Er det noen som har blåe dørtrekk liggende?

Her kan du finne potensielle kjøpere for delene dine?

Moderator: moderator

Post Reply
olsen
Posts: 6
Joined: Tue 04 May, 2010 18:19

Er det noen som har blåe dørtrekk liggende?

Post by olsen »

Jeg har akkurat kjøpt meg en 2400 pallas 77 mod med veldig slitne dørtrekk. kunne tenke meg noen uten sprekker.

Hvis noen har noe liggende er jeg intressert.
tlf 92416070, eller mail: janholsen@hotmail.com
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Er det noen som har blåe dørtrekk liggende?

Post by jonsto »

Tror ikke du får mange henvendelser, men prøv på Citroenakuten og Citronik også. Tror forresten at det finnes flere blåfarger.
Kommer du en tur til Kongsberg kanskje?
Mvh
citro1cx
Moderator
Posts: 3748
Joined: Mon 15 Dec, 2003 20:15
Location: trondheim
Contact:

Re: Er det noen som har blåe dørtrekk liggende?

Post by citro1cx »

jonsto wrote:Tror ikke du får mange henvendelser, men prøv på Citroenakuten og Citronik også. Tror forresten at det finnes flere blåfarger.
Kommer du en tur til Kongsberg kanskje?
Mvh
http://cx.zapto.org/gallery/album271 Denne tror jeg fortsatt står på stedet hvil i Trondheim. Den har stått på samme plassen i årevis og muglet, men dørtrekkene er uforskammet hele vil jeg si. Bildene er 2 år gammel.
Litt over middels interessert i Citroën cx!
jonsto
Posts: 5625
Joined: Thu 13 Nov, 2003 19:42
Location: Surnadal
Contact:

Re: Er det noen som har blåe dørtrekk liggende?

Post by jonsto »

citro1cx wrote: http://cx.zapto.org/gallery/album271 Denne tror jeg fortsatt står på stedet hvil i Trondheim. Den har stått på samme plassen i årevis og muglet, men dørtrekkene er uforskammet hele vil jeg si. Bildene er 2 år gammel.
Var noen som prøvde å få tak i denne. (Var det Asle tro). Men konkluderte at for å få tak i den så måtte han bruke helikopter. :mrgreen: :mrgreen:
Mvh
olsen
Posts: 6
Joined: Tue 04 May, 2010 18:19

Re: Er det noen som har blåe dørtrekk liggende?

Post by olsen »

Jeg må nok utvide søket ja. Blir ikke noen tur til Kongsberg på meg i år, må få bilen i skikkelig stand først.
RolandM
Posts: 966
Joined: Fri 15 Jun, 2007 21:47
Location: Kristiansund

Re: Er det noen som har blåe dørtrekk liggende?

Post by RolandM »

Det er vel ikke helt utenkelig at det kan fremskaffes noe fra CX-klubbens delelager heller?
Citroenisme - en snikende sykdom...

72 DS21H (Isolde), 76 CX2400 Prestige (La Marseillaise), 86 CX25TRD Turbo Br. (Langskipet), 87 CX 20RE Br. (Bakgårdsfunnet), 95 XM 2.0 (Delebil), '00 XM 2.0 TCT (Lavmiler'n)

Ex: 87 BX19GTi, 96 XM 2.0 TCT
Post Reply