Stable-dugnad på Årnes 26/8-07

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Stable-dugnad på Årnes 26/8-07

Post by mads »

Lageret på Årnes trenger tilsyn og oppmerksomhet. Søndag 26/8-07 kl13 trenger vi noen armer til å stable deler i tre, kanskje fire timer. Omkring åtte personer vil være bra.

For å komme fram på lageret må det som står på gulvet opp i hyllene. Eller sagt på en annen måte; 10 panser tar unødig mye plass om de står/ligger hist og pist. Derfor møtes vi og stabler hyller. Boxeren stiller og fylles med åpenbart jern-skrot vi løfter på.

Dette er "nødhjelp" på Årnes for å kunne ta seg fram der, gi plass til å pakke opp nye(!) deler som står på pall -på ørtne' året- og lette oversikten over hva som finnes. Det arbeides med nye lager, fabels om registrering og rydding, men det er større prosjekter. På søndag er det en liten start.
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Post by pål »

det kommer to mann fra Lillehammer! :D
har masse Citroèn:-)
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Post by mads »

pål wrote:det kommer to mann fra Lillehammer! :D
Strålende! Så langt har jeg hørt at vi blir dere, Geir, Arthur(?) og undertegnede, altså fem. Vi får gjort en del, hyggelig om flere har anledning.

Det er ikke nødvendig å melde seg på. Flere har meldt interesse og lyst til å være med, men er opptatt. Til alle som måtte være opptatt; ingen fare - dette blir ikke siste anledning til å løfte jern på Årnes :D
LocaLola
Posts: 23
Joined: Sun 05 Aug, 2007 23:16
Location: kongsvinger

Post by LocaLola »

Si fra neste gang, så er jeg med også! :D Jeg er ganske liten, men ganskje veik.
Jeg lover, om jeg ikke gjør så mye fysisk, klarer jeg nok å skravle høl i hue på hver og en av dere... :wink:
Bingo
(U)lykkelig Lolaeier
geirkenn
Posts: 298
Joined: Sun 03 Oct, 2004 12:45
Location: Skedsmo

Post by geirkenn »

Skal få sagt i fra neste gang :D
geirkenn
MOB:97060084
1996 AX 4X4/1975 CX 2000/1979 CX Break Reflex
Børre
Posts: 639
Joined: Tue 02 Mar, 2004 11:29
Location: Skjetten

Post by Børre »

LocaLola wrote:Si fra neste gang, så er jeg med også! :D Jeg er ganske liten, men ganskje veik.
Jeg lover, om jeg ikke gjør så mye fysisk, klarer jeg nok å skravle høl i hue på hver og en av dere... :wink:
Hei! Der har vi et Kongsvinger medlem!!
Er vel ikke du som har en eller fler cx opp mot Vennersberg?
Børre.
`97 XM Break 2,1 aut
`95 Fiat Uno
75/76 CX 2200 super
Post Reply