LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Mere eller mindre planlagte treff, turer eller arrangementer

Moderator: moderator

Post Reply
Frank V
Posts: 482
Joined: Sat 11 Nov, 2006 17:14

LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by Frank V »

Helgen 27. - 29. august gjentar vi det som etterhvert er blitt en tradisjon; da er det er tid for årets LHM Fellestreff!

Program og div. info kommer årets hovedorganisator Jacob med om litt. Det står også litt info i forrige Citrophile, samt at det kommer utfyllende info i den kommende juli- utgaven.

Treffsted er Fiskeviks Camping, 30 km øst for Charlottenberg/riksgrensen, ved Nysockensjön.
Frank V.
'91 XM 2.0L monopoint
'92 XM 3.0 V6.24 1/2
'94 XM 2.0 injection Break
'96 XM 2.0 C.T. Turbo VSX Aut. Berline
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Re: LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by JJ »

LHM Fellestreff 2010 – grenseløs moro!
For 5. gang samles Citroënentusiaster av alle aldre m/Citroëner av alle aldre, alle modeller, til hyggelig LHM-Fellestreff.
Denne gangen går vi over alle grenser, og avlegger broderfolket i øst et besøk i helgen fredag 27. til søndag 29. august.
Treffsted: Fiskeviks Camping, 30 km øst for Charlottenberg/riksgrensen, ved Nysockensjön. Hytter/plass til campingvogn eller telt, alt til hyggelige priser.
Tlf +46 570 30110, se også: www.fiskevikscamping.se Husk å oppgi ”Citroëntreff” ved bestilling!
Treffprogram:
Fredag 27/8 – fra kl. 16:00: Innsjekking på campingplassen, vi fyrer opp grillen, sosialt samvær!
Lørdag 28/8: Kl. 12:00 Avgang pr kortesje til Arvika sentrum. Mulighet for (kortvarig) innhandling av diverse.
Kl. 13:00-14:30: Besøk ved Arvika Fordonsmuseum, kjent veterankjøretøymuseum med kafé, museumsbutikk og et stort antall biler, motorsykler m.m. Kl. 14:30: Kortesjekjøring i vakkert Värmlandslandskap.
Kl. 15:15-17:00 Besøk ved Eda Skans, restaurert festningsanlegg og museum.
Ca 17:30-? Tilbake ved campingplassen, vi fyrer opp grillen, sosialt samvær!
Søndag 29/8: Kl 11.00: Oppsummering av treffet, hvor går veien i 2011, takk for denne gang!
KL 12:00: Avgang for de som skal vestover i retning Oslo – vi kjører den gamle ”Sockervägen” over grensen.
KL 13:00: Besøk ved Setskog landhandel, komplett landhandel i gammel stil og med egne veterankjøretøyer.
Som vanlig i LHM-sammenheng: Intet medlemskap, ingen treffavgift, ingen forpliktelser bortsett fra en interesse for en, flere eller alle Citroënmodeller!
Velkommen til alle, til nye og gamle venner :mrgreen:
Ved spørsmål, kontakt Frank – 90580695 – frank_vindsetmo@hotmail.com
eller Jacob – 90728471 – jacobsden@hotmail.com
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
tronde
Posts: 508
Joined: Sat 21 Apr, 2007 23:25

Re: LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by tronde »

Er det planlagt noe formelt med svensker også? Eller er det helnorsk?
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Re: LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by JJ »

Svensker, dansker, her er alle velkomne! Når vi først invaderer nabolandet, ville det være rart om ikke svenskene føler seg kallet til å stille med egne tropper... :wink: Skal se og få lagt ut invitasjon på svenske Citroënakuten også, hvis ikke noen andre er behjelpelige med det..? :mrgreen:
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Re: LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by JJ »

Hoi folkens, det nærmer seg Trefftid -
og det HASTER med å bestille hytte, for de som ønsker å bo under tak... :wink:
Så bestill NÅ, umiddelbart!!
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
LocaLola
Posts: 23
Joined: Sun 05 Aug, 2007 23:16
Location: kongsvinger

Re: LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by LocaLola »

Vel. Da har jeg bestilt hytte. Tar med meg vesla og en ganske stusselig C4.

Karianne står helt stille og vil ikke starte. Har gjort det en stund nå. Men takket være UP, har jeg nå bil så jeg kommer meg til Arvika..

Det var nok plass på camping når jeg ringte, så bare ring å få tak i dere en stuga dere også. Alle sammen!!
Bingo
(U)lykkelig Lolaeier
JJ
Posts: 547
Joined: Fri 03 Jun, 2005 09:41
Location: Hagan/Nittedal

Re: LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by JJ »

...det er selvfølgelig mulig å bli med aktivitetene bare på lørdag også - årets beste unnskyldning for å ta en Harrytur.? :mrgreen:
OBS at om værvarselet for Oslo-området ser mistrøstig ut for lørdagens del, ser det riktig bra for Arvika 8) !!
Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar'
Frank V
Posts: 482
Joined: Sat 11 Nov, 2006 17:14

Re: LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by Frank V »

Årets LHM- treff er gjennomført med brask og bram, nok en gang. Værgudene var definitivt ikke på vår side denne gangen, men du verden så trivelig man kan ha det likevel!

Tusen, tusen takk til alle fremmøtte for en utrolig trivelig helg! Som C5- pilot Bentzen så treffende sa det under et grillmåltid i øsende regnvær; "with friends like these, who need enemies?" :D Og spesielt takk til Tuva m/fam. som møter frem mann(og kvinne-)sterke, år etter år! Herlig! Årets organisator JJ skal også ha heder og ære for flott valg av campingplass, samt flott kjørerute på lørdagen.

Vi talte vel 12- 15 hoder på det meste, med ymse utvalg i biler. CX glimret i år med sitt fravær, men hele to stk. GS møtte frem, en nydelig DS, samt C5, C4, Xantia og XM i diverse varianter. Skal få lagt inn noen bilder etterhvert, og oppfordrer andre deltakende til å gjøre det samme.

Planleggingen av LHM- treff i 2011 er allerede så smått i gang, så sees neste år!
Frank V.
'91 XM 2.0L monopoint
'92 XM 3.0 V6.24 1/2
'94 XM 2.0 injection Break
'96 XM 2.0 C.T. Turbo VSX Aut. Berline
MagnusB
Posts: 5
Joined: Mon 03 Aug, 2009 16:33
Location: Kristiansand

Re: LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by MagnusB »

Image

Ein tilfeldig svenske med lysutrustninga i orden omringa av norske søsken
Image

Dei 5 minutta me fekk med sol foreviga for ettertida
Image
Aktivitetsansvarleg Norsk XM klubb
'95 XM TCT, '84 TRD turbo break
torsan
Posts: 15
Joined: Sun 06 Jul, 2008 23:40

Re: LHM Fellestreff 27. - 29. august 2010

Post by torsan »

Et meget hyggelig treff, bare synd jeg måtte dra allerede lørdag morgen for å dra på konserten med Røyksopp og Jean Michel Jarre, en konsert som jeg betegner som den beste jeg har vært på i hele mitt liv. Takker for alt hyggelig samvær på Fiskevik Camping :lol: :D

2 gode venner X1+x3=sant !


mvh Tor-Inge
tor
Post Reply