1987 CX GTI til salgs!

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
1987CX25GTI
Posts: 114
Joined: Mon 29 Mar, 2004 18:13
Location: Oslo

1987 CX GTI til salgs!

Post by 1987CX25GTI »

Hadde dette inne her tidligere i år:

1987 CX GTI
241 000 km
Blue magnetic (nja, skrev ikke korrekt - men maken farge som den turbo'n som står til salgs nå).

Rimelig pen - tatt i betraktning alderen. Har funnet ut at jeg har to valg:

a) bruke den så lenge det er liv i den (og det tror jeg er ganske lenge, sett bort i fra saltinga her i Oslo......)

b) selge den til noen som vil bevare den for uoverskuelig fremtid....


Her mest lyst på alternativ b), men det spørs om noen vil ha den....

Har hatt den siden 2002. Da sto det 196 000 på telleren.

Har gitt den god pleie, vil jeg påstå: nytt batteri (ifjor), ny frontrute (ifjor), ny clutch (skiftet av The Stig - for to år siden) - og i den forbindelse så skiftet han div pakninger, så det skal ikke drøppe noe under'n), rimelig nye skiver i alle hjørner (ble vel skiftet for ett par år siden), nyoverhalt dynamo, diverse nye kuler og slikt i forstilling, vannpumpe skiftet for ett par år siden, nytt komplett eksosanlegg (classic parts) for ett par år siden, og annet småtteri. Jeg førte et ganske nitidig regneark med dato og hva jeg hadde gjort, men stoppet når jeg kom over 50 000,-. Da fant jeg ut at jeg ikke ville vite totalsummen.... Men har alle kvitteringer (mye er gjort hos Bøhm). Ble ganske omfattende rustsveiset av han Rudolf for noen år siden - og etter det har den regelmessig blitt behandlet hos Funderud.

Feil og mangler?

Nja - den har jo likevel rust noen plasser - dog synes ikke fra utsiden :lol: . Vel, bortsett fra LITT rundt bensinlokket og noen små flekker på panser. Ja - og desverre - noen bobler rundt soltaket.

Tror termostaten må skiftes - motoren ligger som oftest rundt 80 grader. Er vel litt lite. Mulig det blir gjort ganske fort, er jo relativt kurant. Har nok en liten lekasje i radiator. Har ikke plaget meg alt for mye, så jeg har ikke gjort noe med det enda.

VIP-interiør, helt og pent. Hengerfeste. Hjul på "jernfelg" og ikke aluminium, men har 4 nesten ubrukte orginale hjulkapsler (kjøpte de, angivelig, 4 siste som var å oppdrive hos Citroën Norge).

Kommer ikke på mer i farta, men skal se om jeg får til å legge ut bilder her også. Ellers kan den beskues i Oslo (har hele tiden stått innendørs mens jeg har hatt den).

Har aldri stoppet for meg, annet enn da batteriet var flatt (og derved nytt....). Soltak fungerer. Fjernbestyrt sentrallås fungerer. Vinduer fungerer.

Pris? Tja - hva vil du gi? Gi bud! Men bør da i hvertfall være et 5-sifret beløp! :D


Men nå er det ingen bønn - nå må den ut herfra, jeg har fått meg ny bil! Helst så fort som mulig, jeg låner nå en nabo sin plass (vil jo nødig at CX'en skal stå ute!). Ved hurtig avgjørelse kan pris diskuteres!Ved å gå inn på FiNN-kode 16458602 tror jeg det fortsatt skal være mulig å se to bilder av den. :)
Last edited by 1987CX25GTI on Wed 28 Oct, 2009 01:15, edited 1 time in total.
dagmatti
Moderator
Posts: 1700
Joined: Mon 22 Dec, 2003 15:34
Location: Oslo
Contact:

Post by dagmatti »

Har du noen bilder? :)


-m
1987CX25GTI
Posts: 114
Joined: Mon 29 Mar, 2004 18:13
Location: Oslo

Post by 1987CX25GTI »

dagmatti wrote:Har du noen bilder? :)


-m

Nå har jeg lagt inn annonse på FINN, finn-kode: 16458602

La inn to bilder der.

Image
Image
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16458602

Håper den kan få et godt hjem :)
Post Reply