Delebil eller objekt 25tri automat

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
skjalg
Posts: 105
Joined: Tue 04 May, 2004 22:48
Location: mo i rana

Delebil eller objekt 25tri automat

Post by skjalg »

Kjøpte denne p.g.a. coilene, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med den. -84 25tri break med automat, olivengrønn, har stått i fire år p.g.a. sykdom, følgende er defekt: coiler, startmotor reagerer ikke, ryggen glipper på førersetet (ikke len deg bakover), låsepinne knekt i dørhengsel bak, tilstand på forstilling er ukjent. Har: nydelige seter(delbart bak) med cordfløyelstrekk, ramme i førersete må skiftes men ellers er de hele med god stopp, trenger bare lett rens. dørtrekkene er også påfallende fine, frontrute er fin, 3 pallaskapsler grytelokk, originale tåkelys under støtfangeren som er verd turen alene(kan maile bilde), automatkassen er godt vedlikeholdt med oljeskift etter intervall og fungerte perfekt i følge tidl. eier, den er gått ca.250tkm og rust er neppe et problem på denne, jekket flere steder under dørstokken utenfor festene uten at det ga etter, det er få og små bulker , bilen er ikke polert mens den har stått, men det kan være et langt bedre utgangspunkt enn en femtusenkronersbil med mye rust og sprek motor. Bilen er klosset opp i bærearmene så den dras lett på en henger. Jeg forlanger 3000 som den står, slakt er mer lønnsomt, men jeg unner bilen et nytt liv. Det begynner å bli lite serie1 på veiene.
Skjalg Iversen
H.Wølnersgt.2
8624 Mo i Rana
+47-48990034
skjalg.iversen@hotmail.com
Post Reply