GS Pallas m/vinyltak på FINN

Her kan du finne GS/GSA/BX/Xantia'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

GS Pallas m/vinyltak på FINN

Post by RolandM »

Nam nam.... Også brun attpåtil... :D

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17325339
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
Alx
Posts: 160
Joined: Tue 29 May, 2007 10:53
Location: Moss
Contact:

Post by Alx »

Den er her på nytt. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17679315
1000kr. Det er mindre enn vrakpanten det. Noen med plass som vil forbarme seg over en stakkars sliter? Er jo i hvertfall deler som er brukbare her...
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2008 Grand C4 Picasso 1,6 Hdi EMG
2001 Xsara Break 1,6 Automat
1975 Ami Super Berline
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Post by gopp »

Alx wrote:Den er her på nytt. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17679315
1000kr. Det er mindre enn vrakpanten det. Noen med plass som vil forbarme seg over en stakkars sliter? Er jo i hvertfall deler som er brukbare her...
Vi får se, jeg har i alle fall lyst til å se bilen før jeg redder den. Epost er sendt selger, og vi får håpe han har lyst til at noen bekoster lagring, og trolig reparasjon, fremfor å sende den på dynga.

Det begynner å bli litt mange biler på låvene rundt om på østlandet, og det ble handlet to biler av Italiensk hærkomst denne uken, hvor det viktigste ikke var å ha, men å redde bilene fra å bli ødelagt.

Selv har jeg ikke hatt GS tidligere, men jeg klarte å overtale lillebror til å handle en GSA som bruksbil i ca. 2001. Han hadde litt delte gleder, noe som sikkert er kjent for flere, men syntes det var et greit eie.

Jeg har hatt sansen for GS lenge, og teknologidrivende som jeg er blir det vel en slik på meg en dag uansett.
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Re: GS Pallas m/vinyltak på FINN

Post by pigland »

Flytter svaret til denne tråden, da det er denne bilen det var snakk om
Den brune GS'n wrote:Hva er det dere sier? :x Den er solgt, jeg fikk faktisk igjen 6800,- så bare hold smella deres.
Flott, da gikk den ikke bare for vrakpant, men litt mer. Når utropspris er under vrakpantpris så tenker jeg automatisk at selger likegodt kan finne på å kjøre bilen til opphugging selv og kommer med en slags hånende latter på forum som dette fordi at ingen gadd redde den. Heldigvis gjorde du ikke det, og som du sier selv så vil den bli pusset opp. Det gleder mang en GS-entusiast.
Og NEI, detee er ikke en delebil, derfor ingen som får tilhenger festet.


Det var i tilfelle en kjenning på forumet her hadde endt opp med den, noe jeg regner med han ikke gjorde. Å skru av eller på et hengerfeste har lite med om det er en delebil eller ikke. Det er mer smak og behag samt hva bilen er tenkt brukt til. Skulle gjerne kunne dratt en 70-talls combicamp med min, men det dukker nok opp et hengerfeste en eller annen gang.
Dere har ikke sett den, mye bedre stand enn det dere skal ha det til. :evil:
Det er kun bildene i finn-annonsa jeg har å forholde meg til. Rusthull i begge kanaler er ikke et godt tegn spør du meg, da er det ofte mer. Likevel trenger det ikke å være mer. Det vet du best.
Hvor mange er det igjen med vinyltak til denne prisen?? Ikke mange. I tillegg er det en PALLAS.
Det er særdeles få GS igjen her til lands i registrerbar stand, vinyltak/Pallas eller ei.
Menmen, sjangsen har gått fra dere, den er nå solgt til en som vil sette den i stand, den kommer på veien igjen i 2011.
Som sagt er det veldig hyggelig at noen vil sette den i stand. Du får ønske vedkommende lykke til og tipse om forumet her hvis han vil ha GS-tips eller om ny eier har noe å bidra med selv.
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
Post Reply