Snart 30.000 innlegg på Forumet!!

Generelt prat/spørsmål/svar.

Moderator: moderator

Post Reply
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Snart 30.000 innlegg på Forumet!!

Post by JJ »

Vi passerer snart en milepæl, folkens -
innlegg nr 30 tusen :shock: på Forumet er rett rundt hjørnet!
30.000 innlegg på fire og et halvt år - imponerende!! :P

Til sammenligning har 2CV-forumet hatt drøyt 3.700 innlegg - og Peugeotklubbforumet drøyt 300 (!!!) :roll: på drøye to år...

Hva årsakene til disse forskjellene kan være, skal ikke jeg uttale meg om, men det er tydelig at det herværende forum har en trofast og aktiv deltakerskare! 8) (Vi gratulerer!)
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
pigland
Posts: 792
Joined: Wed 05 Jan, 2005 17:12
Location: Aust-Agder

Post by pigland »

Imponerende! Gikk inn på medlemsliste og sortering etter hvor mange innlegg folk har hatt, og ikke uventet ligger jonsto på topp tett fulgt av citro1cx og Robert på en hederlig bronseplass. Jeg selv er inne på topp 30, men milevis igjen til toppen ja.. :)

-Per
'74 GS 1220 Club # '85 CX T1 S2 berline (prosjekt+GTI delebil) # '11 C5 Break 163hk # Noen C5 I og II # '08 GPicasso 2.0 hdi # 2cv, Ami, Azu, div MC
geirkenn
Posts: 298
Joined: Sun 03 Oct, 2004 12:45
Location: Skedsmo

Post by geirkenn »

Kan det være sånn at de andre bilene ikke går i stykker :mrgreen: derfor ingen innlegg :twisted:
geirkenn
MOB:97060084
1996 AX 4X4/1975 CX 2000/1979 CX Break Reflex
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Eller at de er så enkle at alt sier seg selv :lol: Nei det er vel det sosiale vel, som vi er flinkere til.....
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
maast
Posts: 50
Joined: Thu 23 Nov, 2006 13:33
Location: Trondheim

Post by maast »

geirkenn wrote:Kan det være sånn at de andre bilene ikke går i stykker :mrgreen: derfor ingen innlegg :twisted:
Slike uttalelser bør gi utestengelse i flere timer kanskje til og med en hel dag!!! :evil:

webmaster REAGER!!! :twisted:
CX 25GTI Turbo S1, ID 71m, EL Saxo 99m.
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

Geirs uttalelse var nok humoristisk ment... :wink:
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
maast
Posts: 50
Joined: Thu 23 Nov, 2006 13:33
Location: Trondheim

Post by maast »

Utestengelse i 1,5 timer da :?: :wink:
CX 25GTI Turbo S1, ID 71m, EL Saxo 99m.
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Post by JJ »

Hehe, OK da -
og dermed passerte vi innlegg nummer 30.000... :lol:
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
Helge S
Posts: 468
Joined: Mon 01 Dec, 2003 12:02
Location: Trondheim
Contact:

Post by Helge S »

geirkenn wrote:Kan det være sånn at de andre bilene ikke går i stykker :mrgreen: derfor ingen innlegg :twisted:
Nei dette må være HELT feil :D For om man summerer de tre kategoriene som utelukkende dreier seg om tekniske ting er det kun 6729 innlegg for CX og 125 for GS/GSA. Nå er det en del tekniske innlegg/tråder under generelt også, men jeg vil heller trekke frem den sosiale faktoren og tråder/innlegg utover kun det rent tekniske som fremtredende på dette forumet. Bra det vel.... 8)
Ex84CX25GTi Nå 94XM3,0V6.24 +95XM3,0V6Exclusive +96XM2,0TurboCT +prosjekt91XM3,0V6.24
ImageImageImageImage Admin http://www.citroenxm.no
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

Det sosiale er ubetalelig. :D Kjempekjekt å få sludret litt med likesinnede. :wink: :D
Personelig er jeg vel også kjent for å ha en smule munndiare når det gjelder Citroën og spesielt cx.
Lurer på om jeg skal høre med Ringen om å få låne en XM så jeg får kommet meg på XM treffet også. :wink: :D Eller kanskje jeg får komme i CX også?
Mvh
pål
Posts: 2614
Joined: Tue 04 Nov, 2003 20:25
Location: Lillehammer
Contact:

Post by pål »

Lurer på om jeg skal høre med Ringen om å få låne en XM så jeg får kommet meg på XM treffet også.
Kjøp en du og da vel :wink:
har masse Citroèn:-)
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Post by citro1cx »

jonsto wrote:Det sosiale er ubetalelig. :D Kjempekjekt å få sludret litt med likesinnede. :wink: :D
Personelig er jeg vel også kjent for å ha en smule munndiare når det gjelder Citroën og spesielt cx.
Lurer på om jeg skal høre med Ringen om å få låne en XM så jeg får kommet meg på XM treffet også. :wink: :D Eller kanskje jeg får komme i CX også?
Mvh
jeg har prøvd dette og det funger meget bra med CX. Husk at mange XM gubber har kjørt CX før, og de fleste av dem får en bredt smil når de ser en CX på nært hold. Helge S er intet unntak...jeg vet han faktisk ønsker seg en, men skylder på at han ikke har plass :P

Ellers er det jo tiden for hamstre XM nå da jon. Hadde vel gjort seg med en 50- 60 av dem også, og de kommer til å bli mer skjelden enn CX om noen år. :wink:
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Post by tronde »

citro1cx wrote:
Ellers er det jo tiden for hamstre XM nå da jon. Hadde vel gjort seg med en 50- 60 av dem også, og de kommer til å bli mer skjelden enn CX om noen år. :wink:
XM break sier jeg bare.

Med totalt 31035 produserte biler, hvorav 13808 de to første årene, vil den bli mer sjelden enn SM. Det er ikke mange av de gamle igjen ute i Europa nå.

CX er jo dusinvare i forhold :wink:
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Post by RolandM »

jonsto wrote:Det sosiale er ubetalelig. :D Kjempekjekt å få sludret litt med likesinnede. :wink: :D
Personelig er jeg vel også kjent for å ha en smule munndiare når det gjelder Citroën og spesielt cx.
Lurer på om jeg skal høre med Ringen om å få låne en XM så jeg får kommet meg på XM treffet også. :wink: :D Eller kanskje jeg får komme i CX også?
Mvh
Jeg vet om en Turbo CT med automat og delskinn/alcantara interiør til salgs i Oslo (nei, det er ikke min - jeg har helskinn, og den er ikke til salgs...) Hvis jeg husker riktig kommer eieren på treffet i Vågå. :wink:
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
Helge S
Posts: 468
Joined: Mon 01 Dec, 2003 12:02
Location: Trondheim
Contact:

Post by Helge S »

jonsto wrote:Lurer på om jeg skal høre med Ringen om å få låne en XM så jeg får kommet meg på XM treffet også. :wink: :D Eller kanskje jeg får komme i CX også? Mvh
Du er nok velkommen uansett Jon 8) Du har vel heller ikke så langt å kjøre. Da det dessverre er begrenset overnattingsplass i år er det imidlertid obligatorisk påmelding etter "først-til-mølla" prinsipp. Men vi har langt fra nådd øvre grense enda.
Ex84CX25GTi Nå 94XM3,0V6.24 +95XM3,0V6Exclusive +96XM2,0TurboCT +prosjekt91XM3,0V6.24
ImageImageImageImage Admin http://www.citroenxm.no
Post Reply