Torpo: Henting av deler lørdag 6/12-08

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Post Reply
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Torpo: Henting av deler lørdag 6/12-08

Post by mads »

Citroën-verkstedet på Torpo i Hallingdal er lagt ned og klubben har på kort varsel fått tilbud om å ta over deler derfra. Det er et lokale som skal ryddes og her er det mange godbiter til klubben.

Lokalet skal ryddes på lørdag 6/12-08 så her trenger vi folk som vil ta et tak for klubben og biler til å frakte delene til Gran.

I forbindelse med LHM-treffet i høst gikk utflukten forbi verkstedet så noen av "den harde kjerne" har sett forekomsten. Arthur og jeg hentet tidligere i høst to rammer herfra. En helt vanlig dag på verkstedet :P Image

Beskjeden om at det skal ryddes på lørdag kom for noen timer siden. Hvor stort lasset kan bli må vi som har sett greiene prøve å gjette litt på. Jeg husker det som ganske mye og til dels svært interessante deler. I farten gjetter jeg på tre varebiler, kanskje mer.

Vi må summe og planlegge litt, men gi beskjed om du kan være med! Klubben trenger aktive medlemmer - her kan et julebord svis av i lemping av deler.. :P
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Knut Bakke stiller med Boxer!

Post by mads »

Knut Bakke stiller med en Boxer og mulighet for stor henger. Veldig bra, flere slike!! :D :D

Vi som så greiene i sommer får prøve å gjette på omfang vi skal ha med oss til Gran. Så langt ser det ut til vi har to Boxere...

En liten telefon senere viser det seg at det kanskje er en skap-bil på trappene - på 50-60m3 :shock: Det kommer beskjed om vi får den strax så her er det bare å følge med. Og si fra at du kommer og lemper!! Ring kammeraten og spør om han kan! Ta med lastestropper! :)

Laget så langt ser ut til å være Arthur, Helge, Knut, Fredrik når han er ferdig på jobb og undertegnede. Det er plass til flere, også om noen kan være med og losse på Gran. Torpo -> Gran er 18mil via ferga på Randsfjorden så det kan bli litt jobb også søndag.

Framhald strax 8)
n10516
Posts: 484
Joined: Sat 21 Aug, 2004 22:37
Location: Aurskog
Contact:

Post by n10516 »

Skulle gjerne stilt - men er dessverre helt opptatt hele helgen! Så - beklager!:cry:


Med hilsen

Vidar
Hvorfor riste avgårde i en vanlig bil når en kan sveve i en Citroën!

Eier av: CX Break TGD Turbo2 1990 (I drift)
CX 20 Pallas 1984
og CX Break TRD 1986 (prosjekt....)

***
XM 2,1 TD 1996 (varebilen min...)
Austin Allegro 1750 1977 (Snart på veien)
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Her laver snøen og nå har løypekjøring startet, så jeg må opp å base i snøen.....
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
mads
Posts: 956
Joined: Sat 16 Sep, 2006 12:36
Location: Oslo/Kongsberg
Contact:

Alle har noe fore...

Post by mads »

Da er et lass hentet på Torpo og losset på Gran. Arthur, Knut, Helge og jeg er tilsynelatende de eneste i nabolaget som ikke skal noe som helst. Vi hadde en fin tur :) :) Julebord og adventskalender kan være så mangt. Vi fikk med oss det av interesse, resten passer fint som spiker.

Nei, ingen bilder, hjemmet var ribbet for fotoutsty da jeg dro, men hvis noen har lyst til å være med og ta bilder en annen gang skal de være hjertelig velkommen :P

Varselet var kort denne gang, telefonen kom vel onsdag(?), lørdag skulle det ryddes og i dag søndag skal lesse-apparatet være i gang. Siden i sommer (i fjor?) har det vært klart at vi skal flytte og nå er det altså alvor. Med litt medvind har vi fast bil å kjøre med så strengt tatt er hver helg utover flytte helg. Følg med!! :)

Mer siden, bingen venter - og i morgen skal Boxeren starte ferden mot EUgodkjenning. Hva skal man med krim på TV..?! :?
Last edited by mads on Sun 07 Dec, 2008 12:41, edited 1 time in total.
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Post by jonsto »

:evil: Irriterer meg noe grusommt at jeg ikke bor nærmere. :evil:
Gratulerer med vel utført oppdrag. :D :D
Du kommer vel med et lite hint om hva lasset besto av etter hvert. :wink:
Forstår jeg deg riktig når du antyder at det er flere lass?
Mvh
Citrusen
Posts: 1629
Joined: Thu 06 Nov, 2003 19:28
Location: 3692 Sauland, Telemark

Post by Citrusen »

Kjempebra.
Elsker å sveve lavt med Citroën (den siste ekte Citroën) CX
ImageImage
Karl Flatland
3692 SAULAND
Post Reply