GS eiere

Generelt prat/spørsmål om Citroen GS/GSA

Moderator: moderator

25trd
Posts: 154
Joined: Tue 29 Mar, 2005 14:01
Location: Toten

Post by 25trd »

Stiller meg i rekken av gratulanter, ser strøken ut.

Har selv en 78GSpecial i hagen, langtidsprosjekt. Lite rust, noen mangler teknisk, dårlig innvendig, pyton lakk.

Ble faktisk påkjørt av snørydderen forrige vinter, var så mye snø at han ikke så den. Ikke at jeg har fått noen forklaring på hva han gjorde tre meter innover plenen... Tok dessverre lang tid før jeg oppdaget det selv. Må skifte panser med hengsler og blekkransen rundt kjølevifta i fronten samt rette noen små detaljer fremst på skjermene.


[quote="pigland
Bommet riktignok litt på at jeg bare brukte 4 timer bort, det var ved litt nærmere regning mellom 4.5 og 5 timer inklusive småpauser. Til tross for dette som ble testet på svenske langstrekker med lite trafikk: :D
Image
[/quote]

Har kjørt kosevogna som følgebil i utrykning i vinterstorm. Doktoren kjørte volvo 240 med masse lyspynt i fronten og han hadde utrykningssertifikat. Men tror dere han klarte kjøre fra "lille daffe" boxeren på 1100ccm? Nei. Jeg parkerte faktisk først selv om jeg startet etter ham..... :wink:
dersom du mener å trenge ny høyre st. fanger ving.. så har klubben det liggende... til en rimelig penge.. lett å bytte normalt..
...så lenge rødspøkelset ikke har jobbet på noen av skruene... :wink:
CX25TGD
CX25TRD
CX25TRI
CX20RE
GSpecial

Uten komfort og hydraulikke,
duger bilen ikke...
Post Reply