82 eller 84 mod CX 20 burgunder m/Pallas interiør

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
Citrofil
Posts: 65
Joined: Wed 19 Apr, 2006 08:29

82 eller 84 mod CX 20 burgunder m/Pallas interiør

Post by Citrofil »

Hei!

På vegne av Lars F. på Kongsberg, tillater jeg meg å legge ut annonse for ham.

Bilen det er snakk om har T.D Bugge eid før, men det siste året har den desverre stått.......
Jeg så på den i går, og det kan være at den ikke er så ille rusten, men den hadde fått montert "plast-skjørt" på kanalene og de har jeg ikke kikket under.
I følge eier skal ramme osv. være o.k..
Litt småplukk rundt på hele bilen, setene bør nok trekkes om.

Det som er positivt med interiøret, er at det ikke er sprukne dørsider, fordi det så ut til å være originalt stofftrukket, med håndtak i samme farge.
Lysebrunt plysjtrekk med "møbel-knapper" på setene (dette ser helt originalt ut, selv om jeg aldri har sett maken).

Det er som sagt en 20 motor (Douvrin) med 4 trinns kasse.
Batteriet var flatt, så jeg fikk ikke hørt hvordan motoren går.
Selger opplyste om at 2 gir har problemer med synkroniseringen.
GTI felger med brukbare sommerdekk og også vinterhjul på stålfelg.

Frontrute er sprukket og må byttes.
Uoriginal takluke , som ikke holder tett ved store nedbørsmengder.
Selger ønsket 5000,- for bilen, jeg tror det er bra prutningsmonn her....... :lol:
Noen som tør?
Selgers mobilnummer:40407938

Mvh.
Bjørn Egil
tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Re: 82 eller 84 mod CX 20 burgunder m/Pallas interiør

Post by tdbugge »

Citrofil wrote:Hei!

På vegne av Lars F. på Kongsberg, tillater jeg meg å legge ut annonse for ham.

Bilen det er snakk om har T.D Bugge eid før, men det siste året har den desverre stått.......
Jeg så på den i går, og det kan være at den ikke er så ille rusten, men den hadde fått montert "plast-skjørt" på kanalene og de har jeg ikke kikket under.
I følge eier skal ramme osv. være o.k..
Litt småplukk rundt på hele bilen, setene bør nok trekkes om.

Det som er positivt med interiøret, er at det ikke er sprukne dørsider, fordi det så ut til å være originalt stofftrukket, med håndtak i samme farge.
Lysebrunt plysjtrekk med "møbel-knapper" på setene (dette ser helt originalt ut, selv om jeg aldri har sett maken).

Det er som sagt en 20 motor (Douvrin) med 4 trinns kasse.
Batteriet var flatt, så jeg fikk ikke hørt hvordan motoren går.
Selger opplyste om at 2 gir har problemer med synkroniseringen.
GTI felger med brukbare sommerdekk og også vinterhjul på stålfelg.

Frontrute er sprukket og må byttes.
Uoriginal takluke , som ikke holder tett ved store nedbørsmengder.
Selger ønsket 5000,- for bilen, jeg tror det er bra prutningsmonn her....... :lol:
Noen som tør?
Selgers mobilnummer:40407938

Mvh.
Bjørn Egil
Da må eg rette deg litt her.Bilen er en orginal Reflex utgave med Prestige seter.82 mod km husker eg ikkje,men veit at den var omlakkert pga frontskade kor tid det var husker eg ikkje nøyaktig.Men,tipper ca 10 år siden.Da eg hadde bilen var ramma heilt strøken pluss at eg hadde på Owatrol på bakramma,byttet regulator pluss kule,byttet en simmering på motor pga lekkasje,byttet høgre nedre bærekule,overhalte og smørte opp bremsene bak,pluss div annet...full sjekk på heile bilen.Bilen var meget god den da eg solgte den prøvde den flere turer på Loland i Vennesla du Jon kjenner til det.Var fast og mjuk fin å kjøre.Motoren drog meget godt.Justerte tenningen på den pluss,plugger,rotor,lokk,olje,filter og luftfilter før eg leverte den til Lars.Angrer meget på at eg solgte den,men måtte dessverre... :?

bilder av den her: http://cx.zapto.org/gallery/Min-86-mod- ... RBO?page=2
Tommy D.Bugge
Post Reply