skien-gsn

Generelt prat/spørsmål om Citroen GS/GSA

Moderator: moderator

Post Reply
gsak
Posts: 333
Joined: Sat 12 Aug, 2006 14:18

skien-gsn

Post by gsak »

var å så på den idag, og det er visst Roberts tidligere. Den var veldig fin foruten noen småsår her og der og noe rust nederst på dørene. vi holder på å få til en deal slik at prisen ikke skal være så stiv, men at to personer vil kvitte seg med den på et halvt år finner jeg litt mistenkelig :| :| :?:
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

Som tidligere nevnt står det en identisk bil i Castellane (CitroMuseum) uten små sår, med original lakk rund baut - den blir din for 2.000 Euro. Legg opp en påskeferie på rivieraen, så kjører du bilen hjem. :)

Når det er sagt, så kan jeg ikke skjønne at det skal være så mye i veien med Skien-GS'n - men dog: Det er fullt mulig å trashe en bil på et par timer da.. Sjekk at reg.reimene er byttet, og lykke til. Det er jo en nydelig bil!

Image
gsak
Posts: 333
Joined: Sat 12 Aug, 2006 14:18

Post by gsak »

hmm enda et prute argument kanskje:-) selvom jeg allerede har nevt pallasen som jeg tidligere har snakket om, for han..

det er jo ikke med en gang sagt at det er noe i veien med den, utenom de småtingene som løse slitte lister, noen små riper og litt(minimalt) rust på dørene, samt et par små flekker jeg kunne finne under fronten, bare at alle disse små tingene blir så mye til sammen.
jeg har klart å glemme om den hadde radio, fra da jeg var å så på den, kan du si meg det Robert? Vet du også hvor mye man må ut med for å få reparert rusten på dørene, hvis du så noe nærmere på det da du eide den?
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

Ingen radio nei.

Gjorde aldri noe overslag over hva det vil koste å fikse rust i dørene. Uansett så bør du prøve å bevare mest mulig av originallakken - når bilen ellers er så fin.
Post Reply