-84 TRi

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

-84 TRi

Post by gopp »

Bilen tilhører en venn av meg, og har vært diskutert her før. Bilen er grønn met. og har vært innom Fredrik og Mads (de bytte bla. masse rør), før den havnet hos Robert. Den hadde så en eier som fikk mye pepper for å ha tatt av sidelistene på bilen, ikke så lurt når lakken fulgte med. Nåværende eier har brukt bilen 2 -3 måneder på vinteren, noe som ikke er helt bra, og det hadde vært hyggelig om bilen fikk litt mere stell før den evt. blir bruksbil igjen.

Bilen er på skilter og i rimelig god stand, men noe elektriske småfeil er det visst.

Selvkost på bilen er kr. 12.000,- + nye dekk og andre småting, og det er vel også omtrent det han forventer å få for bilen. Send meg en PM for kontaktinfo.
Gopp
-----------------
Har no' CX
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: -84 TRi

Post by mads »

gopp wrote:har vært innom Fredrik og Mads (de bytte bla. masse rør)
Flere på den dugnaden :) Bytta bare de lange bak. Bilen ble funnet på Finn, hentet, viste seg å være veldig bra og "man" bestemte seg for å tre den ned over øra på Robert. Så langt en fin historie syns jeg.
gopp wrote:Selvkost på bilen er kr. 12.000,- + nye dekk og andre småting, og det er vel også omtrent det han forventer å få for bilen. Send meg en PM for kontaktinfo.
Det betyr vel da at selger har kjørt gratis - eller er jeg på jordet nå? Hvorfor tror "alle" det gratis å kjøre gammel Citroën...?

For ordens skyld, Marius; bra med forsøket på å få bilen på land igjen!
gopp
Posts: 543
Joined: Fri 05 Sep, 2008 23:53

Re: -84 TRi

Post by gopp »

mads wrote:
gopp wrote:har vært innom Fredrik og Mads (de bytte bla. masse rør)
Flere på den dugnaden :) Bytta bare de lange bak. Bilen ble funnet på Finn, hentet, viste seg å være veldig bra og "man" bestemte seg for å tre den ned over øra på Robert. Så langt en fin historie syns jeg.
gopp wrote:Selvkost på bilen er kr. 12.000,- + nye dekk og andre småting, og det er vel også omtrent det han forventer å få for bilen. Send meg en PM for kontaktinfo.
Det betyr vel da at selger har kjørt gratis - eller er jeg på jordet nå? Hvorfor tror "alle" det gratis å kjøre gammel Citroën...?

For ordens skyld, Marius; bra med forsøket på å få bilen på land igjen!
Ja, bilen fortjener en bedre skjebne, da den slett ikke er ille. Litt TLC, så har man en praktisk bruksklassiker til en hyggelig penge.
Gopp
-----------------
Har no' CX
Post Reply