: CX Break 25D -84

Post by tronde »

radovan wrote:
tronde wrote:Feil farge på blinklys kan fikses med gul pære. Eller med lakk for formålet, feks. fra Biltema.
Kult! Nokon som har testa lakken og veit om den fungerer?
Jeg vet ikke om lakken funker godt nok alene, men den bør gi gul farge på plasten. Bruker du gul pære i tillegg, er det helt sikkert gult nok. Blinklys foran på XM er kun gulfarget pære. Har ikke prøvd de mer moderne pærene med klart glass og gul gass.
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: CX Break 25D -84

Post by radovan »

Greitt å ha gul pære som ein plan B. Blir vel for plan A om ein ikkje passar seg. :mrgreen:

Når det gjeld øvre bærekule seier tilogmed http://www.leirdal.info/hjuloppheng/ovreb.html at det er vanskeleg arbeid. Kanskje ein skulle ta heile armen om det er enklare?
Erling Brendefur
Post Reply