CX stv/varebil selges 4000,-[Solgt]

Her kan du finne CX'er til salgs

Moderator: moderator

Der Postmeister
Posts: 34
Joined: Fri 05 Nov, 2004 23:58
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

CX stv/varebil selges 4000,-[Solgt]

Post by Der Postmeister »

Selger nå delebilen jeg hadde tenkt å bruke som donor for en GTi jeg ikke fikk tak i.
Står dessverre nedsnødd, så den er litt vond å få frem.
Selges ikke med tungt hjerte, her må det ryddes.

Pris er 4000,- og med motor og gear pluss tilogmed reservehjulet på plass i motorrommet så kan dere jo ikke tapa på det!
Vil dere ha bilen akkurat nå, må dere beregne spaing av snø. Ryggen min er ikke egna, men ikke lenge før snøen er vekk nå.

Har pr nå ingen bilder.
Der Postmeister
Posts: 34
Joined: Fri 05 Nov, 2004 23:58
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by Der Postmeister »

Den er lagt kun ut her. Ikke ofte CX er tilsalgs synes jeg, men denne er det ingen som har henvendt seg på.
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by mads »

45 har visninger av tråden her, minst toav dem er meg. Annonse på nett er det som gjelder, helst med nøktern/ærlig beskrivelse og praktiske opplysninger som hvor i landet og hvordan man får tak i deg. Men du har helt rett, interessen er liten. Eller .. veldig konsentrert om noen få personer :)
Der Postmeister
Posts: 34
Joined: Fri 05 Nov, 2004 23:58
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by Der Postmeister »

Hvor står i profilen min ganske så tydelig. ;)
Og pm eller kontakt via forumet må da funke utmerket. ;)
Vrakpanten er 3000,- og det er da deler i en slik for mer enn det, så fryktelig mye å lure på bør det jo
Ikke være.
At jeg ikke husker årgang er så sin sak, men plastfangere har den. Noe god peil på CX har jeg overhodet ikke tenkt
å skryte på meg og ikke vet jeg mye om selve bilen heller. Motorrommet så ryddig ut med alt på plass og det var det jeg var ute etter.

Men at dette er et snevert miljø kan jeg være med på. Men noen må da ha bruk for delebil? Og sjansen er jo gitt folket her siden dette er miljøet som trenger. Ellers kunne jeg jo bare dynga den sjøl og ingen fått noe godt utav det. ;)
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by mads »

Poenget mitt er at ikke alle med interesse her her. Med en annonse på nett er det håp om å treffe alle med interesse. Men håpet er nok tynt, dessverre.
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by pål »

bensin/diesel , manuell/automat? AC ? ABS ?
selvom det "bare" er en delebil , trenger ihvertfall jeg å vite slikt , for å vite om jeg treneger noe av denne bilen :)
har masse Citroèn:-)
Der Postmeister
Posts: 34
Joined: Fri 05 Nov, 2004 23:58
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by Der Postmeister »

Bensin manuell. Nå har snøen gått og så nå er det og mulig å få den frem uten å måke allverden. :)
Trur ikke den har AC. Var det vanlig på disse? ABS aner jeg ikke men det kan jeg sikkert finne ut. Er CX spesiell på dette eller er det som vanlige standard ABS utrusta biler?
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by pål »

Image

Står gjerne på bakluka om det er :)
har masse Citroèn:-)
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by pål »

Grunn til at jeg spør er at det ble solgt en stv for noen mnd siden som , hvis jeg husker rett , hadde både automat og aircond for ca delebil-pris , å den hadde vært fin å hatt for mitt neste-års prosjekt.
har masse Citroèn:-)
Der Postmeister
Posts: 34
Joined: Fri 05 Nov, 2004 23:58
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by Der Postmeister »

Ikke AC. Det er konstantert av en som visste hvor knappen skulle stå. Og nok heller ikke ABS da det ikke står noe bak. Men jeg sjakka motorrommet og jeg aner ikke hva jeg skal se etter på en CX... På en vanlig Golf etc er jo dette lett å se pga systemet disse bruker. Men her med hydraulikk? Null peil. Men noe som kunne ligne fant jeg ialefall ikke.
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by Primajor »

Den er grei MEN MEN...alt i alt skrevet her er liksom med tanke på at den er kun delebil, og jeg lurer på om den er håpløs teknisk / rustmessig..man bruker ikke å vrake en sånn bil når det er mulig å blåse liv i...
ABS står på bakluka men man kan sjekke om det sitter ABS følere på baksiden av front bremsekalipere eller på baksiden av bærearmen bak, selvsagt med strømkabel, og jeg ønsker gjerne å høre...A/C kompressor sitter på girkasse med lang arm mot remskive som sitter på kamaksling " På samme skive er det to remer til vannpumpen "...
Kan du sjekke hvor mye rust den har og på hvilke steder, om mulig flere bilder...
Primajor
Posts: 160
Joined: Sat 13 Aug, 2005 00:22

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by Primajor »

Ja ja..dårlig syn når man står oppe så sent på natta, bildet er vel ikke til din bil :D :D :D
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by pål »

Eneste bilde i tråden her , er av min bil :) Kun for å illustrere betegnelsene på bakluka
har masse Citroèn:-)
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by mads »

Et bilde av motorrom, kanskje til og med uten reservehjul sier veldig mye hvis man vet hva man ser etter..
Der Postmeister
Posts: 34
Joined: Fri 05 Nov, 2004 23:58
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: CX stv/varebil selges 4000,-

Post by Der Postmeister »

Dette er delebil og ikkenoe anna. Den er ikke verdt å få på vegen. Derav prisen. Det er vrakpant og litt for bryderiet med å ha henta og lagra den. Dere som har pellt fra hverandre biler vet at det er mer enn en tusing i deler i en bil, så slik sett burde det bare være å hive hengern etter bilen og hente usett. ;)
Post Reply