Xsara 2003 stasjonsvogn selges billig som delebil. Oslo.

Her kan du finne andre biler til salgs(fortrinnsvis Citroen da)

Moderator: moderator

Post Reply
Juste
Posts: 3
Joined: Sun 28 Mar, 2010 20:21

Xsara 2003 stasjonsvogn selges billig som delebil. Oslo.

Post by Juste »

Hei, jeg har en Xsara stasjonsvogn som jeg ønsker og selge som delebil. Den står i Oslo etter havari av girkasse/clutch så det må påregnes bytting av dette dersom man ønsker og bygge opp igjen bilen. Det er noe småplukk ellers, AC må ha service, seteløfter på førersetet er gåen og dørlås på førersiden funker ikke med nøkkel. Noe småbulker og riper etter 6 år i Oslos parkeringshus er det også men alt i alt ser bilen grei ut. Alle servicer er tatt og bilen har gått på mellomlang kjøring (7 mil pr dag til og fra jobb). Kilometerstand 156000. Det sitter splitter noe vinterdekk (Viking Contact 5) på lettmetallfelg på. Kun kjørt et par mnd på disse. Fargen er koksgrå/mørkegrå.

Pris? Tja hva går disse for om dagen? Dekkene som sitter på kostet 6000 nye og er nesten ikke kjørt så hva med 5000 ved rask avgjørelse? Det bør være mye gode deler på denne og hvis man har eller vil koste på seg Clutch/girkasse så har man fin bil. Skiltene tas av i morgen for å få tilbake litt av årsavgiften. Ta kontakt på XXXXXXXX (fjernet siden bilen er solgt) eller post her i forumet.
Last edited by Juste on Thu 22 Apr, 2010 14:55, edited 2 times in total.
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Re: Xsara 2003 stasjonsvogn selges billig som delebil. Oslo.

Post by Citrusen »

Hva slags motor er det i denne?
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
Juste
Posts: 3
Joined: Sun 28 Mar, 2010 20:21

Re: Xsara 2003 stasjonsvogn selges billig som delebil. Oslo.

Post by Juste »

Ah det burde jeg selvfølgelig ha skrevet. 1,6L bensin. Skiltene blir stående på da det var frist i Juni og ikke i April som jeg trodde for å få igjen 50% årsavgift.
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Re: Xsara 2003 stasjonsvogn selges billig som delebil. Oslo.

Post by Citrusen »

Da tror jeg ikke det blir noe...
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
Juste
Posts: 3
Joined: Sun 28 Mar, 2010 20:21

Re: Xsara 2003 stasjonsvogn selges billig som delebil. Oslo.

Post by Juste »

Da er den solgt.
Post Reply