GS BASALTE

Generelt prat/spørsmål om Citroen GS/GSA

Moderator: moderator

1987CX25GTI
Posts: 114
Joined: Mon 29 Mar, 2004 18:13
Location: Oslo

Post by 1987CX25GTI »

Citrusen wrote:Er det ingen som har noen bilder i fra 2000? Hadde jo vært knall om den dukket opp på bilde i kjørbar stand
Jeg var faktisk ute å prøvekjørte den for noen år siden - hos forrige eier (ute i Rygge). Da fremsto den som meget pen. Jeg har prøvd å lete frem, men desverre finner jeg ikke de bildene jeg tok av den. Den var pen i lakken, soltak og så flott ut. Men jeg mener den var omlakkert og ikke hadde disse stripene som jeg ser på bilder her inne. Det var et par kuler som var dårlige, så det var som å kjøre en japaner.... Den har, som det vel også sies her inne, stått ute i mange år. Men er en sjelden perle som virkelig fortjener et nytt liv - før døden! :)
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

jeg hadde aldri visst at det førte med slik heder og ære dette
Medlemskap i Foreningen til GS/GSAenes bevarelse er en ekslusiv, men desto mer hederskronet institusjon :wink: :P
Stå på!!
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
Helge MS
Posts: 217
Joined: Fri 07 Jan, 2005 12:30

i 2000

Post by Helge MS »

Joda.. da var det 70 års jubileet jeg tenkte på. Da var det utstilling av klassiske modeller i Oslo..

Bilen så bra ut da ja... jeg fikk veldig lyst på den... den var omlakkert ja og nylig eu-ok.... men det er akk så mange år siden.

blir spennende dette

H.
Post Reply