Forsiktig

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
Sturla
Posts: 880
Joined: Thu 06 Nov, 2003 13:57
Location: Nordnes, Bergen
Contact:

Forsiktig

Post by Sturla »

Ikke bytt med hvemsomhelst. Sjekk at det faktisk er en som er villig til å sende noe i retur på andre enden. Kjipt når man blir lurt, selv om det kanskje ikke er store verdier.
Last edited by Sturla on Wed 27 Feb, 2008 12:56, edited 1 time in total.
Image
-85 GTI T1, -78 gti og -74 DS Pallas
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Og du har byttet bort?
Mvh
Sturla
Posts: 880
Joined: Thu 06 Nov, 2003 13:57
Location: Nordnes, Bergen
Contact:

Post by Sturla »

:) Ikke noe stort, men sendte bok - fikk ikke noe i retur. Kan jo hende vedkommende ble syk eller noe, hva vet jeg. Det er alltid rom for feil. Men så at en annen her beklaget seg - hadde gjort avtale om kjøp av del og sendt penger - og fikk ikke noe i posten - det blir litt samme sak? Burde være lett å unngå.
Image
-85 GTI T1, -78 gti og -74 DS Pallas
Citroencx
Posts: 1712
Joined: Sun 24 Oct, 2004 15:21

Post by Citroencx »

Opplvede det samme på CX deler. Fryketelig ubehagelig. Måtte ringe 4 ganger og gjøre meg bøs før jeg fikk pengene igjen.

Omtrent slik:
Avtalte pris og alt sendte penger. Det gikk3 uker. ikkeno.
Purring.
Ja det kommer snart.
2 uker.
Purring.
Har ikke hatt tid beklager.
2 uker.
Purring.
Jeg vil ha tilbake pengene mine.
Jeg har ikke penger. Har brukt de på julegaver.
1 uke. Purring.
Pengene kom.
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Sturla wrote::) Ikke noe stort, men sendte bok - fikk ikke noe i retur. Kan jo hende vedkommende ble syk eller noe, hva vet jeg. Det er alltid rom for feil. Men så at en annen her beklaget seg - hadde gjort avtale om kjøp av del og sendt penger - og fikk ikke noe i posten - det blir litt samme sak? Burde være lett å unngå.
:shock:
Hva med å gjøre vedkommende oppmerksom på at du bruker et inkasso firma som heter "Brutal Inkasso AS"? :roll: :wink:
Mvh
EirikJ
Posts: 363
Joined: Sat 28 Jan, 2006 00:51

Post by EirikJ »

Synd det skal være slik. Har "byttet" deler og faktsik fått gratis deler fra fantastisk hyggelige Svensker. Ingen problemer overhodet. Full tillit ble belønnet med full tillit. Man er da Citroën-folk :wink:
Citroënnlig hilsen Eirik
DS 21 ieh Pallas, DS 23 h Pallas, CX 25 GTi aut, 5 stk 2CV, XM 2,0i -90 og XM Break 2,0i 16v automat.
Image
kjetil
Posts: 796
Joined: Sun 16 Jul, 2006 12:25
Location: Bryne

Post by kjetil »

Ja, man skal kunne stole på Citroenister!
Har selv sendt noe D-modell-deler til Sverige, med beskjed at vi snakkes når jeg trenger noe... Skal sende noe til en kar i Frankrike, med samme beskjed... Svensken vet jeg er ok, med han i Frankrike får vi se hva sok skjer...

Kjetil S
Image
Har 1975 DSpecial, 1967 Cadillac Sedan Deville, 1989 CX Croisette
trymgreg
Posts: 1036
Joined: Thu 13 Nov, 2003 16:03
Location: Bodø

Post by trymgreg »

EirikJ wrote:Synd det skal være slik. Har "byttet" deler og faktsik fått gratis deler fra fantastisk hyggelige Svensker. Ingen problemer overhodet. Full tillit ble belønnet med full tillit. Man er da Citroën-folk
apropo... dørtrekk... 8)

mvh
Trym
-06 C5 1,6 HDI Break
-85 CX 25 TRD Turbo Break RIP
-86 CX 25 Prestige aut. RIP
-88 CX 25 TRD T2 Break - delebil RIP


http://cx.zapto.org/gallery/86CXPrestige
Post Reply