CX er no dritt

Generelt prat/spørsmål om Citroen CX

Moderator: moderator

Post Reply
Guest

CX er no dritt

Post by Guest »

CX ER EN F****** STYGG DRITTBIL!!!

[Edit:Webmaster: banning er ikke nødvendig, IP er notert og jeg vet at du har IP fra alfanett, så om du ikke har noe kontruktivt å komme med oppfordrer jeg deg til å ligge unna vårt forum]
Carel
Posts: 57
Joined: Tue 03 Feb, 2004 18:19
Location: Bø i Telemark

Post by Carel »

har det kommet en Golf-eier inn her....? :lol: :roll:
"Golfeiere er ikke som andre bileiere..." Nei, særlig.......
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

CX ER EN FORPULT STYGG DRITTBIL!!!
Spam får jeg 10 talls av i innboksen hver dag. Nå har vi fått det her også. :evil:
Guttehvalpen (for det må det vel være?) må gjerne mene det, men det er lite tøfft å mene det anonymt. :evil: :evil:
Webmaster bør gå inn og slette denne strengen!!
Mvh
Helge S
Posts: 468
Joined: Mon 01 Dec, 2003 12:02
Location: Trondheim
Contact:

Post by Helge S »

Synd, veldig synd...... :( Her ser vi en viktig årsak som sammen med andre årsaker medførte av Norsk XM Klubb valgte å ha sitt forum åpent bare for medlemmer av klubben. På den tiden vi startet vårt XM-Forum (oktober 2000) var det en periode flere slike guttevalper inne og laget kvalm på svenske akuten og vi ønsket ikke å ha det slik.

Men vi får bare leke oss med tanken på hva slags håpløst framkomstmiddel denne provokatøren kjører rundt i stakkars :wink: . At noen ikke vet bedre :D
Ex84CX25GTi Nå 94XM3,0V6.24 +95XM3,0V6Exclusive +96XM2,0TurboCT +prosjekt91XM3,0V6.24
ImageImageImageImage Admin http://www.citroenxm.no
Ørjan Nagelsen
Posts: 120
Joined: Thu 11 Mar, 2004 16:19
Location: Bergen

Post by Ørjan Nagelsen »

Dette er så forbannet typisk sånne meningsløse kommentarer! Like gale som å uttale disse kloke ord "Citroen suger" som er ganske vanlig i sånne personers ordforråd!
Hadde vært spennende å se om denne meget vise bilkjenneren hadde turd å fortelle hva han ferdes rundt i som da ikke er en forpult stygg drittbil. Men hva kan det da være? En rålekker Golf 1 med 70 illsinte hestekrefter? Det er nemlig sånne som gang på gang prøver seg på motorveien når de ser min stygge forpulte drittbil foran seg! Det er bare det at gang på gang gjør jeg de oppmerksom på at under all malingen og bak alle lysene så er det faktisk en masseprodusert, trafikkfarlig, økonomikjerre,der kjøreegenskaper er fremmedord,de kjører med!
Så ikke føl dere trygg når dere ser en sølvgrå "forpult stygg drittbil" foran dere! Da blir det dere som blir forpult stygge, idet dere flyr gjennom skogen da dere prøvde å holde følge gjennom en sving!
Hilsen Ørjan Nagelsen, Bergen,
1987 CX Gti T2
2 DS og SM
Carel
Posts: 57
Joined: Tue 03 Feb, 2004 18:19
Location: Bø i Telemark

Post by Carel »

Nå må du ikke la blodtrykket løpe av med deg :) Velkommen hit, forresten.
Min kloke farmor sa alltid: "Folk kan ikke noe for at de er dumme".

Uansett hva slags bil denne forståsegpåeren måtte mene er en bra bil, vil han nok ikke våge å fremme det her. Vi har uansett nok av rasjonelle motargumenter.

Noen vet. Forbausende mange gjør det ikke.... :roll:
"Golfeiere er ikke som andre bileiere..." Nei, særlig.......
Post Reply