Citroen treff i Nordland 2010 fredag 27 august til søndag 29

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Post Reply
frendall
Posts: 32
Joined: Tue 09 Dec, 2008 19:08
Location: Røkland i Saltdal
Contact:

Citroen treff i Nordland 2010 fredag 27 august til søndag 29

Post by frendall »

Driver og planlegger treffe til høsten det blir oppmøte fredag 27 og avslutter søndag 29 august. Denne helga blir det Trebåtdager her og mange har treff her amcar og veteran sykler osv osv . Vi har i alle år vært heldig med være så vi har hatt dans på brygga og masse morro på hav og land. Saltdalinger er som sagt en koselig gjæng dokker husker alt for Rognan guttan. Snakket med hotellet på Rognan di har ikke enda fått noe bestilling til denne helga i august. Men jeg driver og planlegger kor vi alle kan overnatte. Det blir altså fra fredag til søndag den helga.
Se her sonn var det i 2009 på Rognan http://www.saltdal.kommune.no/index.php?id=8&nid=261
HER BLIR TREFFE I NORDLAND 2010Her på Nordnes Camping kan vi stille ut biler og bo og lage all festligheter med damer sang og vin. All mat vin og festen får vi her, likeså egne lokaler om vi trenger det . Nordnes Camping ligger 1.8 mil sør om Rognan mitt i bygda se her http://www.nordnescamp.no/

Ta gjerne kontakt med meg da ring min mob 93244612
Med hilsen
Fritz Rendall
8255 Røkland i Saltdal
Last edited by frendall on Mon 19 Jul, 2010 12:41, edited 3 times in total.
Har en CX serie 1 1983 og en CX serie 2 1985
Driver med og lager prototyper til vakumforming i plast. Har snekker verksted her og lager vell i grunn det meste da. Men er mekanikker og sveiser som fag for lenge siden..
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Citroen treff i Nordland i 2010 august

Post by jonsto »

Da er det avmerket i kalenderen. Garanterer du finvær så garanterer jeg at jeg kommer om både jeg og en av bilene er kjørbar. :wink: :D
Mvh
frendall
Posts: 32
Joined: Tue 09 Dec, 2008 19:08
Location: Røkland i Saltdal
Contact:

Re: Citroen treff i Nordland i 2010 august

Post by frendall »

jonsto wrote:Da er det avmerket i kalenderen. Garanterer du finvær så garanterer jeg at jeg kommer om både jeg og en av bilene er kjørbar. :wink: :D
Mvh
Du vet John om det ikke er godt vær får vi hute oss og kom innhus og ta oss en conjakk så vi glemmer været :lol:
Har en CX serie 1 1983 og en CX serie 2 1985
Driver med og lager prototyper til vakumforming i plast. Har snekker verksted her og lager vell i grunn det meste da. Men er mekanikker og sveiser som fag for lenge siden..
mirakro
Posts: 10
Joined: Tue 10 Jun, 2008 00:56
Location: 8100 Misvær

Re: Citroen treff i Nordland i 2010 august

Post by mirakro »

Heia, kommer gjerne over fjellet med smykket mitt. Men gutter, jeg trenger en del, jeg håper dere kan hjelpe meg med. Har endelig fått tak i hjulbuedekslet jeg manglet på høyre side, dette er blitt lakkert og når jeg skulle få det montert mangler det den plastdingsen. Ja den dåkk veit. Har dere peiling på hvor jeg kan få tak i en sånn? Gode tips sendes på mail til mirakro@hotmail.com. På fårhånd takk. Så sees vi :D
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Citroen treff i Nordland i 2010 august

Post by jonsto »

Har sendt deg en mail.
Mvh
frendall
Posts: 32
Joined: Tue 09 Dec, 2008 19:08
Location: Røkland i Saltdal
Contact:

Re: Citroen treff i Nordland i 2010 august

Post by frendall »

mirakro wrote:Heia, kommer gjerne over fjellet med smykket mitt. Men gutter, jeg trenger en del, jeg håper dere kan hjelpe meg med. Har endelig fått tak i hjulbuedekslet jeg manglet på høyre side, dette er blitt lakkert og når jeg skulle få det montert mangler det den plastdingsen. Ja den dåkk veit. Har dere peiling på hvor jeg kan få tak i en sånn? Gode tips sendes på mail til mirakro@hotmail.com. På fårhånd takk. Så sees vi :D
Du og dokker alle andre er velkommen da :D
Har en CX serie 1 1983 og en CX serie 2 1985
Driver med og lager prototyper til vakumforming i plast. Har snekker verksted her og lager vell i grunn det meste da. Men er mekanikker og sveiser som fag for lenge siden..
Post Reply