gs

Generelt prat/spørsmål om Citroen GS/GSA

Moderator: moderator

citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: GS break i Sørkedalen

Post by citro1cx »

Helge MS wrote: Dersom ikke noe slår til innen 15 september, blir bilen demontert i sin helhelt. Klubben har ikke råd til å ha denne stående. Den har stått i 1 år til salgs... Slik blir det bare. La meg få slippe å gjøre dette...
hvorfor slik hastverk med å gjøre seg av med en komplett GS til et par tre tusenlapper? synes du snakker litt imot deg selv egentlig når du sier at bilene er så sjelden at det er utopisk å finne en bra bil til 5000 kr og at det bare er noen titalls biler igjen i norge (kørbar og brukbar) ogat du er glad for den økende interessen. Da synes jeg engentlig at din "plikt" som klubbens formann (og som øverste leder for å "fremme bevaring av citroën GS og CX", som det står i logoen for klubben) å bruke tid på å finne en verdig eier til bilen, og ikke sette urimelige tidsfrister for å få folk til impulskjøpe en en bil bare for å redde den fra hugging.
Litt over middels interessert i Citroën cx!
Kristian
Turgeneral
Posts: 160
Joined: Thu 09 Oct, 2003 16:03
Location: Oslo

Post by Kristian »

Vil komme med et lite innlegg her.
Bilen har vært til salgs i over et år med veldig liten respons. Klubben betaler lagerleie som vi ikke kan forsvare å betale noe lenger.
geirkenn
Posts: 298
Joined: Sun 03 Oct, 2004 12:45
Location: Skedsmo

Post by geirkenn »

Da kommer løsningen her. Børre og jeg har plass til bilen og kan lagre den videre vederlagsfritt ta kontakt så henter vi bilen asap. Når det først er sagt så er jeg enig med deg Kristian og jeg har også tatt det opp på forumet tidligere. Jeg hadde samme problemet i fjor når jeg forsøkte og selge Amelie.(Huff, Huff). Det er mange som prater men lite handling. Og Amelie var jo faktisk en nesten rustfri komplett velfungerende bil. :mrgreen:
PS:Venter på telefonen
geirkenn
MOB:97060084
1996 AX 4X4/1975 CX 2000/1979 CX Break Reflex
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

Der det er hjerterom, er det husrom, sies det (eller var det: "er det garasjeplass"?? :wink: )

...med mulig unntak for undertegnede (og utvilsomt mange, mange andre her) - ingen mangel på hjerterom for aldrende Citrøøøner, men:
Akutt fare for hjerteinfarkt o.l. inntrer hvis enda flere mer eller mindre rullende og korporalbevinklede kjøretøyer innfinner seg i hjemlige trakter... :oops:

Bra at andre ikke bare har hjerterom, men også lagringsrom!!, og dermed melder seg som klare favoritter påmeldt til kampen om GS-fortjenestemedaljen for 2006 8)

Dobbelt takk til radarparet GB !!! :lol:

Jacob
Last edited by JJ on Thu 07 Sep, 2006 09:58, edited 1 time in total.
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Beklager at jeg tviholder på mitt prinsipp om å ikke rote meg bort i annet enn CX. :oops:
(Men regner med at det ordner seg uten min hjelp :D )
Mvh
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

Hehe, du er nok definitivt "unnskyldt" :oops: , Jon -
godt det finnes noen som ikke fraviker prinsippene :wink: :lol:

Jacob
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
geirkenn
Posts: 298
Joined: Sun 03 Oct, 2004 12:45
Location: Skedsmo

Post by geirkenn »

Helt enig med ovenstående, der behøver du ikke og beklage noenting Jon.
Jeg tror ingen tviler på din interesse for en hviss biltype. Var det CX??? :D
geirkenn
MOB:97060084
1996 AX 4X4/1975 CX 2000/1979 CX Break Reflex
Post Reply