Akkumulatoren klikker som en gammel klokke

Her kan du prate/spørre om Hydraulikk.

Moderator: moderator

Steino
Posts: 27
Joined: Wed 24 Mar, 2004 22:35
Location: Asker

Post by Steino »

Endelig har jeg nå også fått satt på den nye bremsekula, og det er utrolig hvilken forskjell det gjorde. Før jeg begynte å skifte kuler klikket akkumulatoren en hvert 3. sekund. Med ny akkumulatorkule klikket det hvert 40. sekund. Etter skifting av bremsekula målte jeg over 4 minutter mellom hvert klikk. :!: Det er som å ha en ny bil. Det er utrolig morsomt å kunne løse et problem med såpass liten innsats. Og jeg som så for meg skifting av bremseventil og det som verre er.
Tusen takk til alle for nyttige råd og tips! :lol: :lol:

Tenke jeg også skulle følge rådet fra s.bjelke å bruke Hydroflush for å rense hydraulikksystemet. Fungerer dette like bra som reklamen tilsier? Er det noen som har erfaring med dette :?:
nikolai
Posts: 11
Joined: Sun 25 Jan, 2004 23:22
Location: hamar/norge

tips...

Post by nikolai »

...jeg måtte butte akkumulatorkula,men manglet verktoy til det. :cry: :cry: ...tenkte litt og gikk gjenom TESS på hamar...der jeg kjøpte et stor slange klemme/hpj 96-110mm/med 2 skruer på...festet den på akkumulatorkula,srtamet got skruene/umbraco/...2 smell på med hammeren og den løsnet...brukte ca 5min,pris til "verktøy" 65kr. inkl. moms :lol: :lol:
Post Reply