Denne forsvinner nok snart, for det er en på vei for å se på den. Men tross rustflekker ser den veeeeldig søt ut. :wink: Interiøret er visstnok helt og relativt pent. Fyren som selger har en stabel med CX'er lagret på låven sammen med den også.
http://veteranborsen.no/annonse.php?ann ... _picture=2
(Veteranbørsen) Enda en orange GS!
Moderator: moderator
(Veteranbørsen) Enda en orange GS!
Citroenisme - en snikende sykdom...
72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)
Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)
Tror jeg har vært å sett på denne en gang... Stod da til salgs hos en Opel forhandler i Sørlandsparken, var vel i 2000 tror jeg. Var da en gammel mann som hadde hatt den, ble solgt privat av en fyr som jobbet der..
Gikk greit den gangen iallefall, men såvidt jeg erindrer var det et eller annet med clutchen, samt store mengder svært nylig påført tectylmasse på kanaler og understell. Var det som fikk meg til å avstå den gangen. Men for all del, fin bil, og snart åtte år siden jeg så den. Kan være gjort mye med den siden den gang. Fint å se at den fortsatt eksisterer ihverfall.. Husker spesielt interiøret, med de orange setetrekkene.. Lekkert..
Gikk greit den gangen iallefall, men såvidt jeg erindrer var det et eller annet med clutchen, samt store mengder svært nylig påført tectylmasse på kanaler og understell. Var det som fikk meg til å avstå den gangen. Men for all del, fin bil, og snart åtte år siden jeg så den. Kan være gjort mye med den siden den gang. Fint å se at den fortsatt eksisterer ihverfall.. Husker spesielt interiøret, med de orange setetrekkene.. Lekkert..
Hvis det er den samme bilen er det ikke gjort noe med den siden den gang. Han som kjøpte den kjørte den hjem på prøveskilter, og den har stått lagret innendørs hos ham siden. Ifølge ham var det nærmere ti år siden.
Citroenisme - en snikende sykdom...
-