TRD1 - motorstopp

Her kan du prate/spørre om motor og drivverk.

Moderator: moderator

Post Reply
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

TRD1 - motorstopp

Post by hl »

Stoppa under køyring (i 5. gear med lågt turtal) og vil ikkje starta att.
Stoppa ogso to gonger for ei og to veker sidan, men då starta han att med ein gong.

Skrudde av returen på pumpa, og ho ser ut til å vera heilt full av diesel.
Og stoppanordningen får straum; sjekka med ein prøvelampe med tenningen på.

Får ikkje prøvd å pumpa fram diesel, då pumpeanordingen på dieselfilteret er defekt (får av stad og henta ein ny). Og kanskje prøva med ein ny stoppanordning.

Andre ting?

Må eg til å køyra Tøyhota :?: :cry:
(Delebilen er laaangt vekke...)
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Har vært ute for at pakningen (setet) i stoppventilen har svellet opp og blokert for dieseltilførselen.
Mvh
Adelsøn
Posts: 207
Joined: Thu 05 May, 2005 20:23
Location: Moelv

Post by Adelsøn »

Prøv å bytte pakning og helst stopperen. Virker ikke det, send meg en PM. Jeg har ei pumpe til TRD1 du kan få overta.
Har eid 14 CXer, nå er det 2...
-84 25 GTi Automat (Audun)
-84 25 GTi (Gimli) som kona kjøpte tilbake...
-85 BX 19 RD (Alfred) Rep. starter snarest...
-90 BX 19 TZI (16 motor, Lille Rød)
-91 BX 19 GTi "Lynet" evt Lille My(nå delebil)
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Post by hl »

Då var CX-en heime att! :D Og takk for tips! (jonsto, har posten klart å få fram det mystiske svarte pulveret? :wink: )

Skifta dieselfilterhaldaren, og monterte ny stoppventil. Då eg skulle skru på ledningen, rauk han tvert av. Monterte på ny kabelsko, lufta dieselfilteret og pumpa, og prøvde å starta, men nei. Opna mutterane på dysene, og køyrde startmotoren utan gløding; det kom ut diesel. Stramma mutterane att, og nytt startforsøk, men no var batteriet flatt. Til med startkablar, og endeleg! :)

Håpar problemet var at ledningen til stoppventilen var nesten av, og dermed slapp gjennom for lite straum. Han har sannsynlegvis vorte utsett for vibrasjon, av di hetta (med sprekk på undersida) ikkje har halde han stabilt på plass. Har no surra tape rundt hetta.

Image
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

(jonsto, har posten klart å få fram det mystiske svarte pulveret? )
Jepp. Har jeg glemt å si fra om det ja. :oops:
Skal bli meget interesant å prøve til vinteren. Håper det er lenge til vinters forresten. Kommer du kjørende en tur snart kanskje?
Mvh
hl
Posts: 857
Joined: Sun 18 Sep, 2005 12:13
Location: S&Fj
Contact:

Post by hl »

jonsto wrote:Kommer du kjørende en tur snart kanskje?
Mvh
Blir nok berre jobbing diverre. Men skulle eg få tid til ein bilferie ville nok absolutt Sunnmørsalpane vera eit aktuelt reisemål. Var forresten på dine kantar eg kjøpte siste bilen, men då vart det strake vegen heim att ettersom kulene framme var nesten tomme, og bak hadde eg kun fjøring i dekki. :roll: Det gjekk saaakte heimetter. :D
Post Reply