clikk - clikk - clikk - clikk defroster.

Her kan du prate/spørre om det elektriske anlegget

Moderator: moderator

Post Reply
Citroencx
Posts: 1712
Joined: Sun 24 Oct, 2004 15:21

clikk - clikk - clikk - clikk defroster.

Post by Citroencx »

Japp da begynte den igjen.
3 gang på 5 år nå.
Noen som vet om den god og permanent fix for dette?

Tidligere har jeg byttet den plastbiten med tenner på men det virker ikke som det holder mer en ett par år i slengen.
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Ta ut motoren med feste Skru motoren løs fra festet. Lag hullene større slik at du kan presse motoren nærmere "tannstanga". Har gjort dette flere ganger og det holder leeeenge.
Mvh
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Post by hl »

Eg høyrer aldri noko clikk - clikk - clikk - clikk lenger... :shock: :shock:
(Må nok av stad og få meg høyreapparat...) :cry:
Citroencx
Posts: 1712
Joined: Sun 24 Oct, 2004 15:21

Post by Citroencx »

hl wrote:Eg høyrer aldri noko clikk - clikk - clikk - clikk lenger... :shock: :shock:
(Må nok av stad og få meg høyreapparat...) :cry:
Nei.
Jeg kjøper ikke serie 1. :P
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

jonsto wrote:Ta ut motoren med feste Skru motoren løs fra festet. Lag hullene større slik at du kan presse motoren nærmere "tannstanga". Har gjort dette flere ganger og det holder leeeenge.
Mvh
Aaaaaaaaaaaargh! Jeg visste at motoren må ut for å skifte clutch. Må den ut for å skifte defroster også???? Hva annet må den ut for? Skifte mening? #(¤%/¤#"!!!!! 8) :wink:
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Post by hl »

RolandM wrote:Aaaaaaaaaaaargh! Jeg visste at motoren må ut for å skifte clutch. Må den ut for å skifte defroster også???? Hva annet må den ut for? Skifte mening? #(¤%/¤#"!!!!! 8) :wink:
Ja, heilt håplause desse serie 2-bilane... :roll:
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

RolandM wrote:
jonsto wrote:Ta ut motoren med feste Skru motoren løs fra festet. Lag hullene større slik at du kan presse motoren nærmere "tannstanga". Har gjort dette flere ganger og det holder leeeenge.
Mvh
Aaaaaaaaaaaargh! Jeg visste at motoren må ut for å skifte clutch. Må den ut for å skifte defroster også???? Hva annet må den ut for? Skifte mening? #(¤%/¤#"!!!!! 8) :wink:
:D Ja, motoren må ut, men om du ikke har oppdaget det så har serie 2 bilene mange motorer. :wink: :D
Mvh
Post Reply