Chevronics

Generelt prat/spørsmål om Citroen GS/GSA

Moderator: moderator

Post Reply
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Chevronics

Post by givretto »

Ut ifra det jeg kan se, er det en eller flere som har handlet med Chevronics i England her. Hvordan er de å handle med? Hvordan betaler man osv osv. Mottar med stor takknemlighet tips og råd. :mrgreen:
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Re: Chevronics

Post by pigland »

Alt gikk bra med min ordre, jeg sendte visakortnr pr. mail som kanskje ikke er det aller safeste, men det ser ikke ut til at noen har plukket det opp på veien dit.. Du kan gjerne velge frakttype om du trenger delene raskt eller ikke. Jeg valgte vanlig post for levering av mine kamreimer til 1015-motor, og det tok et par uker før jeg hadde de, og det antok Chevronics også.

Et alternativ er http://www.franzoesischeklassiker.de/ - de har muligens noe bedre opplisting av deler på nett.
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: Chevronics

Post by givretto »

Tusen takk for svar! Det var vel kortnummeret mitt de var ute etter også, men det fikk de ikke skrev jeg, men at jeg heller kunne få deres kontonummer, så jeg kunne sette inn penger istedenfor. De har fram til dette svart raskt på e-postene, men etter dette har de ikke hørt fra seg... (Forrige onsdag) :roll:
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
Post Reply