CX DELER

Her finner du deler til salgs

Moderator: moderator

Post Reply
EirikJ
Posts: 363
Joined: Sat 28 Jan, 2006 00:51

CX DELER

Post by EirikJ »

Må rydde litt. Og jeg kommer nok ikke til å kjøpe flere CX. Den ene jeg har er nok, og den trenger ikke særlig med deler.

Har slaktet mange CX'er i løpet av begynnelsen på 2000-tallet. Jeg har mye rart. Det er mye interiør-detaljer. Alt fra GTi'er, altså sort. Masse elektrisk som releer, brytere, sikringsboks, el.motorer lys og lykter. Har også ting som rattstamme(Diravi), rattakselkryss, ABS-sensor(Ny i eske), fjærsylindrer bak og forran, tannstang/servo, oljekjøler automatkasse, masse baklys og hovedlys, emblemer, støtfangere bak til personbil og stasjonsvogn, lyktespylere og spylervesketanker. En god del vinduspussermotorer, kjølevifter, ekspansjonstanker, div.slanger og ting til kjølevæskesystem. Også masse kupevifter, dynamoer og startmotorer, bremseskiver, bremsekalipere til både personbil og stasjonsvogn, forhjulsnav +++.

I det hele tatt, mye små deler.

Legger ved litt biler. Ta kontakt å spør om det er noe du tenger. Helst e-post eller PM. Kan ta litt tid før svar, da jeg skal ut å reise endel i sommer.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Citroënnlig hilsen Eirik
DS 21 ieh Pallas, DS 23 h Pallas, CX 25 GTi aut, 5 stk 2CV, XM 2,0i -90 og XM Break 2,0i 16v automat.
Image
seggan
Posts: 424
Joined: Wed 21 Jan, 2004 17:17
Location: Stjørdal

Re: CX DELER

Post by seggan »

Hei,

Fikk ikke til å sende PM, så jeg spør her:

Har du digitalt display med klokke og temperaturmåler som virker?


Mvh

Stein Eggan

stein.eggan@gmail.com
Svevende & flyvende
Ford LTD, 77 mod.
Nissan Leaf, 13 mod.
Ford Kuga, 10 mod.
EirikJ
Posts: 363
Joined: Sat 28 Jan, 2006 00:51

Re: CX DELER

Post by EirikJ »

Nei desverre. Hadde ett, og det brukte jeg på en CX jeg solgte.
Citroënnlig hilsen Eirik
DS 21 ieh Pallas, DS 23 h Pallas, CX 25 GTi aut, 5 stk 2CV, XM 2,0i -90 og XM Break 2,0i 16v automat.
Image
Post Reply