Ønsker å kjøpe CX

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

tdbugge
Posts: 634
Joined: Fri 04 Jun, 2004 20:39
Location: Ålesund
Contact:

Re: Ønsker å kjøpe CX

Post by tdbugge »

pål wrote:Jeg tror kanskje (med prisen i tankene) at de mener at lakkering er det som skal til for en strøken bil ?? Jeg kjenner ikke forhandleren, men med det navnet er det håp om at de vet hva de selger...
Dei har hatt og har alltid Citroen biler for salg.
Tommy D.Bugge
Ro-ien
Posts: 35
Joined: Thu 08 Jul, 2010 18:31
Location: Stangeland på Sandnes

Re: Ønsker å kjøpe CX

Post by Ro-ien »

Har snakket med selgeren akkurat nå, og det høres veldig lovende ut :D Selgeren er i Frankrike akkurat nå, men det blir kanskje en feiende flott sort GTi Automatique uten altfor mange skjønnhetsfeil på meg etter helgen, hvis lykken står meg bi.

Til dere Citroenister her inne, klarer dere å la denne sjansen gå fra dere til fordel for meg? :roll: :wink:

Må sjekke hva saldoen min sier, kanskje jeg har nok penger til å kjøpe den kontant :mrgreen:

Og til Pål:

Tusen milliarder takk for hintet, you made my day :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: Ønsker å kjøpe CX

Post by pål »

hva er liksom oddsen for at denne skulle dukke opp akkurat nå??? må være skjebnen :D :D
har masse Citroèn:-)
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Ønsker å kjøpe CX

Post by citro1cx »

Ro-ien wrote:Til dere Citroenister her inne, klarer dere å la denne sjansen gå fra dere til fordel for meg? :roll: :wink:
Citroënister er kjent for å dele med andre :mrgreen: Håper det blir drømmebil på deg.
Litt over middels interessert i Citroën cx!
Ro-ien
Posts: 35
Joined: Thu 08 Jul, 2010 18:31
Location: Stangeland på Sandnes

Re: Ønsker å kjøpe CX

Post by Ro-ien »

Tusen takk, Pål & Citro1cx! Jeg håper virkelig også det! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Snakk om FLAKS! Jeg må nok tippe til helgen, da :lol:
Det står at det er hvitt interiør i den. Er dette originalt? Eller? Så står det 1990 model, sluttet de ikke å lage Berline-utgaven i 89? Kan jo være den har stått uregistrert hos forhandler fram til nyåret før den ble solgt, da. :wink: Han fortalte at den ikke var helt fri for rust, men at det var smått nok til at jeg slipper sveising og større rustreperasjoner. Den er bare gått rundt 150 000 ifølge eieren, og er i god stand teknisk. Men den har stått en stund og trenger antagelig nye bremseskiver, og sikkert en sjekk på håndbrekket før den leveres inn til EU-godkjenning og registrering :D

Mvh
Ro-ien :D
trymgreg
Posts: 1036
Joined: Thu 13 Nov, 2003 16:03
Location: Bodø

Re: Ønsker å kjøpe CX

Post by trymgreg »

Grattis!
Ro-ien wrote:Til dere Citroenister her inne, klarer dere å la denne sjansen gå fra dere til fordel for meg?
Vi har mange nok CXer fra før 8) !

Er nok en -89mod.! For to år siden solgte de også en CX som de averterte som 1990 mod., men denne viste seg å være første gangs reg. i okt. -89.
Biler registrert på høsten er jo som regel påfølgende års. mod., er sikkert slik de tenker.

Send meg reg.nr. når du får det, så finner jeg ut av det.

mvh
Trym
-06 C5 1,6 HDI Break
-85 CX 25 TRD Turbo Break RIP
-86 CX 25 Prestige aut. RIP
-88 CX 25 TRD T2 Break - delebil RIP


http://cx.zapto.org/gallery/86CXPrestige
Post Reply