Registerreimbytte turbodiesel -94

Her kan du prate/spørre om motor og drivverk.

Moderator: moderator

Post Reply
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Registerreimbytte turbodiesel -94

Post by radovan »

Først må eg berre beklage om eg slår inn opne dører, for det er godt mogeleg tråden eg treng allereie finnast.

Eg har ein Fiat Ducato -94 som då har meir eller mindre ein Citröen CX 2,5 turbodiesel under panseret. Utan ladeluftkjølar om det betyr noko.

Denne bilen skulle hatt ny registerreim. Er det nokon som har gjort dette og har tips og triks, linkar til relevant info eller noko anna eg treng vite om?

Eller skal eg setje bilen på verkstad?
Erling Brendefur
n10516
Posts: 484
Joined: Sat 21 Aug, 2004 22:37
Location: Aurskog
Contact:

Re: Registerreimbytte turbodiesel -94

Post by n10516 »

Det kommer sikkert noen andre med bedre svar enn meg på dette, men om du ikke er fortrolig med bytte av registerrem, overlat det til et verksted.

Jeg har aldri byttet på den motortypen, men vanligvis er det ikke så komplisert selv om det kan være trangt. Problemet er bare at om en gjør noe feil, kan det få så dramatiske konsekvenser.



Vidar
Hvorfor riste avgårde i en vanlig bil når en kan sveve i en Citroën!

Eier av: CX Break TGD Turbo2 1990 (I drift)
CX 20 Pallas 1984
og CX Break TRD 1986 (prosjekt....)

***
XM 2,1 TD 1996 (varebilen min...)
Austin Allegro 1750 1977 (Snart på veien)
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Registerreimbytte turbodiesel -94

Post by radovan »

Sist eg hadde med ei registerreim å gjere var på min Granada 2-liter. Kjeeeempegod plass, motoren står nord/sør og alt er lett tilgjengeleg. Treng knapt verktøy. Og det var for ti år sidan, minst. Før eg hadde ungar eller anna tidspress.

Denne Fiat/Citröen-greia står øst/vest og det er trangt som f. Derfor veit eg ikkje heilt om eg orkar å begynne på det, men det kjem jo an på kor mange timar det tek og ikkje minst kor vanskeleg det er. Treng ein forresten spesialverktøy? Viss det brukar å vere dyrt hos fagfolket veit eg ikkje om eg har råd til å setje det bort.

Har forstått det slik at denne motoren har støtstenger og at kamakselen ikkje blir driven av registerreima. Stemmer det?
Erling Brendefur
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: Registerreimbytte turbodiesel -94

Post by pål »

det er akkurat kamakselen og oljepumpa som drives av register-reima , videre fra kamakselen går det en reim til , til dieselpumpa. begge reimene må være 100% riktig plassert, På en cx bruker jeg under en time på regreim-bytte , på en Peug J5 tok det nok 1,5-2 timer :roll:
har masse Citroèn:-)
radovan
Posts: 295
Joined: Tue 09 Feb, 2010 23:13
Location: Hornindal

Re: Registerreimbytte turbodiesel -94

Post by radovan »

Det vil vel seie at det i praksis er to reimer i registeret då? Er det vanleg å ta begge når ein først er innom der?

Eg er ikkje ukjent med å vere nøyaktig og få slike reimar på rett plass, men er det noko som gjer det vanskeleg å utføre denne jobben?

Reknar med du er ein ekspert på dette, pål, men når du klarer det på eit par timar burde eg klare det på ein dag, kanskje?
Erling Brendefur
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: Registerreimbytte turbodiesel -94

Post by pål »

Jeg regner meg ikke som ekspert , men heller det at CX en er ekstremt enkel mtp adkomst. Lettfattelig tegning med markeringer er tilgjengelig her http://citrotech.se/data/pdf/cx/manual/ ... s_2.CV.pdf (relativt stor pdf-fil) Om det er nødvendig å bytte pumpe-reima skal være usagt , men den koster ikke mange kronene så det er lite å spare :wink:
Det skal sies at man egentlig skal bruke ett spesialverktøy for å få riktig stramming,,, det har aldri jeg gjort , o det har heller aldri resultert i noe havari. Bruker bare vridningstest for å finne "passe stramt" :roll:
har masse Citroèn:-)
Post Reply