LHM-kaffe, Oslo-området

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by pigland »

Siden det er gul pærejakt torsdag, vi skulle ikke flyttet denne ukes LHM-kaffe fra onsdag til pærejakta på torsdag?
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
cx25tgi
Posts: 94
Joined: Tue 16 Dec, 2008 04:43
Location: Oslo

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by cx25tgi »

Flytting av LHM-kaffe fra onsdag 28. til torsdagens Gule Pære arrangement på Bygdøy, høres fornuftig ut.

Altså, LHM-kaffe torsdag 29. april kl. 18:00 på Bygdøy, ved Kon-Tiki museet.

Jeg gir beskjed til Arthur og Attilla.
Kan også andre ta seg av å få gitt beskjed til andre, som kan tenkes å møte onsdag istedenfor torsdag?
Mvh
BjørnS
1991 CX25 TGI Break - 1989 CX22 RS Break - 1995 XM 2,1TD Break - 1992 BX 19 4WD Break
http://www.youtube.com/TheCitroenCX
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by mads »

cx25tgi wrote:Jeg gir beskjed til Arthur og Attilla.
Hærlig med folk som gjør noe! :) Nok en gang glimrer jeg med fravær, men håper å komme sterkere tilbake over midten av mai måned. Hils kjente!
Ztil
Posts: 54
Joined: Thu 29 May, 2008 10:12

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by Ztil »

blir det noe LHM-kaffe til onsdan da? :)
XM V6 Excl. s2 Musketier
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by mads »

Arthur mente det da vi var på Årnes i går, søndag. Helt ærlig har jeg falt ut av tellinga, litt for langt bakpå med litt for mye her. Tviler på jeg kommer, men ånden er med :)
Attila
Posts: 12
Joined: Mon 28 Apr, 2008 12:21
Location: Oppegård

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by Attila »

Joda, i følge planen så er det -kaffe i morgen, det ble bare litt annerledes for to uker siden siden vi slo våre plalter sammen med "Jakten på den gule pære". Treffet var forresten hyggelig, det er sikkert lurt å slå oss sammen med andre når anledningen byr seg, både for å kaste glans over de andre arrangementene og for å "markedsføre" oss litt.

Så må jeg dessverre beklage at jeg ikke har anledning i morgen. Dvs, kanskje helt på slutten, det får tiden vise.
Atle
'99 Xantia TCT Activa, '98 Xsara VTS, '11 DS3
Frank V
Posts: 482
Joined: Sat 11 Nov, 2006 17:14

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by Frank V »

Ny runde LHM- Kaffe førstkommende onsdag; altså 26. mai fra kl. 18 og utover. Stedet er som alltid Motorsenteret ved Hvervenbukta.
Frank V.
'91 XM 2.0L monopoint
'92 XM 3.0 V6.24 1/2
'94 XM 2.0 injection Break
'96 XM 2.0 C.T. Turbo VSX Aut. Berline
Frank V
Posts: 482
Joined: Sat 11 Nov, 2006 17:14

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by Frank V »

Med mindre herrene ved forrige LHM- Kaffe avtalte noe annet, formoder jeg at det blir LHM- Kaffe for Oslo & omegn imorgen, altså onsdag 9. juni fra kl. 18:00 og utover. Stedet er Motorsenteret ved Hvervenbukta.

Vel møtt!
Frank V.
'91 XM 2.0L monopoint
'92 XM 3.0 V6.24 1/2
'94 XM 2.0 injection Break
'96 XM 2.0 C.T. Turbo VSX Aut. Berline
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by gopp »

Frank V wrote:Med mindre herrene ved forrige LHM- Kaffe avtalte noe annet, formoder jeg at det blir LHM- Kaffe for Oslo & omegn imorgen, altså onsdag 9. juni fra kl. 18:00 og utover. Stedet er Motorsenteret ved Hvervenbukta.

Vel møtt!
Hvorfor ikke arrangere det på Årnes? Jeg tror det legges opp til en økt i morgen for videre flytting av delelageret, noe jeg har tenkt å prioritere. Sist jeg var der oppe var det enda masse igjen.

-- Marius
Gopp
-----------------
Har no' CX
Frank V
Posts: 482
Joined: Sat 11 Nov, 2006 17:14

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by Frank V »

gopp wrote:
Frank V wrote:Med mindre herrene ved forrige LHM- Kaffe avtalte noe annet, formoder jeg at det blir LHM- Kaffe for Oslo & omegn imorgen, altså onsdag 9. juni fra kl. 18:00 og utover. Stedet er Motorsenteret ved Hvervenbukta.

Vel møtt!
Hvorfor ikke arrangere det på Årnes? Jeg tror det legges opp til en økt i morgen for videre flytting av delelageret, noe jeg har tenkt å prioritere. Sist jeg var der oppe var det enda masse igjen.

-- Marius
Hvor står det om slike planer? Ser i tabellen at det er førstkommende lørdag som er satt opp som dugnadsdag.

Siden jeg ikke har anledning til å delta på noen av delene skal jeg være ydmyk i forhold til hva jeg foreslår. Men jeg foreslår likevel (!) at LHM- Kaffe avholdes på Motorsenteret som vanlig, så kan de som ønsker delta på Årnes om det skulle vise seg å være aktivitet der. Vi må ta høyde for at ikke alle er villig/har anledning til å reise opp til Årnes, men likevel kunne tenkt seg en tur ut til Motorsenteret. Ei heller alle som møter opp på LHM- Kaffe har nødvendigvis noen forbindelse med CX- klubben.
Frank V.
'91 XM 2.0L monopoint
'92 XM 3.0 V6.24 1/2
'94 XM 2.0 injection Break
'96 XM 2.0 C.T. Turbo VSX Aut. Berline
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by gopp »

Frank V wrote: Hvor står det om slike planer? Ser i tabellen at det er førstkommende lørdag som er satt opp som dugnadsdag.

Siden jeg ikke har anledning til å delta på noen av delene skal jeg være ydmyk i forhold til hva jeg foreslår. Men jeg foreslår likevel (!) at LHM- Kaffe avholdes på Motorsenteret som vanlig, så kan de som ønsker delta på Årnes om det skulle vise seg å være aktivitet der. Vi må ta høyde for at ikke alle er villig/har anledning til å reise opp til Årnes, men likevel kunne tenkt seg en tur ut til Motorsenteret. Ei heller alle som møter opp på LHM- Kaffe har nødvendigvis noen forbindelse med CX- klubben.
Jeg vet ikke om det står noe om dette på noen planer, men vet at planen opprinnelig var å komme seg ut av lageret på Årnes innen utgangen av Mai, og at den planen ikke viste seg å holde. Helge eller Mads kan svare på om det trengs folk på Årnes i morgen. Jeg fikk vite om dette pr. e-post, og tenkt å yte en liten sjau til. Lageret kommer til å være viktig for klubben fremover, og det ser også ut til at det blir litt mer orden på sortering av deler, og kanskje til og med noen som har oversikt over det som finnes der.

Det er helt supert med sosialt treff, men jeg tror at akkurat nå trengs det så mange armer og bein som mulig for å klare å få ryddet ut fra Årnes.
At det er LHM-treff for de med annen Citroën enn CX forstår jeg godt, men dette er CX-forumet, så da antar jeg at deletilgang fremover også er interessant for de som leser dette.
Gopp
-----------------
Har no' CX
Frank V
Posts: 482
Joined: Sat 11 Nov, 2006 17:14

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by Frank V »

gopp wrote:
Frank V wrote: Hvor står det om slike planer? Ser i tabellen at det er førstkommende lørdag som er satt opp som dugnadsdag.

Siden jeg ikke har anledning til å delta på noen av delene skal jeg være ydmyk i forhold til hva jeg foreslår. Men jeg foreslår likevel (!) at LHM- Kaffe avholdes på Motorsenteret som vanlig, så kan de som ønsker delta på Årnes om det skulle vise seg å være aktivitet der. Vi må ta høyde for at ikke alle er villig/har anledning til å reise opp til Årnes, men likevel kunne tenkt seg en tur ut til Motorsenteret. Ei heller alle som møter opp på LHM- Kaffe har nødvendigvis noen forbindelse med CX- klubben.
Jeg vet ikke om det står noe om dette på noen planer, men vet at planen opprinnelig var å komme seg ut av lageret på Årnes innen utgangen av Mai, og at den planen ikke viste seg å holde. Helge eller Mads kan svare på om det trengs folk på Årnes i morgen. Jeg fikk vite om dette pr. e-post, og tenkt å yte en liten sjau til. Lageret kommer til å være viktig for klubben fremover, og det ser også ut til at det blir litt mer orden på sortering av deler, og kanskje til og med noen som har oversikt over det som finnes der.

Det er helt supert med sosialt treff, men jeg tror at akkurat nå trengs det så mange armer og bein som mulig for å klare å få ryddet ut fra Årnes.
At det er LHM-treff for de med annen Citroën enn CX forstår jeg godt, men dette er CX-forumet, så da antar jeg at deletilgang fremover også er interessant for de som leser dette.
Vi er i utgangspunktet enig :wink: Lageret er viktig for klubbens eksistens og fremtid, og jo flere som stiller opp for å få fortgang på sakene, jo bedre.

Jeg tror ikke jeg skal legge meg mer borti dette (siden jeg ikke kan delta på noen av delene denne gangen) enn at de som evt. har tenkt å ta turen til Motorsenteret på onsdag får vurdere om de heller ønsker en tur opp til Årnes. Men da burde kanskje lagerryddingen annonseres litt mer tydelig og lengre tid i forveien, fortrinnsvis i egen tråd?

Jeg mener imidlertid fortsatt i dette konkrete tilfellet at det burde være rom for at de av LHM- Kaffe deltakerne som ønsker kan møte opp på Motorsenteret uten å føle noe press for at de burde ha tatt turen opp til Årnes, og at disse treffene får fortsette å gå sin gang i oddetallsuker som vanlig.
Frank V.
'91 XM 2.0L monopoint
'92 XM 3.0 V6.24 1/2
'94 XM 2.0 injection Break
'96 XM 2.0 C.T. Turbo VSX Aut. Berline
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by gopp »

Frank V wrote:
Vi er i utgangspunktet enig :wink: Lageret er viktig for klubbens eksistens og fremtid, og jo flere som stiller opp for å få fortgang på sakene, jo bedre.

Jeg tror ikke jeg skal legge meg mer borti dette (siden jeg ikke kan delta på noen av delene denne gangen) enn at de som evt. har tenkt å ta turen til Motorsenteret på onsdag får vurdere om de heller ønsker en tur opp til Årnes. Men da burde kanskje lagerryddingen annonseres litt mer tydelig og lengre tid i forveien, fortrinnsvis i egen tråd?

Jeg mener imidlertid fortsatt i dette konkrete tilfellet at det burde være rom for at de av LHM- Kaffe deltakerne som ønsker kan møte opp på Motorsenteret uten å føle noe press for at de burde ha tatt turen opp til Årnes, og at disse treffene får fortsette å gå sin gang i oddetallsuker som vanlig.
Jepp, vi er enig Frank :)

Gleder meg til å ankomme LHM-kaffen i en bil som faktisk har LHM også, men det blir ikke riktig enda. Over sommeren blir det også treff på Multibil med praktisk opplæring i reparasjoner av plastdetaljer og servering av vafler og kaffe, men om dette blir som LHM-kaffe, eller kommer i tillegg til dette får man finne ut etter ferien.
Gopp
-----------------
Har no' CX
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by mads »

Frank V wrote:Hvor står det om slike planer? Ser i tabellen at det er førstkommende lørdag som er satt opp som dugnadsdag.
Ut fra det du skriver virker det som du selv har funnet ut hvor det står. Helt riktig er dagens aktivitet ikke annonsert, men det har i lang tid vært anledning til å si fra for de som vil ta i et tak:

viewtopic.php?f=20&t=5214
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: LHM-kaffe, Oslo-området

Post by mads »

Frank V wrote:Men da burde kanskje lagerryddingen annonseres litt mer tydelig og lengre tid i forveien, fortrinnsvis i egen tråd?
Vi tar den en gang til: viewtopic.php?f=20&t=5214

Hvis du søker litt på stikkordene flytte / Årnes / Gran får du noen treff, jeg vil tro det eldste omkring to år gammelt. Hvor langt varsel er passende....?
Post Reply