Meninger om landstreff 2008 for CX, GS, DS/ID og SM

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Meninger om landstreff 2008 for CX, GS, DS/ID og SM

Post by RolandM »

Vi har allerede booket hotell, og så fort det kommer ut konkret påmeldingsinfo er vi også formelt påmeldt til treffet! 8) Hotellet har ganske gunstige priser, viste det seg.

Men det blir nok i DS og ikke CX vi dukker opp - hvis ikke Robert har et sterkt behov for å se igjen den gamle Breaken sin, da... :wink:
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

RolandM wrote:hvis ikke Robert har et sterkt behov for å se igjen den gamle Breaken sin, da... :wink:
Å nei den gamle driten der kan du sette igjen hjemme! :lol:
Kan jo være jeg stikker av me'n i et svakt øyeblikk. :wink:
ingkogni2
Posts: 1131
Joined: Tue 04 May, 2004 23:34
Location: Olsborg, 9321 MOEN (Målselv)
Contact:

Post by ingkogni2 »

Ja, da er det bare å søke perm, og håpe på at Citroentreff likestilles med deltakelse på idretsarangement... :roll:

IngKogni2
Medlem nr: 6332
-Svart 80' CX Athena, vinter-CX
-Lys Grønn 80'CX Athena, 85000km
-Mørk Blå 85' CX GTI Turbo, 62000km!
-1980 Polar 570 uten fukt!
-89' CX TRD T1 Break *RIP*
-95' XM Break TCT
Image
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

Robert wrote:
RolandM wrote:hvis ikke Robert har et sterkt behov for å se igjen den gamle Breaken sin, da... :wink:
Å nei den gamle driten der kan du sette igjen hjemme! :lol:
Kan jo være jeg stikker av me'n i et svakt øyeblikk. :wink:
Hvis du setter igjen SM'en i stedet, kan vi diskutere det... Selv om den nok er litt mindre praktisk på Maxbo- og IKEA-turer... :wink:
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

RolandM wrote: Hvis du setter igjen SM'en i stedet, kan vi diskutere det... Selv om den nok er litt mindre praktisk på Maxbo- og IKEA-turer... :wink:
Har man SM vet man ikke hva Maxbo og IKEA er for noe. :mrgreen:
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

ja, dette har stått å lese på D-modellklubbens hjemmesider en tid - så da er det vel på tide å nevne det her?
Det er jo glimrende at våre kolleger DS/IDistene finner det betimelig å informere oss andre årstreffdeltagere om dette også... :shock: :?

Vel, vel - da er det ihvertfall bare å glede seg til treffet...
Melde seg på, booke inn, tralalala 8)
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
ingkogni2
Posts: 1131
Joined: Tue 04 May, 2004 23:34
Location: Olsborg, 9321 MOEN (Målselv)
Contact:

Post by ingkogni2 »

Har heldighvis langperm den 9-19 Mai, så skal bestille meg flybillet fra Bardufoss til gardermoen. Hadde heldst villet kjøre, men da hadde jeg kommet fram akkurat tidsnokk til å rekke avsluttninga på søndagen...

IngKogni2
Medlem nr: 6332
-Svart 80' CX Athena, vinter-CX
-Lys Grønn 80'CX Athena, 85000km
-Mørk Blå 85' CX GTI Turbo, 62000km!
-1980 Polar 570 uten fukt!
-89' CX TRD T1 Break *RIP*
-95' XM Break TCT
Image
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Montro om det snart kommer påmeldings info? Har bokket hotelrom.
Mvh
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

Jeg fikk påmeldingsinfo fra DS-klubben i posten nå i helgen.
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

RolandM wrote:Jeg fikk påmeldingsinfo fra DS-klubben i posten nå i helgen.
I posten?? Ønsker de bare DS folk i år da, eller har de tenkt å bruke en formue i porto? :?
Mvh
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

Det kom sammen med giro for årsavgift. :wink:
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Jeg er veldig forsiktig med å kritisere da jeg vet at arbeidet er frivillig og at alle prøver å gjøre så godt de kan, men dette er ikke godt nok. Det er under to mnd. igjen og de medlemmene som ikke er på forumet vet ikke noe. Skulle vært en helside i siste Citrofil!
Joda, jeg er klar over at det sto en notis med datoer og hotel info i siste Citrofil, men den var forholdsvis liten og beskjeden og plasert nederst på ei av sidene til ID/DS klubben. Hadde hjulpet betraktelig om den hadde vært slått opp over ei hel side på en mer fremtredende plass.
Dette er ikke noen surmaget kritikk av de som står på, men en del refleksjoner sett fra mitt ståsted. Kanskje informasjons rutiner er noe det skulle vært laget noen retningslinjer for?
Mvh
Robert
Posts: 2444
Joined: Wed 12 Nov, 2003 10:48
Location: Oslo

Post by Robert »

jonsto wrote:Det er under to mnd. igjen og de medlemmene som ikke er på forumet vet ikke noe. Skulle vært en helside i siste Citrofil!
Joda, jeg er klar over at det sto en notis med datoer og hotel info i siste Citrofil, men den var forholdsvis liten og beskjeden og plasert nederst på ei av sidene til ID/DS klubben. Hadde hjulpet betraktelig om den hadde vært slått opp over ei hel side på en mer fremtredende plass.
Dette er ikke noen surmaget kritikk av de som står på, men en del refleksjoner sett fra mitt ståsted. Kanskje informasjons rutiner er noe det skulle vært laget noen retningslinjer for?
Mvh
Strengt tatt bør denne diskusjonen taes i annen tråd. Moderator får sortere om nødvendig. :)

Jeg er langt på vei enig i kritikken, Jon. Det forelå ikke noe annen info da bladet gikk i trykken og tiden strakk ikke til å sette opp noen helside ut fra eget "forgodtbefinnende" (for et ord...). Jeg ser nå at det kanskje burde vært understreket i infoen at treffet gjelder CX og SM også. Men - og dette men'et er ikke ment som surmaget kritikk det heller - mer som en oppfordring til medlemmene: Det er tradisjon at vi har landstreff med D-modell og SM-folket nå, og det er fullt mulig å bruke klubben's kanaler til å søke info også.

Sånn, da var det bare å pakke kofferten - og sette kursen mot Vågå/Lom den helga i mai.

I fjor gikk infoen ut noe tidligere, det hindret likevel ikke folk fra å melde seg på kun noen få dager før treffet gikk av stabelen. :lol:

Sånn er det. Programmet ser bra ut, og det skulle ikke forundre meg om dette blir en "höjdare".
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Robert wrote: Strengt tatt bør denne diskusjonen taes i annen tråd. Moderator får sortere om nødvendig. :)
Programmet ser bra ut, og det skulle ikke forundre meg om dette blir en "höjdare".
Helt enig, Robert. Og jeg ønsker ikke å starte en diskusjon her heller. Men kanskje de som leser dette kan tenke litt på det og så kan det jo prates litt om det i Vågå. Jeg er vel også klar over at de aller fleste av oss har en tendens til å utsette ting til i siste liten. Rusjet med påmeldinger blir vel de tre siste dagene før fristen går ut, samt en to tre dager etter. :wink: :D Men jeg vet jo at folk sitter rundt omkring og higer etter info. :roll:
Når det gjelder programmet så gleder jeg meg allerede. Mitt største problem er om jeg skal ta "Dart Wader" eller Croisetten. :? Men det er vel et luksusproblem. :D
Vel møtt i Vågå alle sammen. Kjenner jeg gutta der oppe rett blir det et alle tiders treff. Og så er det jo en fantastisk fin plass da. (Mange av forfedrene mine stammer derfra :wink: :D ).
Mvh
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

dette ser jo bra ut :D bare og melde seg på da. Kommer nok til å arrangere felleskjøring fra Trondheim i år også, håper derfor det blir mange Citroën på rekke rad de 25 milene sørover til Vågå 8)

Jon: jeg stemmer for Darth Wader :lol:
Post Reply