Reprasjonsbøker mm.

Generelt prat/spørsmål om Citroen GS/GSA

Moderator: moderator

Post Reply
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Reprasjonsbøker mm.

Post by jonsto »

Jeg har fått kloa i en del bøker om GS/GSA. Disse blir i klubben, men jeg vurderer å scanne noen av dem.
Bøkene kommer fra et Citroen verksted som ble nedlagt for mange år siden.
Bøkene er:
GS 1220. Teknisk beskrivelse. Hefte.
GS. Demontering – montering. II.
GS. Flatrate.
GS. GS kurs.
GS. Reperasjoner. III.
GS. Reperasjonshåndbøker. Bok nr. 682. I og II. (Fransk)
GS. Teknisk beskrivelse.
GS. Tekniske data. I.

Vil noen vite mer om hva dette er så ta kontakt.
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Re: Reprasjonsbøker mm.

Post by pigland »

Flott at klubben har dette! Noe av det har jeg scannet allerede, jeg kan sende det over. Så slipper du å gjøre en jobb som allerede har blitt gjort :)
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Reprasjonsbøker mm.

Post by citro1cx »

pigland wrote:Flott at klubben har dette! Noe av det har jeg scannet allerede, jeg kan sende det over. Så slipper du å gjøre en jobb som allerede har blitt gjort :)
sjekk her også, for å unngå dobbeltarbeid: viewtopic.php?f=19&t=6498
Litt over middels interessert i Citroën cx!
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Reprasjonsbøker mm.

Post by jonsto »

Det hadde vært flott pigland. Hadde vært greit og kunne lagt det på klubbens hjemmesider så folk fant det. Ikke sant citro1cx? Kan jo gå en stund til jeg får anledning til noe scanning. Det viktigste for meg er at disse bøkene er i klubbens eie for fremtiden. Hvor vi skal opprette "Bibliteket" er et annet spørsmål.
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Reprasjonsbøker mm.

Post by citro1cx »

jonsto wrote:Det hadde vært flott pigland. Hadde vært greit og kunne lagt det på klubbens hjemmesider så folk fant det. Ikke sant citro1cx? Kan jo gå en stund til jeg får anledning til noe scanning. Det viktigste for meg er at disse bøkene er i klubbens eie for fremtiden. Hvor vi skal opprette "Bibliteket" er et annet spørsmål.
Dag Mattis vet jeg har lagret noe som er tilgjengelig for oss, kanskje han har plass til mer?
Litt over middels interessert i Citroën cx!
Post Reply