Banditter!

Generelt prat/spørsmål om Citroen GS/GSA

Moderator: moderator

Post Reply
Børre
Posts: 639
Joined: Tue 02 Mar, 2004 11:29
Location: Skjetten

Banditter!

Post by Børre »

Banditter, vandaler, Idioter!
Var å fyra GS`n i dag. Og hva fant jeg? Jo, noen som faller under alle de kategoriene som står overnent hadde forsynt seg med 2 av pallas kapslene mine!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Hva fan skal folk med de? Passer jo stort sett bare på GS og GSA? Og ikke nok med det, de hadde jo ikke tatt de fremre, neida, de bakre :roll: , På en nedsunket GS......
Det har skjedd etter mandag kveld, for da var jeg å tok noen bilder av den og da var de der :?
Vel, det var dagens lille frustrerte vræl. Foruten at Gs`n ikke ville heve seg da, og at ei dame i Traktor ( Volvo 960) Tok med seg bakdøra på Xantia`n i går. Liksom ikke helt min helg dette......
Børre.
`97 XM Break 2,1 aut
`95 Fiat Uno
75/76 CX 2200 super
geirkenn
Posts: 298
Joined: Sun 03 Oct, 2004 12:45
Location: Skedsmo

Post by geirkenn »

Heisan Børre!
Da kan jeg glede deg med at kapsler til bilen din er det plenty av men vi kan vel vente med og sette de på til du skal ut på veien med den?? Forøvrig så er det vel en del onde tunger som vil hevde at dette som står nedsunket i møkka henslengt i gamle militær leire er skrot og ikke kjøretøy :twisted: F.eks samboere og koner :D Men nå får vi ta oss sammen og få doningen på veien skal vi prøve i løpet av Mai Børre :D
geirkenn
MOB:97060084
1996 AX 4X4/1975 CX 2000/1979 CX Break Reflex
gsak
Posts: 333
Joined: Sat 12 Aug, 2006 14:18

Post by gsak »

kjipt! virker som at eneste sted en veteranbil er trygg er i en gammel bunker eller noe.. hos den omtalte Per har de faktisk tatt med seg jekker, bukker, heiseutstyr osv og jekket opp biler og tatt så masse deler at ingen av CXene han satte der for et par år siden er mulig å starte. Hvordan vi skal få trukket de opp av myra og opp på henger blir spennende å se.. ante ikke at det fantes så mange helt grenseløst frekke søppel folk som dette
geirkenn
Posts: 298
Joined: Sun 03 Oct, 2004 12:45
Location: Skedsmo

Post by geirkenn »

Det verste er vel at det vel antageligvis er mere hærverk enn nytte. Gamle Citroener er vel antageligvis mest til nytte for oss i menigheten. Det er vel heller et tegn i tiden at noen liker og ødelegge ting som står tilsynelatende hensatt istedetfor og latt det stå. På den annen side hadde jeg nok helst hatt ting jeg var redd for innelåst.
geirkenn
MOB:97060084
1996 AX 4X4/1975 CX 2000/1979 CX Break Reflex
Post Reply