LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Frank V
Posts: 482
Joined: Sat 11 Nov, 2006 17:14

Re: LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Post by Frank V »

givretto wrote:Tok meg en tur på Lørdag. Det ble en riktig så trivelig dag med over dobbelt så mange oppmøtte som i fjor! Foreslår at annonseringen for neste års treff i god tid kommer i Citrophile og på hovedsiden til flere av Citroënklubbenes hjemmesider, slik at det blir enda flere som kommer til et hyggelig treff neste år. Jeg telte på det meste 12 biler, hvorav 1 SM, 1 GSA X1, 1 Xantia Activa, 1 C5 II, 1 C5 III, 1 CX Stv I, 1 CX Stv II og 5 XM. Neste år håper jeg på 2CV, Ami, BX... Minst...!

Med tanke på annonsering synes jeg vi var ute i rimelig god tid i år, men det er mulig at det idèelt sett burde vært annonsert enda tidligere i Citrophile.

Men Thomas; veldig hyggelig at du tok turen sammen med din nydelige "Michelle" i alle fall!

Jeg tør vel hevde at det ble en veldig bra helg med bra folk, bra biler og etterhvert bra vær. I god LHM- Kaffe- ånd ble det også rekruttert et par- tre nye bekjentskaper til miljøet, blant annet utenfor Kiwi på Noresund hvor en hyggelig voksen mann (tidligere ansatt hos Citroën Norge) med XM syntes av vi hadde beriket lørdagshandelturen hans da vi kom svevende inn på parkeringsplassen :D

Jeg har tillatt meg å legge ut noen bilder den unge XM- kusken Magnus har lagt ut på XM- forumet, inkludert hans kommentarer. Andre må gjerne også legge ut bilder om de har. Skal få slengt ut noen selv etterhvert, men kameraet mitt tok kvelden pga. tomt batteri halvveis ut i helgen, så det er begrenset hvor mange jeg har :oops:

Tusen takk til alle oppmøtte for en trivelig helg, det er bare å begynne å glede seg til neste år! :D

"Den harde kjernen" samla laurdags morgon, klar til dyst:
Image

Thomas' "Top of the line" V6.24:
Image

Bilane samla på Elvenga camping før avreise. Triveleg stad med tidlegare CX sjåfør som styrar.
Image

Image

Bildesign på sers høgt nivå:
Espen sin flotte V6 Exclusive saman med Jan Sverre sin nydelege SM.
Image

Stopp ved Krøderbanen, verdens lengste jernbane-museum.
Image

Line-up av C5, SM og GSA
Image

Mads fekk etter kvart viljen sin…
Å jo då, CX er absolutt ei designperle det og.
Image

Ferdig dampvaska bilar…
Image
Last edited by Frank V on Wed 02 Sep, 2009 00:35, edited 3 times in total.
Frank V.
'91 XM 2.0L monopoint
'92 XM 3.0 V6.24 1/2
'94 XM 2.0 injection Break
'96 XM 2.0 C.T. Turbo VSX Aut. Berline
svtrons
Posts: 46
Joined: Sun 04 Jan, 2009 13:03
Location: Sætre

Re: LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Post by svtrons »

Fine bilder, Frank.

Det ene bildet er litt "historisk". Det med CX, SM og GS(A). Det er mye mulig at tilsvarende disse tre modellene kan ha stått samtidig i nybilutstillingen hos forhandlerene. Forøvrig var dette den største "nybilutstillingen" som ble representert på treffet. Mens C5 måtte stått alene kunne XM og Xantia ha stått i samme nybilutstilling. Dette forteller jo også litt om Citroëns satsing på ordentlig fjæring... :(

Godt at det i hvertfall arrangeres LHM-treff. :D
Ztil
Posts: 54
Joined: Thu 29 May, 2008 10:12

Re: LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Post by Ztil »

XM V6 Excl. s2 Musketier
givretto
Posts: 427
Joined: Wed 31 Aug, 2005 14:43
Location: Borgen, Kløfta

Re: LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Post by givretto »

Frank V wrote:Med tanke på annonsering synes jeg vi var ute i rimelig god tid i år, men det er mulig at det idèelt sett burde vært annonsert enda tidligere i Citrophile.
Beklager, jeg visste ikke at det var blitt annonsert i Citrophile, da jeg ikke får det. :oops: Men da er det jo synd og skam at det ikke kom flere, synes jeg... :roll:
2005 C4 1.6 Aut (Veronique)
Image
Citroëner jeg har eid tidligere:
4 CX
4 GS
3 XM
3 BX
2 Xantia
knut
Posts: 189
Joined: Wed 12 Mar, 2008 22:41

Re: LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Post by knut »

Ztil, XMen er det virkelig stil over i motsetning til mange av dagens formkneip.
svtrons
Posts: 46
Joined: Sun 04 Jan, 2009 13:03
Location: Sætre

Re: LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Post by svtrons »

BUSKERUD 28. august:

Image

OG:

Image

OG:

Image

OG:

Image

OG:

Image

OG:

Image

En flott dag med SM, GSA, CX, Xantia, C5 og 5 XM. Godt gjennomført arrangement, Frank!
svtrons
Posts: 46
Joined: Sun 04 Jan, 2009 13:03
Location: Sætre

Re: LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Post by svtrons »

Ztil wrote:Halloi!
Artig å få med seg Villa Fridheim, Krøderbanen, hyggelige sitronister og masse sitroner på samma dagen! :D Her er noen bilder:
Flotte bilder Pål! Og en bra dag med mange impulser fra likesinnede! Hils SM!
Ztil
Posts: 54
Joined: Thu 29 May, 2008 10:12

Re: LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Post by Ztil »

svtrons wrote:Flotte bilder Pål! Og en bra dag med mange impulser fra likesinnede! Hils SM!
Takk, i lige så!
Det var for øvrig topp å få tak i den norske utgaven av XM boka igjen! =)
XM V6 Excl. s2 Musketier
fido
Posts: 74
Joined: Thu 16 Jun, 2005 18:50
Location: Lambertseter, Oslo, Norway
Contact:

Re: LHM Fellestreff 28. - 30. august 2009

Post by fido »

givretto wrote:
Frank V wrote:Med tanke på annonsering synes jeg vi var ute i rimelig god tid i år, men det er mulig at det idèelt sett burde vært annonsert enda tidligere i Citrophile.
Beklager, jeg visste ikke at det var blitt annonsert i Citrophile, da jeg ikke får det. :oops: Men da er det jo synd og skam at det ikke kom flere, synes jeg... :roll:
Det var relativt tidlig annonsert, men for å bli en del av det "offisielle" klubbprogrammet i en del av klubbene må man gjerne ha datoen klar allerede i november/desember - det er da kalenderen plottes for neste år.
Morten
'07 C5 II Break
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'72 GS 1015
'71 Ami8-prosjekt
Post Reply